Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik luister naar Giel! Maar het is ook een oud hollandsch kinderliedje (we hebben een liedjes boek met oude liedjes gekregen) en we zingen dus regelmatig met wijffie (in een groen-groen-knillen knollen land daar zaten 2 haaaaaasjes heeeeel parmant en de een die blies de fluite-fluite-fluit en de ander sloeg de trommel

Toen kwam er opeens een jager-jager aan en die heeft er een geschooooooten (en nu ligt ie in het zieken-ziekenhuis met een spijker in zijn kl*********ten) ken de rest van de tekst niet, behalve deze, zong ik vroeger dus echt uit volle borst mee! (oeps)

@Pepiet, succes met solliciteren! Lijkt me eigenlijk wel leuk om op ee nkdv te werken.......Lijkt het werk je niks, of is het omdat het via die reintegratie is?

@Annie, sja hoe weet je of je iets wil worden? Ik denk dat je niet vanuit een idealisme iets moet willen worden, of vanwege de pegels. Heb je wel eens een beroepskeuzetest gedaan? Ik vind het igg echt super mega goed van je dat je naast de zorg voor Mats ook nog een studie oppakt!

@Krokus, heb je al enig idee hoelaat je morgen langs komt waaien?
Nou ik ben echt helemaal in de bonen hoor! Ik dacht dat dat speeltje waar ringel het elke keer over had voor Mayte was. Mmmm, daar is ze dan nog wel wat jong voor (een jaar of dertig minstens...) En het kwartje viel pas toen het woord klussen viel. Ring en ei, kon er niet veel kaas van maken voor kinderspeelgoed, hahaha. En ook Ris haar 'tupperware'-party maaktre het het niet veel duidelijker. Inmiddels snap ik het allemaal weer.

@Pebbles Ben ook wel benieuwd naar blindje haar verhaal. En kon net als ringel het topic niet vinden. Mss kan je het vertellen op de groep waar het staat? Of beter, Blind als je dit leest laat je nog eens wat van je horen?

@Krokus Ik bedacht me later ook dat Max natuurlijk al weer veel meer gegroeid is en natuurlijk nog steeds bovenaan staat. Maar dat moet dan echt een Groot mannetje zijn al. Want Max groeide zowel in lengte als gewicht best rap. Kyran voornamelijk in gewicht.

Als ik zo lees wat al jullie kindjes eten op een dag eet Kyran echt niet boven gemiddeld. Ik denk dat hij gewoon lui is. Hoewel hij nu wel al goed kan tijgeren en dan begint idd het opvoeden pas echt. Ook zijn opvliegende karakter komt nu naar boven (net als zijn vader vroeger had). Hij heeft op het moment alleen oog voor het stopcontact en de drinkbak van de katten en laat dat nou net de twee dingen in heel dekamer zijn waar hij niet aan mag komen. Als ik hem dan duidelijk maak dat dat niet de bedoeling maakt hij er toch een drama van. Best zielig maar soms moet ik er gewoon om lachen, aanstelleritis B. Dikke tranen zeg of ik hem iets vreselijks aandoe.

@Annie succes met de toetsen en als je dit later leest: hoe gingen ze?

@Pepiet succes vandaag met je sollicitatie! En net als bij Annie, als je dit later leest: hoe is het gegaan?

@Ringel Begin de dag is echt wel een grappig item op de radio. Het is altijd als we bijna op werk aankomen. Heb het inmiddels alweer weken niet gehoord.Leuk om er weer eens aan te denken. Ik wordt er altijd wel vrolijk van.
@ringel. Ik haal Roan om 13 uur op van de creche. Wilde gelijk daarna door naar jou. Het zal een dikke 20 minuten rijden zijn vermoed ik. Heb jij iets van een campingbedje waar ik Roan in kan droppen mocht hij moe zijn?

@niniane. Hahaha. Een speeltje voor Mayte. Hahaha.
dames, check de groep. Heb het berichtje van blindje daar naar toe gekopieerd.
Tuurlijk hebben we een campingbedje! Neem je zelf beddegoed mee, of zal ik het vast opmaken? Ze hebben alleen de weg hiernaar toe afgezet vanwege werkzaamheden, dus ik zal je straks wel even richtingen aangeven (we wonen in zo'n typisch jaren 80 doolhof wijk.......

@Niniane, hahahahahahha, Mayte mag met datsoort dingen pas spelen als ze een jaar of 20 is (mocht ze daar behoefte aan hebben) maar dan wel d'r eigen kopen (2e hands en dan nog van papa en mama is wel heel erg jakkie!)

Nog even voor Krokus....als je de aflsag Hoogezand neemt, dan kom je 1 rotonde tegen die ga je rechtdoor, als je dan vervolgens rechtdoor gaat, kom je bij stoplichten en daar sla je links af.Als ja dan de formido aan de linkerkant hebt, dan nog een stukje recht door tot je de c1000 aan de rechterkant en dan rechtsaf slaan (Kees de Haan straat) die rij je ook rechtdoor, tot je op een gegeven moment linksaf kan slaan de Stevenmaker in. Is nogal een hobbelweg, dus langzaam rijden.

Als je een hoge hobbel over bent hou je rechts aan (volgens mij is dat de Breeuwer) en kom je op een gegeven op de Scheepstimmerman (leuke straatnamen he!) ALs het allemaal goed is, krijg je dan een soort van rotondeachtig iets met aan de linkerkant een grasveld met fietspad, daar ga je rechtdoor en dan is het linksaf en ben je bij mij in de straat (en we wonen in het huis met een rose bankje en (nog een paar) gele bloemen.

M'n nummer heb je nog als het goed is, dus kom je er niet uit, dan geef je maar een bel!

Leuk Man!!!!!!

zo ga meisje uit bed plukken en dan berichtje lezen!
oeps je moet niet linksaf om bij mij in de straat te komen, maar rechtsaf!
Hai dames,

Sorry lang niet geweest, maar ik kom amper op dit nieuwe forum. Ik heb een pc die nog net niet handmatig aangedreven moet worden, dus voor ik een pagina heb geladen ben ik een half uur verder. Het oudheidkundige museum heeft al een bod gedaan op mijn oude rammelkastje. LOL.

Hier alles rustig. Zoals hierboven gemeld inderdaad weer hetzelfde gedoe als bij Max in de zwangerschap. Groot kindje, veel vruchtwater, ingedaald etc. Maar dat mag de pret niet drukken. Het kwam bij Max allemaal goed, dus ik ga er vanuit dat het nu ook wel weer goed zal gaan. Dit is wel echt het laatste kindje dat er bij komt. Mijn lijf kan een volgende zwangerschap gewoon niet meer aan. Ik ben woensdag 30 weken. Ons dametje weegt nu al ruim 1600 gram en heeft een voorkeur voor trappelen in mijn maag.

Max is ongeveer enorm inmiddels. Ruim 85 cm en 13 kilo inmiddels. Maatje 86 past precies en zijn winterjasje is een 92. Dag dag, lieve kleine babykleertjes en hallo tussenmaat (tot 86 is de babyafdeling en van 92 tot ongeveer 128 de tussenafdeling en dan is het 134 en groter). Ian en Des zijn bijna jarig allebei, daarbij het sinterklaasgebeuren dat zo ongeveer weer is losgebarsten en ze zijn weer in hun gebruikelijke stuiterbalperiode.

Ik lees nog wel mee hier hoor. Ik kan niet meer op de groep, maar dat ligt aan mijn pc geloof ik. Die werkt niet zo mee. Ik kom snel weer langs. Misschien kan ik iemand een foto mailen van ons mannetje en wil die hem even op de groep zetten voor mij?

Groetjes Barbara/Blindje
Ik moest trouwens van de week ook nog aan Loek denken. En aan haar kleine Ava*. Een jaar geleden zaten we allemaal verslagen achter de pc toen haar slechte nieuws doorkwam en nu zijn onze ukken alweer zo groot. Wat heet er is hier al bijna weer een nieuwe uk erbij. Het blijft eeuwig oneerlijk dat haar kleine meid voor altijd een sterretje zal blijven.
Goed om weer eens wat van je te horen Blindje.

Wat is Max groot geworden! Dat haalt Kyran dus never nooit in!!! Maar hij blijft een goede tweede.

Heb echt bewondering voor je drie kinderen en weer zwanger. Mss had je het al gelezen maar ik zit inmiddels overspannen thuis. 1 kind, werk, een verhuizing en een zwangerschap met achter elkaar allerlei kleine vervelende kwaaltjes vind ik nogal zwaar. Heel knap dat je dat zo voor elkaar krijgt hoor. Ik doe het je niet na.

Laat je af en toe nog eens wat van je horen?
Haaaaalllooooo!!!

Vandaag weer lekker gewerkt, kom ik hier langs, is er gewoon een pagina bij geschreven! Niet normaal! Wél leuk!

Meisje is vandaag bij mijn beste vriendin geweest en ze is de hele dag heel lief geweest. Ze heeft lekker met Isabel gespeeld (de kleine meid van mijn vriendin; dikke 9 maanden oud, dus echt leuk samen!). Samen in de duowagen die normaal bij mijn ouders staat (die ze op dinsdag gebruikt voor Jas en nichtje Eva). Vriendin kreeg veel vragen of het een 2 eiïge tweeling was. En ze zaten handje in handje in die wagen, lief!!!!

Jasmijn is wel een beetje ziekjes; snotterdesnotter en diarree broeken. Vriendin zei dat ze echt een beetje zieligjes was en op schoot wilde enzo (en dat wil ze anders nooooooit, haha!). We hebben haar vanavond eten gegeven maar ze had niet zo'n trek, toen heeft de manlief haar af gespoeld in het bad en pyamaatje aan gedaan. Neusspray, luuf op d'r borst en een zetpilletje in d'r kont. Hoop dat ze van een nachtje goed doorhalen lekker opknapt. Ze had trouwens afgelopen nacht weer heel goed geslapen, dus ik denk dat het sprongetje voorbij is. Ge-luk-kig... Ik had trouwens een heel fijn gevoel bij vandaag; veel beter dan bij de oppas. Bij vriendin leek ze zo heerlijk welkom en ze was zo enthousiast over vandaag. Ze had ook een heel lang en leuk stuk in het dagboekje gezet. Kun je toch echt zien dat je als vriendinnen ook een beetje van mekaars kinderen 'houdt'. Als er wat met vriendin en man zou gebeuren, wat ik natuurlijk noooit wens, mag Isabelletje lekker bij ons komen wonen hoor!!

Zo, nu nog even reageren:

@Loek en Ava*... men, morgen alweer een jaar geleden. Wat moet Loek door een moeilijke tijd gaan nu. Ik heb vorig jaar verschrikkelijk zitten huilen bij dit nieuws. Weet iemand of Loek nog ergens schrijft hier? Als ze zelf meeleest wil ik haar in ieder geval heel veel kracht en sterkte wensen...

Wat mooi eigenlijk, hoe een hecht cluppie we geworden zijn met zijn allen! En het gekke is dat ik behalve Loek eigenlijk niet één mama kan opnoemen die aan het begin met ons meeschreef en daarna gestopt is, behalve Blindje dan, haha...

@Blind: Wat leuk om even van je te horen. Vervelend voor je dat je zwangerschap zo zwaar is. Vind je het leuk dat je nu 'eindelijk' en meisje krijgt? Lijkt me wel leuk voor de afwisseling zelf Kom af en toe wat van je laten horen, leuk! Wanneer ben je uitgerekend?

@Niniane: Haha, een speeltje voor Mayte, ik heb me rot gelachen!!! Leuk trouwens, die schetsen voor de muurschilderingen! Als je echt verhuisd bent moet je maar foto's posten van al die mooie nieuwe kamers!

@Pebbles: Nee, ik blijf niet slapen, ik krijg de man echt niet zover dat hij mee wil zaterdag. Dus helaas... Maar ik kom lekker wel hoor! Hoe laat spreken we eigenlijk af en moeten we nog duidelijkere afspraken maken over wie wat meeneemt??? Voor Jasmijn neem ik gewoon alles zelf mee, maar voor onszelf? Misschien een leuk ideetje om een high tea zelf te maken met zijn allen???

@Ringel: Klinkt weird, dat eitje van jou. Lijkt me zelf helemaal niks, haahahaa. Wel grappig dat je je routebeschrijving zomaar hier neer plempt. Kan het hele forum bij je op bezoek komen

@Annie: Niet te zenuwachtig zijn voor je toets hoor! Ik wist helemaal niet of ik juf wilde worden, had VWO gedaan maar wist niet wat ik daarna wilde. Is PABO geworden in 3 jaar. Heeft gelukkig goed uitgepakt want ik zou nooit meer iets anders willen zijn. Ik vond de opleiding echter verschrikkelijk. Tijdens de stages genoot ik, leerde ik het meest en ontdekte ik dat ik écht juf wilde worden en een eigen klas wilde hebben!

@Krokus: Jammer dat je zaterdag niet komt...het is ook wel een eind rijden, maar ja...ik hoop dat Jasmijn zich gedeisd houdt

@Pepiet: Vind je het niet leuk om op een kdv te werken? Het lijkt mij juist erg leuk werk; bovendien kun je Mees dan meenemen!

@Ris: Lekker samen uit eten...mijn man geeft daar niet zoveel om en dat vind ik toch zo jammer! Enne, die koppijn die jij had; ik heb hem ook. Al het hele weekend aan de aspirine. Een hoofd vol snot en heel benauwd, vooral 's nachts als ik lig. Hopen dat het snel over is!

Zo, nu heb ik iedereen weer gehad geloof ik. Ik ga lekker naar beneden een bakje thee doen met manlief. Tot morgen!!!
heeej Blindje, daar ben je weer. Leuk om weer wat van jullie te horen!

Je staat nog in de tabel en Max was bijna voorbijgestreefd in gewicht maar ik kan hem dus weer met stip bovenaan zetten. Wat een lengte en gewicht zeg!

Ik weet niet eens meer hoe groot een babietje hoort te zijn met 30 weken maar ik begrijp dat jullie dametje al aan de flinke kant is.

Je mag mij wel mailen hoor, ik weet niet hoeveel ruimte ik nog heb maar ik denk dat het wel gaat lukken. Ik zal even vragen of ze mijn mailadres aan jou willen geven.

Als je toch meeleest kan je ook wel weer af en toe mee schrijven , het begint toch over een paar weken weer spannend te worden voor jullie en dit keer zitten we met de hele tribune op maar 2 kindjes te wachten dus genoeg mentale support.

@niniane: haha ik moest wel lachen om jouw verwarring over het speeltje van Ringel. Laat ons grut nog maar lekker heel lang niet met dat soort dingen bezig zijn.

Knap van die kleintjes dat ze precies doorhebben waar ze niet aan mogen zitten, Floor heeft er ook een handje van.

@ringel: en dat heeft toen naar men denken, denken kan de ander zeer verdrooooten (laatste regel die je miste). Ik vind het zo'n zielig liedje dat ik hem maar weer geschrapt heb hier. Het gaat hier nu alleen van poesje mauw, en ik zag twee beren. Dat soort liedjes.

Ringel en krokus: heel veel plezier morgen, maak maar foto's voor de groep.

@annie: ik zal mijn tel.nummer even mailen. Harstikke leuk als jullie blijven slapen.

@niniane: wat een super leuke verhuiskaart!!!

@mmmoi: jammer hoor dat je niet blijft slapen, had ik wel heel leuk gevonden maar het zal zowiezo wel heel gezellig worden.

Wat mij betreft zijn jullie de hele dag welkom maar het is misschien wel handig om een tijd af te spreken dat iedereen er is. Wie dan eerder wil komen of langer wil blijven merk ik vanzelf wel.

's ochtends kunnen we eventueel nog zwemmen als er liefhebbers zijn en dat we dan rond de lunch met iedereen afspreken. Dan geven we eerst de kinders wel lunch en dan gaan we daarna lekker zelf snoepen. High tea is een leuk idee, heb ik laatst met mijn zwangerschapsgroepje ook gedaan, iedereen had wat lekkers meegenomen. petit fours, hartige taart, sandwindches, stukjes taart, scones, lekkere thee etc.

Het drinken zal ik dan voor zorgen, dan hoeven jullie niet te sjouwen met flessen en pakken.

@annie: mijn mobiel staat gewoon op de groep bij adressen felicitatiekaarten. Dat nummer klopt nog. morgen en donderdag werk ik, voor de rest ben ik er gewoon.
HEeeeeeee en daar was ik ook weer.

Vanmiddag gebeld door werk of ik ook wat eerder kon komen, dus oppas gebeld of ik Mayte eerder kon brengen en in allerijl vertrokken wat een gevleig zeg.

Blindje, wat leuk om je weer te lezen!!!!! en Max idd erg max! hahaha maar dat grapje zul je ondertussen wel vaak genoeg gehoord hebben. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je het nu vind om een meisje mama te worden?

O en de kids op m'n werk zijn idd ook in de stuiterballenperiode terecht gekomen.....weet waar je het over hebt, blaadjes vallen weer van de bomen, sinterklaas, sintmaarten, kerst en oud&nieuw in aantocht pfffffft vind je een mega bikkel! Hoe is jullie vakantie nog geweest?

@mmmoi, ben eigenljk wel benieuwd wie er allemaal voor m'n deur komen te staan? En volgnes mij zijn er een heleboel mama's van het "begin" gestopt met schrijven...kwam laatst een enveloppe tegen met alle namen erop....EvaB, Loek, een mieke (oid) Kikkie (had toen een miskraam gehad volgens mij) Poekie niet te vergeten (heeee Poekie als je nog meeleest....hoest met je meiden?) we zijn geloof ik met een vrouw of 20 begonnen en wij zijn nog over.

@Pebbles, de beschrijving is ook weird....je moet het dan ook vooral uitproberen! Ik ben jaloers dat ik zaterdag niet mee kan!, stom peipe piep piep werk! en nog bedankt voor het laatste regeltje.......zing altijd de "foute" versie is niet echt kindvriendelijk.

zooooooo ik bendenk ik de afsluiter van vanavond en tegelijkertijd de beginner van vandaag! Tsjakaaaaaaaa!
jemig ringel, doe niet zo hyper!!! Hahaha. Ik ga zo naar m'n werk. Zie je vanmiddag. Neem navigatie en telefoonnummer wel mee. Hahaha.
hoezo hyper........?

Zat gewoon nog vol met adrenaline van werken.........is nu niet meer hoor...ben de rust zelve(yeah right!)

tot straks en werkze
Goedemorgen,

Krokus en Ringel, bep ze! Niet teveel roddelen over ons, hihihi! Veel plezier en ik hoop dat Mayte en Roan veel plezier hebben!

Blindje, man o man, dat zal me een gesjouw zijn met 13 kilo op de arm en dan ook nog een in de buik. Kom inderdaad maar weer wat vaker schrijven, leuk straks de tribunes op voor jou en Niniane, YOU GO GIRLS!!!!!!!!!!

Mmmoi, leuk he om te zien dat die ukkies echt interactie hebben met andere kindjes. Wij hadden afgelopen zondag visite van een stel met meisje van begin januari, ze hebben echt zo leuk gespeeld (en ondeugend geweest door om en om de CD's uit het kastje te trekken, hihi)

Pebbles, ik bel je een deze dagen wel even, vanavond moet ik zingen, maar ik kan je anders morgen dus ook bellen.

Pepiet, hoe ging het gesprek?

Babba en Ris; alles goed met jullie meisjes?
Ik ben een sufmuts... ik heb niet eerst hier gelezen, ben op de groep gelijk gaan posten. Had gemist van de hightea; heb daar gepost dat ik wel voor de broodjes wil zorgen. Wat willen jullie? Hightea of broodjes?

Zo, nu eerst eten heb een hypo...
Nou het roddelen viel best mee hoor:-D en zo leuk om Roan en Mayte samen te zien.....

Mayte eerst wel kat uit de boom kijken:" wat is dat voor vreemd jongetje die aan MIJN speelgoed zit" Roan die meteen volenthousiast het een na het andere speelgeod te pakken krijgt!

Krokus, ondanks dat het kort was, ik vond het erg gezellig! Toch het idee dat ik veel dingen nog niet gezegd heb........
DAT HEB IK NOU OOK! Kom snel maar een keer bij mij. Mijn monster ligt nu in bed te keuvelen. Ik denk niet dat er van slapen nog veel terecht komt. Hij zit al weer rechtop waarschijnlijk.
hahaha, mayte ook maar naar bed gebracht, die viel bija in slaap naast me op de bank, maar die ligt nu tegen mienemien te keuvelen.....(mienemien is d'r knuffel/knaag konijn)

Ik kom snel bij je langs......welke dagen ben je vrij?
komende weken altijd op woensdag en donderdag. Hahaha. Net op de dagen dat jij niet vrij bent.
lekker dan.........gaat dus echt helemaal nergens over....ff agenda checken.

Hoeft ook niet, want m'n rooster is veranderd! grrrrrrrrrrrr
lekker twee gesprek hier!

JOUHOEOEOEOEOE waar is iedereeeeeeeeeeen.........eeeeeen .........eeeeen......eeeeen!!!!!! echooooooooo, hooooooooooooo
Hier...ier....ier....ier.....ier.....

maar niks te melden....

Oh ja. Humphrey C is Humphrey Campbell, was/is met Ruth Jacott (in elk geval zong hij mee toen zij meedeed aan het Eurovisie Songfestival).

Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven