seks op de 2de date
maandag 26 juli 2010 om 16:00
Hoi,
Heb tijdje terug man leren kennen via vrienden. Hebben eerst veel gesprekken op msn gehad. Eerste date zijn we iets gaan drinken, was echt gezellig, dikke klik. Tweede date was gisteren: hij is 5 dagen aan zee en ik ben hem daar dagje gaan bezoeken. Op het begin was het allemaal nogal vrij braaf, omdat zijn familie ook daar was. Naarmate de avond dichterbij kwam, werd het allemaal wat ondeugender, spanning was te snijden en we hebben dan ook heerlijke seks gehad.
Voel me de day after er nog steeds goed bij en hij ook.
Maar toch? Dit is de eerste keer dat ik zo snel met een man het bed in duik! Vertelde het daarstraks aan 2 vriendinnen en merk dat zij dan afkeurend reageren, dat hij het misschien nu gaat laten afweten enzo. Nogmaals, heb er zelf geen spijt van en heb er ook wel van genoten! Maar werkt het echt zo? Moet je dan zoveel tijd wachten om er pas aan toe te geven?
Heb tijdje terug man leren kennen via vrienden. Hebben eerst veel gesprekken op msn gehad. Eerste date zijn we iets gaan drinken, was echt gezellig, dikke klik. Tweede date was gisteren: hij is 5 dagen aan zee en ik ben hem daar dagje gaan bezoeken. Op het begin was het allemaal nogal vrij braaf, omdat zijn familie ook daar was. Naarmate de avond dichterbij kwam, werd het allemaal wat ondeugender, spanning was te snijden en we hebben dan ook heerlijke seks gehad.
Voel me de day after er nog steeds goed bij en hij ook.
Maar toch? Dit is de eerste keer dat ik zo snel met een man het bed in duik! Vertelde het daarstraks aan 2 vriendinnen en merk dat zij dan afkeurend reageren, dat hij het misschien nu gaat laten afweten enzo. Nogmaals, heb er zelf geen spijt van en heb er ook wel van genoten! Maar werkt het echt zo? Moet je dan zoveel tijd wachten om er pas aan toe te geven?
maandag 26 juli 2010 om 16:04
Jij voelt je er de day after nog steeds goed bij. Hij ook. Je hebt zelf geen spijt en er wel van genoten.
Lijkt mij dat dàt de dingen zijn waar het om draait! Precies die dingen zouden je criteria moeten zijn vind ik.
En ja, misschien laat hij het straks afweten. Maar dat zal toch echt niet zijn omdat jullie een gezellige/geile/fantastische avond/nacht hebben gehad. Dan zal hij andere redenen hebben die ook zonder seks op de 2e date wel naar voren zouden zijn gekomen.
Lekker nagenieten zou ik zeggen, en laat het allemaal maar gewoon gebeuren.
Lijkt mij dat dàt de dingen zijn waar het om draait! Precies die dingen zouden je criteria moeten zijn vind ik.
En ja, misschien laat hij het straks afweten. Maar dat zal toch echt niet zijn omdat jullie een gezellige/geile/fantastische avond/nacht hebben gehad. Dan zal hij andere redenen hebben die ook zonder seks op de 2e date wel naar voren zouden zijn gekomen.
Lekker nagenieten zou ik zeggen, en laat het allemaal maar gewoon gebeuren.
Iets anders
maandag 26 juli 2010 om 16:05
Nee, zo werkt het niet. Als hij je leuk vindt, vindt hij je leuk. Vindt ie dat niet, dan niet.
En het is hooguit zo dat je daar nu eerder achter bent. Want als het hem alleen om de seks ging, merk je dat vanzelf. Volgens mij is het meer zo dat vrouwen het een prettig idee vinden dat ze 'controle' hebben als ze nog niet met m naar bed zijn geweest. Alsof je dan zeker weet dat ie je wel leuk gaat vinden.
Het enige probleem is, dat ALS hij je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, het nu misschien meer pijn gaat doen omdat je verder bent gegaan. Maar dat hangt van jezelf af.
En het is hooguit zo dat je daar nu eerder achter bent. Want als het hem alleen om de seks ging, merk je dat vanzelf. Volgens mij is het meer zo dat vrouwen het een prettig idee vinden dat ze 'controle' hebben als ze nog niet met m naar bed zijn geweest. Alsof je dan zeker weet dat ie je wel leuk gaat vinden.
Het enige probleem is, dat ALS hij je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, het nu misschien meer pijn gaat doen omdat je verder bent gegaan. Maar dat hangt van jezelf af.
maandag 26 juli 2010 om 16:08
je moet niks. Lekker nagenieten van de seks en niks aantrekken van wat een ander vind. En kijken waar het schip strand met de leuke meneer.
Dit is iets tussen jouw en het lijdend voorwerp ( nou ja, ik bedoel de meneer). Laat je niet afleiden door afkeurende vriendinnen (misschien hebben die zelf eens een goede beurt nodig).
Dit is iets tussen jouw en het lijdend voorwerp ( nou ja, ik bedoel de meneer). Laat je niet afleiden door afkeurende vriendinnen (misschien hebben die zelf eens een goede beurt nodig).
maandag 26 juli 2010 om 16:09
Wat ik heb begrepen van de mannen om me heen is dat het niet boeit. Als ze een vrouw echt leuk vinden, dan verandert dat niet door vrij snel seks te hebben. Maar het zijn dan ook geen gigantische jagers of zo , gewoon leuke, redelijke mannen. Ik weet dat er ook mannen zijn die er gelijk allemaal rare conclusies aan verbinden.
Als het goed voelt, prima toch? Geniet ervan .
Als het goed voelt, prima toch? Geniet ervan .
maandag 26 juli 2010 om 16:11
maandag 26 juli 2010 om 16:28
maandag 26 juli 2010 om 16:40
Niks meer mee hoor, sex op je 2de date! Tenminste, als het goed voelt. Ik heb toevallig zelf ook sex gehad op mijn tweede date! Alleen had ik beter naar mijn gevoel moeten luisteren, want die jongen heeft over zijn leeftijd gelogen kwam ik vandaag achter. En waar dan nog niet meer! En ik heb hem ook gewoon niet meer gehoord. Dat terwijl hij naar een feest ging, en me zou laten weten hoe het was. En dat zei hij toen we s morgen wakker werden. Ook zei hij s nachts, ik kom heus wel weer terug. Nou, dan voel je je pas echt genaaid! Letterlijk en verguurlijk... Maarrr..... Als die jongen van jou gewoon wat laat horen, en het voelt goed! Geniet ervan! Het enige waar ik me inderaad over verbaas, is dat je zijn familie al ontmoet hebt
maandag 26 juli 2010 om 16:40
quote:Crazyinlovee schreef op 26 juli 2010 @ 16:28:
[...]
Dat vind ik nou ook véél schokkender...
Als jij je er goed bij voelt, dan is er toch niks mis mee met sexen op de 2e date?Sterker nog! Als ik dan zijn familie moet ontmoeten dan moet er ook minstens minimaal geweldige seks tegenover staan, anders begin ik er niet aan. Dus TO heeft het goed bekeken!
[...]
Dat vind ik nou ook véél schokkender...
Als jij je er goed bij voelt, dan is er toch niks mis mee met sexen op de 2e date?Sterker nog! Als ik dan zijn familie moet ontmoeten dan moet er ook minstens minimaal geweldige seks tegenover staan, anders begin ik er niet aan. Dus TO heeft het goed bekeken!
maandag 26 juli 2010 om 16:41
jouw vriendinnen reageerden afkeurend? waarom? je hebt het toch niet tegen je zin gedaan en het was ook nog es hartstikke leuk. ik ben jaloers!
er zijn toch geen 'regeltjes' (moest erg lachen toen ik dat plaatje van 'the rules' zag) hier voor? ik heb echt geen problemen met sex op de eerste date. als je er toch allebei zin in hebt, lijkt me geen probleem.
er zijn toch geen 'regeltjes' (moest erg lachen toen ik dat plaatje van 'the rules' zag) hier voor? ik heb echt geen problemen met sex op de eerste date. als je er toch allebei zin in hebt, lijkt me geen probleem.
maandag 26 juli 2010 om 16:41
maandag 26 juli 2010 om 16:56
maandag 26 juli 2010 om 17:04
maandag 26 juli 2010 om 17:11
Ik ben op de tweede date naar hem toe gevlogen (hij woonde niet in Nederland) en we hebben het hele weekend in bed doorgebracht. Da's nu 2,5 jaar geleden en over ruim een maand gaan we trouwen.
Dus volgens The Rules heb ik alles fout gedaan. Gelukkig voelde het voor ons goed. En doet het dat nog steeds. Da's waar het om draait, om jou en hem. Niet om jouw vriendinnen en zijn vrienden en hun meningen en oordelen.
Dus volgens The Rules heb ik alles fout gedaan. Gelukkig voelde het voor ons goed. En doet het dat nog steeds. Da's waar het om draait, om jou en hem. Niet om jouw vriendinnen en zijn vrienden en hun meningen en oordelen.