Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Die piemel toestanden
Whaaaaaaa jeetje die loopt op haar eerstje verjaardag!

Ja hoor, dat kletst bij tijd en wijle wel, maar versta er geen snars van
Ik vrees trouwens dat ik de 12 maanden BV niet eens ga redden
Wrom niet? Opgedroogd?
Ik dacht dat mijn kinderen een piemelfase door maakte maar dat is niets vergeleken met wat ik hier lees

Bridges, nog niet bijgelezen op de groep maar hier alvast een knuffel

Star, ik was in maart in de zeehondencreche op Texel en vond het erg leuk. Vooral ook het aquarium binnen. Kinderen vonden het ook leuk.

Dat ding in Groningen daar ergens vond ik niets aan.

Ben even de namen kwijt. Pieterburen en Ecomare heb je toch? Maar welke waar is weet ik even niet.

Zo even met frum naar Bamstad ehhh dorp.

Vamorgen een klein setje buikspieroefeningen gedaan trouwens, hoera .
Zwanger?
Die Suzebaby is snel!!!

Wat dan Star? Niet genoeg meer?
quote:Suze2hier schreef op 27 juli 2010 @ 09:50:

Zwanger?Dat zou leuk zijn! Maar het een sluit het ander niet uit.

Wrom niet? Opgedroogd?Ze wil niet meer.
Hallo? Suze, Star? Mag ik hier wat company onder het voeden?

Stom, ik heb een triloog.

Zwanger?Dat zou een leuke reden zijn, of misschien wil ze daarom wel niet
Ja hoor ik ben er Amaal. Maar vertel, wanneer moet jij nou naar de lk?
Balen Star. Welke voedingen geef je nog? B wilde ook niet meer, maar 's ochtends in bed zonder verdere afleiding nog wel.

Dus mss teveel te zien en te doen om haar heen? Sprongetje?

Over sprongetjes: moet weer eens op zoek naar Oei ik groei. Suf maar toch stiekem wel handig, zal de zolder eens opduiken.
Als we rustig met z'n tweetjes zijn dan wil ze nog wel, dus inderdaad 's avonds, 's nachts en 's ochtends, maar dan is het nog maar een hele snelle slok.

Sprongetje zit ze wel in op het moment volgens mij, maar BV loopt ze al tijdje mee te klieren.
Morgen ga ik. Ik had vd week niet zoveel pijn meer maar sinds gister weer wel dus ben blij dat die afspraak staat. Zo gaat het steeds; ene keer twee dagen goed en dan ineens weer pijn. Daarom suddert het zo al zes weken voort. Maargoed, de afspraak staat en ik verwacht wonderen natuurlijk
Dat schiet ook niet op natuurlijk. Raar dat het zo'n zeer doet al de hele tijd.
Moet jij ons iets vertellen Star?!? Jij was toch braaf aan de pil?

Maar als dat een mogelijkheid zou kunnen zijn moest je maar eens een restje doen. Anders is wat Amaal zegt misschien het geval: teveel afleiding? Hier is het ook een stuk onrustiger maar avond en ochtend lopen nog wel lekker. Anders kolven zodat ze het via flesje krijgt?

Of is ze verkouden? M wil dan alleen zittend drinken.
Kijk, als het in rust nog wel wil dan eet ze ws genoeg bijvoeding? Kan dat kloppen?
Nee hoor niks te vertellen, ben ook aan de pil, maar ja, dat was ik bij Eetje ook

Ze drinkt genoeg over de dag (heb nog wat in de vriezer), kolven schiet namelijk ook niet echt meer op (60cc uit beide boobies).
Suze ga jij nou zitten suggereren dat Star zwanger is? Geef het arme kind wat rust .

Eerst voor compu op de tribune en dan is Mal hoor!
quote:Suze2hier schreef op 27 juli 2010 @ 10:02:

Kijk, als het in rust nog wel wil dan eet ze ws genoeg bijvoeding? Kan dat kloppen?Ze eet redelijk. Maak me ook geen zorgen om het niet drinken, maar ik vind het gewoon ontzettend jammer dat ik ws het jaar niet eens ga redden.
quote:amalia schreef op 27 juli 2010 @ 10:04:

Suze ga jij nou zitten suggereren dat Star zwanger is? Geef het arme kind wat rust .

Eerst voor compu op de tribune en dan is Mal hoor!Eens
Ha! Mijn vriendin is vannacht bevallen van 2e zoon, en voor het eerst in mijn leven had ik een naam goed voorspeld van te voren.

Dus, de naam die ik zei zondag Juud, die is het geworden!

Vanavond even de baby checken. Leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
Pil, hmmm. Ik doe momenteel aan geheelonthouding maar moet ook maar eens gaan nadenken. Ik denk toch het oude vertrouwde rubbertje. Pil en bv heeft toch niet mijn voorkeur vw hormonen (hoe weinig ook) en in mijn lijf geen spiraal! Die volgens ha met bv ook niet veilig is btw
Jan Julius?

Vanavond al, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven