Kranenburg, Duitsland
maandag 26 juli 2010 om 19:56
maandag 26 juli 2010 om 20:58
maandag 26 juli 2010 om 21:43
http://www.wandelnet.nl/wandelroute/streekpad-nijmegen
Ik kan me nog herinneren dat het een station (buiten gebruik) heeft en gebrekkig openbaar vervoer. Terug lopen naar Beek is makkelijker dan de bus nemen.
Ik kan me nog herinneren dat het een station (buiten gebruik) heeft en gebrekkig openbaar vervoer. Terug lopen naar Beek is makkelijker dan de bus nemen.
woensdag 28 juli 2010 om 11:13
Kranenburg heeft nu een mini winkelcentrumpje met oa. aldi/lidl, REWE (ook een supermarkt, maar geen discounter), DM, Takko (kledingwinkel). Wij gaan altijd naar Kleef, daar hebben ze ook een winkelcentrum (met ook de bovengenoemde winkels) en ook een stadscentrum.
Verder is Emmerich vergelijkbaar met Kleef, maar gaan wij dan eerder naar Bocholt. Daar hebben ze een echt winkelcentrum (Mediamarkt, New Yorker, C&A, Peek & Cloppenburg) en een stadshart met veel bekende ketens.
Bij DM is de nivea ook veel goedkoper (het douchespul scheelt wel de helft van de prijs) en verder kopen wij er ook wc-spray (van die brise one touch), vanish (maar dan eigen merk), vlekkenspray voor de was (eigen merk), WC tabs (voor in de pot/stortbak), aluminiumfolie (veel steviger), wasverzachter en douchespul.
Veel Nederlanders kopen er ook wasmiddel, maar dat is niet aangepast aan de Nederlandse hardheid van het water en daarom wordt de was er niet zo schoon van, schijnt.
Verder is Emmerich vergelijkbaar met Kleef, maar gaan wij dan eerder naar Bocholt. Daar hebben ze een echt winkelcentrum (Mediamarkt, New Yorker, C&A, Peek & Cloppenburg) en een stadshart met veel bekende ketens.
Bij DM is de nivea ook veel goedkoper (het douchespul scheelt wel de helft van de prijs) en verder kopen wij er ook wc-spray (van die brise one touch), vanish (maar dan eigen merk), vlekkenspray voor de was (eigen merk), WC tabs (voor in de pot/stortbak), aluminiumfolie (veel steviger), wasverzachter en douchespul.
Veel Nederlanders kopen er ook wasmiddel, maar dat is niet aangepast aan de Nederlandse hardheid van het water en daarom wordt de was er niet zo schoon van, schijnt.
woensdag 28 juli 2010 om 11:58
Huh? Wasmiddel niet aangepast? Het water in vele delen van Duitsland is vele malen harder dan in Nederland. En in andere delen vele malen minder hard dan gemiddeld in Nederland. Ik was al jaren zowel in D als in NL met hetzelfde wasmiddel en soms gaat er een bijna volle verpakking mee naar D en soms een bijna volle verpakking mee naar NL en ik merk niets in verschil qua hardheid. Wèl merk ik verschil in prijs, in D zijn de ons bekende A merken echt goedkoper.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!