Hoe (schoon)ouders bedanken?

27-07-2010 13:40 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders hebben de afgelopen behoorlijk wat geklust en gebuffelt in en rond ons huis. Nu wil ik ze hiervoor graag bedanken. Ze hebben al na iedere klusdag bij ons gegeten, dus een dineetje voor ze koken, lijkt me niet zo leuk. Daarbij komt dat mijn schoonmoeder erg aan de lijn denkt, dus een taart of iets anders snoeperigs, valt ook al af. Verder drinkt zij ook geen alcohol...Dus geen flesje wijn/ champagne...

Tsja, maar wat wel? Wie weet iets waar mensne van boven de 60 blij van worden?
Naar een musical?

Bos bloemen met een dinerbon?

Lekker luchtje allebei?

Weekendje weg met z'n tweeen?
sauna?

luchtballon?

weekendje in belgie?
Wat is het budget?
Een mooie bos bloemen of plant. Een leuke ingelijste foto van jullie samen. Theater of concertkaartjes waar jullie samen of zij met z'n tweetjes naartoe kunnen.
Een weekendje weg

Een lastminute naar de zon
quote:vicodin schreef op 27 juli 2010 @ 13:51:

Wat is het budget?Ja, laten we daar eens mee beginnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
een kleinkind?
quote:Wurmpje schreef op 27 juli 2010 @ 13:53:

een kleinkind?

Verder alle voorgaande tips, maar inderdaad is een budget wel handig.

een kleinkind? "We trakteren onszelf op een weekend weg zodat we kunnen werken aan een kleinkind. Ons cadeau aan jullie voor het harde werken van de afgelopen weken"
Het kleinkind zit er aan te komen :-) Vandaar hun hulp. En zij hielpen ons juist omdat wij het geld wilden besparen, anders hadden we professionals ingehuurd. Dus weekendje weg zou tof zijn, maar ook een beetje duur. Ik heb nog geen budget in mn hoofd, maar met mijn zwangerschap en alle klussen die we moeten doen, moeten we een beetje bezuinigen...

een kleinkind? En dan op het forum vragen hoe je ze kunt bedanken voor het vele oppassen
Een dagje naar het strand/bos/heide. Dat kan je zo duur maken als je zelf wil. Je kan zelf een picknic mand meenemen, maar je kan ook ter plekke wat eten.

Binnenkort is er ook weer de Amsterdam Sail dagen. Dat is ook heel leuk.

http://www.sail2010.nl/
anoniem_104450 wijzigde dit bericht op 27-07-2010 14:05
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Boottochtje? High tea?
Ja een (niet duur) dagje uit regelen is misschien wel leuk. In welke regio woon je?
Een dinerbon zou wel goed kunnen. Ze zijn (lees: ze is) ogal kritisch. Vandaar mijn onzekerheid. Voor mijn eigen ouders had ik niet zo'npunt gemaakt. Die zijn al blij met een kus en een kaartje. Maar mijn schoonouders...Blijft moeilijk, he...Eten in een restaurant is meestal minder goed dan wat ze zelf kookt. Te zout, te veel, te weinig. Als je een boek geeft, zegt ze: wist je niks te geven? Hun tuin is erg mooi en compleet, dus een tuinplant valt af.
Thanks voor de ideeen tot nu toe!

Noord-Holland woon ik.
Ja dinerbon is inderdaad leuk. Of een theaterbon?
Als ze een tuin hebben, een kersen-,appel-, perenboom of zo.

Dat is leuk ook als je kind straks ouder is, dan kunnen opa en oma zeggen dat ze die boom hebben gekregen toen het nog niet geboren was.
Heerlijk zo'n schoonmoeder.

Van giftfor2 heb je tegenwoordig hele leuke dingen. Misschien kan je eens op de site kijken. Bijvoorbeeld een overnachting in een hotel vanaf 79 euro. Kunnen ze zelf het hotel uitzoeken. Maar er zijn ook bonnen voor een dagje golfen, misschien meer iets voor haar.

Ow, ik ben geen sponsor ofzo hoor. Maar je hebt er best leuke dingen tussen zitten.
* pa, ma, bedankt! *
Gefeliciteerd met je zwangerschap~!

Weet niet hoever je al bent, maar ze meenemen naar een pret-echo vinden de meeste grootouders-to-be erg leuk.
Vriend en ik hebben destijds onze ouders bij ons thuis uitgenodigd voor een gezellig etentje, en nadien gingen ze samen naar een theatervoorstelling. Vonden ze erg leuk!
quote:Wurmpje schreef op 27 juli 2010 @ 14:17:

Gefeliciteerd met je zwangerschap~!

Weet niet hoever je al bent, maar ze meenemen naar een pret-echo vinden de meeste grootouders-to-be erg leuk.Zou ik niet doen. Wat als blijkt dat de echo minder prettig is. Dan ben je liever samen met je man, zonder je schoonouders erbij.
quote:Pien252 schreef op 27 juli 2010 @ 14:18:

Vriend en ik hebben destijds onze ouders bij ons thuis uitgenodigd voor een gezellig etentje, en nadien gingen ze samen naar een theatervoorstelling. Vonden ze erg leuk!Voor zo'n schoonmoeder zou ik geloof ik niet durven koken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven