Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
L loopt! (waggelt)
Wat goed van L

En veel plezier Naatie, bij het babysnuffelen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jinny, welkom thuis, lekker uitgewaaid op het eiland?

Bridges, zo te lezen was het erg leuk, gezellig en lekker. Lief hè die witte billen. T was eerst helemaal verbaasd en riep "mama ik heb twee kleurtjes!"

Mal, vannacht een beetje kunnen slapen? En ik zou voor een betere kwaliteit 4 seizoenen dons gaan.

Wel leuk allemaal nieuwe hoezen kopen. En een dikke voor die opmerking.
Naatie, ik vind het een goed argument om gebak te kopen en dan zelf niet eens nemen en altijd leuk baby kijken. Ik zit in afwachting van 3 bevallingen, alle drie in dezelfde week uitgerekend, 2 J en 1 M.

Bam, hier ook zo'n brutale aap. Ik vroeg waarom hij zo deed? Antwoord, "Ja ik snap het zelf ook niet, gek hè."

Is hij trouwens al een keer naar de opvang geweest, of nog niet echt nodig geweest?

Jinny, de kippen moeten wel eitjes gaan leggen. We hebben nu 2 rassen gezien die heel mak zijn, dus aaibaar en niet goed kunnen vliegen en ongeveer 180 eieren per jaar leggen.
Star en Suze, hier zit L pas net in de overgangsfase van 2 naar 1 slaapjes. 's Avonds 20.00uur en 's morgens tussen de 6.30 3n 8.00 uur.

Oh en ik moet dus naar de KNO met hem, de HA had gekeken en nog iets rode trommelvliezen en toen nog iets met een ander apparaat gemeten en daar kwam uit dat hij wel goed kan horen maar dat er wel veel vocht achter zijn trommelvliezen zit.

En dat lopen was wel grappig, ik was T brengen, bij een vriendje, en die hebben dus een dochtertje van 1 dag ouder dan L. Vraagt zij of L al loopt. Ik "Nee, 1 of 2 stapjes"

Loopt hij dus op een gegeven moment gewoon van de bank naar zijn drinkbeker een paar meter verder. Even mama voor gek zetten zal hij wel gedacht hebben
Star, fijn zeg dat het met man beter gaat en hij zich lekkerder voelt. En Ceetje stevig? Zie ik op de foto's echt niet.

En Eetje nog om de 3 uur Hoe houd je dat vol?

Juud, was Sjimmie blij met zijn 2e feestje?

Amalia, gaan je beide mannetjes nu naar judo?
Even een vraag: hoe we ons best ook doen...T en geweren, schieten, vechten en dood... Wij vinden het helemaal niks maar waarschijnlijk krijgen ze het allemaal binnen via, school vriendjes etc. Hij heeft geen enkel geweer, pistool, maar een legoblokje voldoet ook al. Maar hoe gaan jullie hiermee om?
ENKA ja ze zitten beiden opmjudo. En vw de vakantie mocht L met B meedoen.

Wat knap dat lopen!!! Goed zeg zomaar opeens naar die beker .

Pistolen, geweren tja... Hier idd ook met een hoekje vd broodkorst. En nu hebben ze waterpistolen gekregen, dus helemaal feest. L gaat nog wel maar B roept. Ij alles DOOD! Im laat het maar een beetje en als het echt te erg wordt (papa moet dood) dan leg ik uit dat dat niet leuk is om te zeggen. Komt bij B niet zo aan, maar L snapt het redelijk. Het is zogenaamd mama.

Leuk hè, de kleuterschool. En het ergste komt nog,ha ha. Sta je in de Appie, krijg je opeens stomme hoer ofzo naar je hoofd . Hoe gaan we daar mee om? Ik denk dat er dan een over de kassa heen zonde auto invliegt.
quote:amalia schreef op 26 juli 2010 @ 11:36:

......

Leuk hè, de kleuterschool. En het ergste komt nog,ha ha. Sta je in de Appie, krijg je opeens stomme hoer ofzo naar je hoofd . Hoe gaan we daar mee om? Ik denk dat er dan een over de kassa heen zonde auto invliegt.

Ja dat gebeurt hier ook al, laatst zei hij ineens "Hé lekker ding!" naar me Nou dan sta je toch wel even te klapperen met je oren.

Wel leuk zeg de broers zo samen op judo! lijkt me super om ze zo samen te zien
hai,

Zo het is weer rustig in huize Juud. Het was druk gister maar ook erg gezellig. Sjimmie vond zijn feestje ook leuk. Hij vond zijn nieuwe loopfiets helemaal geweldig!

Sjimmie is nu naar de creche en Sjors zit te chagerijnen op de bank. Pff wat een humeur heeft hij af en toe. Niets is goed, kleine mopperkont!

Mal leuk dat jullie er waren. Hier past de giraf wel op de duplo trouwens.

Enka hier weer ik de geweren nog uit huis, ik wil ze niet hebben. Ik weet niet hoelang ik het kan verbieden maar voorlopig gaat het nog goed. Hij heeft wel een stuk hout gevonden wat op een geweer lijkt en daar speelt hij wel af en toe mee.

Star veel plezier op Texel, leuk!

Leuk een vakantie in het vooruitzicht Amaal!

Heeft Juul in juni vakantie Bam? Of hou je hem thuis van school? Waar gaat de reis naartoe?

Naat veel plezier op kraamvisite!
1x teveel
Enka helaas vindt B het judo niet zo leuk. Ik had gehoopt dat hij het nu leuker zou vinden nu L een x met hem mee zou doen maar helaas.

Ik hoop dat het nog komt, anders is het maar een half jaartje doorbijten voor hem
Druk hier
Mal, wat een lomp mens die cassiere zeg. Ik snap je heel goed. Oudste had op vakantie een wafeltje met ijs in zijn gedachten, en is echt volledig geflipt op het terras van de ijswinkel toen hij een ander wafeltje kreeg. Zijn hele structuur en houvast omtrent dat ijsje was weg. Ik heb toen een ander wafeltje gekocht en het ijs omgeschept met een lepeltje. Toen klopte het weer voor zijn gevoel en heeft hij rustig het ijsje gegeten. Je had de reactie van wildvreemde mensen moeten zien en horen. Het was echt afschuwelijk. Ik verwen mijn kind niet op dat moment (bij jongste had ik waarschijnlijk gezegd dat dat andere wafeltje ook lekker smaakt en had hij dat opgegeten), nee ik geef mijn kind zijn houvast en structuur terug. Echt om te janken die lompe reacties.
Mal, lief van je, Ik kom denk ik voorlopig niet in Nederland. Ben net terug en volgende week Eingewöhnung (gewenning) op de nieuwe kita.

Juud, haha een kleine mopperkont, klinkt wel lief. Fijn dat de loopfiets en het feestje een succes waren!

Amalia, jammer dat judo geen succes is bij B. Ik wil oudste ook op judo hebben, maar ik wacht nog even, we hebben al zoveel afspraken voor hem op het moment. Ik houd het nog maar even bij turnen.

Enka, knap van dat lopen!!!! Leuk zo´n waggelende luierkont. Balen van de kno-arts. Oh kippen met eieren, wat gezellig klinkt dat. Leuk!!

Star, hoe was Texel met z´n allen ? Genoten? Er staat me alleen bij dat jij helemaal niet van de wadden houdt, of heb ik het mis?
Hai

Mal: jee dat is lomp inderdaad, alhoewel ze vast niet beter weet. En dan nog. Dan breekt je moederhart weer even denk ik... Hoe ging de nacht vannacht? Wij hebben dekbed van IKEA, bevalt prima.

Amalia: dat filmpje van judo is echt leuk! Jammer dat het bij B. (nog) geen groot succes is.

Juud: ah leuk feestje dus. Hoe is het met de KMA eigenlijk? Hier wordt ook veel met zogenaamde geweren gespeeld, terwijl wij ze niet in huis hebben. Vind het ook echt zo stom, maar volgens mij zit het er gewoon in...

Enka: ah die L. Lekker eigenwijs manneke dus? Haha, vind het wel een goeie!

Star: ben jij nou ook naar Madurodam geweest? Daar hield jij toch niet van? Was het leuk?

Vanmorgen lekker gezwommen en vanmiddag kwam hier vriendje spelen van Ties. Was erg gezellig!
Jin, ik hou ook inderdaad niet van de wadden, maar dat is meer om mijn hele vakantie door te brengen. Zo 1 dagje vond ik het erg leuk

Wie houdt er wel van Madurodam dan Bridge? Ongelooflijk, de kneuterigheid ten top. Maar Ceetje en Nemo vonden het leuk, dat scheelt
quote:enka schreef op 26 juli 2010 @ 10:51:

L loopt! (waggelt)Aaaah zo schattig
quote:enka schreef op 26 juli 2010 @ 11:22:

Even een vraag: hoe we ons best ook doen...T en geweren, schieten, vechten en dood... Wij vinden het helemaal niks maar waarschijnlijk krijgen ze het allemaal binnen via, school vriendjes etc. Hij heeft geen enkel geweer, pistool, maar een legoblokje voldoet ook al. Maar hoe gaan jullie hiermee om?Negeren of uitleggen dat oorlog niet leuk is en elkaar pijn doen niet mag, afhankelijk van haar humeur.
Ben er nog nooit geweest maar wil eigenlijk wel heen
Enka wat goed van L! Schattig zo'n pinguin

Jinny, klote is dat dan hè, dat mensen zich er zomaar mee bemoeien. Goed dat je voor Oudste een ander wafeltje hebt gehaald.

Maar dat bemoeien doen mensen als zo ontzettend snel. Echt irritant. Al zit Robin te gillen in de kinderwagen omdat hij iets niet mag, iets wilt enz enz.. wordt er al een opmerking gemaakt dat hij zo zielig is, of dat hij misschien wel moe is. Zucht..

Star ben je al terug?

Juud, leuk feestje gehad dus. Ik ga ook maar voor de loopfiets, denk ik.

Meisjes baby was erg schattig Ze had krampjes en is uiteindelijk tegen mij aan in slaap gevallen, na wat geloop, gewiebel en gewrijf. Echt schattig.
Naatie wat lief!

Star, dat zeggen wij hier dus ook steeds en nu zegt T als iets "dood" gaat, "dat is voor nep hoor mama, nep is nep dood"

Zijn jullie vandaag ook naar de zeehondjes geweest of gewoon een lekker dagje rondtoeren?

Bridges, Lekkere dag dus gehad vandaag. Geniet er van

Jinny, dikke dikke Mensen kunnen zo snel hun oordeel klaar hebben.

Juud, het was dus gezellig allemaal, nu de rust weer terug of gaan jullie nog wat leuks doen de komende weken?
Haiiiii
pff ben moeee

Net 2 uur gesport.

Er waren wat vragen maar ben ze alweer vergeten errg

Jinny: Lastig is dat, als anderen het denken te weten.

Wel heel knap van je dat je weet dat je je oudste er een plezier mee doet door een ander koekje te kopen. Fijn dat hij toch lekker zijn ijsje heeft kunnen eten.

Star: Hebbie allemaal gedaan op het wad?

Naatie: Lief!

Enka: Hier dus ook een die van niets een pistool maakt.

Maar hier alleen een waterpistool in huis. En verder komt er ook geen pistool in huis hier.

Hier ook heel erg met de dood enzo bezig, en hetzelfde verhaal met ik doe het alsof..zucht..

Het is een fase het is een fase het is een fase

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven