Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 26 juli 2010 om 17:16
Oei wat naar Rainz. Gaat het al iets beter met hem?
Kattenbak schoongemaakt check!
Vuilnisbak schoongemaakt check!
Glas weg check!
Tafel opgeruimd check!
Wastafel schoongemaakt check!
Geswifferd check!
Klaar voor vandaag! Alleen de paprika's snijden en dan kan man koken als ie thuis is. Ik ben happy, dag 1 zit er op
Kattenbak schoongemaakt check!
Vuilnisbak schoongemaakt check!
Glas weg check!
Tafel opgeruimd check!
Wastafel schoongemaakt check!
Geswifferd check!
Klaar voor vandaag! Alleen de paprika's snijden en dan kan man koken als ie thuis is. Ik ben happy, dag 1 zit er op
maandag 26 juli 2010 om 17:21
maandag 26 juli 2010 om 17:21
Afstrepen is leuk!
Stofzuigen
Afstoffen Met franse slag
Met de auto om zijn jaarlijkse beurt.
Naar de markt om aardbeien.
Geen aardbeien want tegen de tijd dat de auto klaar was was de markt afgelopen.
En vóór ik naar de garage ging heb ik bij vriendin op de koffie gezeten
Ach ja, het is vakantie.
Straks op het gemakje koken, want we wachten met eten tot Oudste klaar in met werk om 8 uur.
Coe, misschien zie ik je dan woensdag aan het ontbijt bij Ikea, want dan gaan wij!
Rainz, hopelijk voelde zoon zich vandaag al weer wat beter?
Stofzuigen
Afstoffen Met franse slag
Met de auto om zijn jaarlijkse beurt.
Naar de markt om aardbeien.
Geen aardbeien want tegen de tijd dat de auto klaar was was de markt afgelopen.
En vóór ik naar de garage ging heb ik bij vriendin op de koffie gezeten
Ach ja, het is vakantie.
Straks op het gemakje koken, want we wachten met eten tot Oudste klaar in met werk om 8 uur.
Coe, misschien zie ik je dan woensdag aan het ontbijt bij Ikea, want dan gaan wij!
Rainz, hopelijk voelde zoon zich vandaag al weer wat beter?
maandag 26 juli 2010 om 17:32
Wat naar Rainz, dat hij zo vaak valt. Dat hebben sommige kinderen. Ik hoop dat hij weer snel opgeknapt is.
Fijn om je weer zo af en toe te lezen.
Ik heb luisterboeken gehad, toen met mijn ogen, maar dat kon me niet bekoren. En ik val altijd in slaap onder het lezen. Dus bij mij zal de batterij van de E reader steeds leeg zijn.
Afstrepen is fijn. Kan ik vandaag ook.
Niets doen
Douchen
Winkelen
Fijn om je weer zo af en toe te lezen.
Ik heb luisterboeken gehad, toen met mijn ogen, maar dat kon me niet bekoren. En ik val altijd in slaap onder het lezen. Dus bij mij zal de batterij van de E reader steeds leeg zijn.
Afstrepen is fijn. Kan ik vandaag ook.
Niets doen
Douchen
Winkelen
maandag 26 juli 2010 om 19:24
Choco, goed bezig! Maak ons maar jaloers
Ik mot geen e-reader. Te lang laptoppen krijg je koppijn van, dus te lang e-readeren ook. Ik vind naar zo'n scherm staren een ellende, en daarbij vind ik een gedownload boek net zoveel sfeer hebben als een rotte sinaasappel. Een iPad vind ik ook onzin trouwens.
Naast een laptop en een smartphone, wat moet je dan in godsnaam nog met een iPad? Da's toch alleen nog maar voor de heb?
Fus, wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat Skippy zo'n heerlijk mannetje is!!
Wie ben ik nu nog vergeten? Nou ja, ik weet 't even niet meer.... In elk geval, 't is goed bedoeld
Lijstje;
- werken
- koken
- afwassen
(alledrie gedaan)
dan nog;
- planten water geven
- was inzetten
- beetje opruimen als ik zin heb
Ik mot geen e-reader. Te lang laptoppen krijg je koppijn van, dus te lang e-readeren ook. Ik vind naar zo'n scherm staren een ellende, en daarbij vind ik een gedownload boek net zoveel sfeer hebben als een rotte sinaasappel. Een iPad vind ik ook onzin trouwens.
Naast een laptop en een smartphone, wat moet je dan in godsnaam nog met een iPad? Da's toch alleen nog maar voor de heb?
Fus, wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat Skippy zo'n heerlijk mannetje is!!
Wie ben ik nu nog vergeten? Nou ja, ik weet 't even niet meer.... In elk geval, 't is goed bedoeld
Lijstje;
- werken
- koken
- afwassen
(alledrie gedaan)
dan nog;
- planten water geven
- was inzetten
- beetje opruimen als ik zin heb
668, the neighbour of the Beast
maandag 26 juli 2010 om 19:30
maandag 26 juli 2010 om 19:34
quote:Yonna schreef op 26 juli 2010 @ 19:30:
Hoe zit het nu met de keuken, Marels?
Het gaat ook geen vervanging van het papieren boek worden, het is voor oa onze vakantie straks. We hoeven dan niet zo godsgruwelijk veel boeken mee te zeulen in onze koffers.
Ik heb heeeeel veeeel gespeeld vandaag met Ixsje. Moet ik dat ook afstrepen? dat zou voor ons ook de grootste plus zijn, dat ik geen stapel boeken meer mee hoef te sjouwen
Hoe zit het nu met de keuken, Marels?
Het gaat ook geen vervanging van het papieren boek worden, het is voor oa onze vakantie straks. We hoeven dan niet zo godsgruwelijk veel boeken mee te zeulen in onze koffers.
Ik heb heeeeel veeeel gespeeld vandaag met Ixsje. Moet ik dat ook afstrepen? dat zou voor ons ook de grootste plus zijn, dat ik geen stapel boeken meer mee hoef te sjouwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 26 juli 2010 om 19:37
Euh, samen dezelfde boeken lezen, dat scheelt er al 20 op je vakantie
Ik heb lekker weer niets gedaan. Echt, zo'n kraamhulp, ik laat haar gewoon blijven Officieel zou ze morgen trouwens voor het laatst zijn, we hebben verlenging tot donderdag
Oh, en ik zit onder de uitslag (in het ziekenhuis al) van de medicatie en sinds vandaag heeft Skippy ook uitslag
Maar waar ik helemaal gestoord word van de jeuk heeft hij gelukkig nergens last van. Morgen komt de huisarts even kijken. Ben benieuwd.
Ik heb lekker weer niets gedaan. Echt, zo'n kraamhulp, ik laat haar gewoon blijven Officieel zou ze morgen trouwens voor het laatst zijn, we hebben verlenging tot donderdag
Oh, en ik zit onder de uitslag (in het ziekenhuis al) van de medicatie en sinds vandaag heeft Skippy ook uitslag
Maar waar ik helemaal gestoord word van de jeuk heeft hij gelukkig nergens last van. Morgen komt de huisarts even kijken. Ben benieuwd.
maandag 26 juli 2010 om 19:40
@Yonna en Happy:
Goldman heeft voor de zaak dus een Sony prs600.
Bevalt prima, maar achteraf blijkt het beeldscherm wat klein.
Hij vindt een e-reader een prima alternatief voor boeken als je bijv op vakantie gaat, maar zou aanraden er een te kiezen met een groter beeldscherm omdat dat wel een stuk prettiger leest.
Goldman heeft voor de zaak dus een Sony prs600.
Bevalt prima, maar achteraf blijkt het beeldscherm wat klein.
Hij vindt een e-reader een prima alternatief voor boeken als je bijv op vakantie gaat, maar zou aanraden er een te kiezen met een groter beeldscherm omdat dat wel een stuk prettiger leest.