Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Enka: Juul gaat 2x per week naar de opvang, hij vindt het geweldig en ik doe ook nog eens iets wat op werken lijkt ideaal dus.
Ik stond vanmorgen weer met mijn bekkie vol tanden.

Juul: Mama kijk eens als ik zo doe komt er paars uit mijn piemel. Juul demonstreert het hoe hij het doet met een guitig koppie en zegt wat is dat nou mama. Ehhh...nou..eehhh ik heel die vraag niet verwacht dus snel wat bedenken..dat hoort gewoon bij je piemel Juul. Ik had al visoenen dat als ik vertel dat dat een eikeltje is dat hij straks heel de appie bij elkaar schreeuwt dat hij een eikeltje heeft
Kan ik die bij je bestellen Bam: wat een snoeppie!!!

en knap hoor, 2 uur sporten. Fijn dat juul het leuk vindt op de opvang trouwens!

Mal: doe nog eens een Julius foto?
Vanmiddag dus ook goed hard in de Appie. Mama jij hebt echt geen PIEMEL hé?
hier ook weer goed piemelverhaal...

we aten vla met aalbessen. Ties had ze erdoorheen geroerd. "Kijk mama, dat is net dat dingetje wat in mijn piemel zit!"

dat doe ik zo,n beetje wekelijks, heel lekker is dat maar ben wel altijd gesloopt na afloop
proest. Fijn hè...
quote:bridges6 schreef op 26 juli 2010 @ 22:49:

we aten vla met aalbessen. Ties had ze erdoorheen geroerd. "Kijk mama, dat is net dat dingetje wat in mijn piemel zit!"

quote:bridges6 schreef op 26 juli 2010 @ 22:49:

Oh Bam: als je nog zin hebt om je even op te winden: ik heb een up-date over familie op de groep gezet...
Vanmiddag was ern vriendje spelen. Hij wordt zondag 5 maar is vrij klein voor leeftijd. (echt stukkie kleiner dan Ties). Zaten onder tafel te spelen. ïk ben lekker al bijna 5! zegt vriendje. Maar ik ben groter! Zegt Ties. Maar als ik 5 ben.... ehm... ben je nog steeds groter, zei vriendje. Geweldig. Wij hebben echt hard zitten grinniken terwijl we probeerden om ze niet uit hun verhaal te halen, haha!
quote:bridges6 schreef op 26 juli 2010 @ 22:52:

Oh Bam: als je nog zin hebt om je even op te winden: ik heb een up-date over familie op de groep gezet...
Had al zo'n vermoeden dat je zo zou reageren

(En dank voor je reactie)
quote:bridges6 schreef op 26 juli 2010 @ 22:54:

Vanmiddag was ern vriendje spelen. Hij wordt zondag 5 maar is vrij klein voor leeftijd. (echt stukkie kleiner dan Ties). Zaten onder tafel te spelen. ïk ben lekker al bijna 5! zegt vriendje. Maar ik ben groter! Zegt Ties. Maar als ik 5 ben.... ehm... ben je nog steeds groter, zei vriendje. Geweldig. Wij hebben echt hard zitten grinniken terwijl we probeerden om ze niet uit hun verhaal te halen, haha!Haha geweldig!
quote:bridges6 schreef op 26 juli 2010 @ 23:03:

Had al zo'n vermoeden dat je zo zou reageren Ben ik zo voorspelbaar
Niet voor niets dat ik het zo voor je neerzette hier

Goed. Ik moet mijn nest in. Zat op man te wachten maar dat schiet niet op, nog steeds niet thuis. Dus, ik ga maar bed voorverwarmen en boek uitlezen.
quote:bridges6 schreef op 26 juli 2010 @ 23:04:

Niet voor niets dat ik het zo voor je neerzette hier

Goed. Ik moet mijn nest in. Zat op man te wachten maar dat schiet niet op, nog steeds niet thuis. Dus, ik ga maar bed voorverwarmen en boek uitlezen.Ik had echt al lang ontploft.......
lekker slapen.

Goedemorgen!!
quote:enka schreef op 26 juli 2010 @ 22:34:

Star, dat zeggen wij hier dus ook steeds en nu zegt T als iets "dood" gaat, "dat is voor nep hoor mama, nep is nep dood"

Zijn jullie vandaag ook naar de zeehondjes geweest of gewoon een lekker dagje rondtoeren?

O nepdood, ook gezellig

Niet naar zeehondjes, ben paar jaar terug nog met Cee in Pieterburen geweest en dat vonden we stom

We zijn naar de vuurtoren geweest, ijsboerderij, bloemen- en fruitpluktuin, strand en Sommeltjespad gelopen (wandelroute voor kinderen). Texel in vogelvlucht dus
"Dat is voor nep" die hebben we hier ook! Geinig wel dat ds toch stiekem al die koters dezelfde ontwikkelingen door maken.
Bridge ik zag het op groep. Amoebe issut
Lees het ook net, ongelooflijk wat voor puinhoop volwassen mensen er toch van kunnen maken en dat er altijd kindjes de dupe van worden
Komt er al wat verstaanbaars uit dat kleine mokkeltje van je trouwens Suus?
Mamamamamammmm Star. Zou ze daar toch mee bedoelen? Overigens deed ze gisteren wel een stap los. Het gaat lekker dus .

En Eetje dan? Al aan de klets??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven