Hoe (schoon)ouders bedanken?
dinsdag 27 juli 2010 om 13:40
Mijn schoonouders hebben de afgelopen behoorlijk wat geklust en gebuffelt in en rond ons huis. Nu wil ik ze hiervoor graag bedanken. Ze hebben al na iedere klusdag bij ons gegeten, dus een dineetje voor ze koken, lijkt me niet zo leuk. Daarbij komt dat mijn schoonmoeder erg aan de lijn denkt, dus een taart of iets anders snoeperigs, valt ook al af. Verder drinkt zij ook geen alcohol...Dus geen flesje wijn/ champagne...
Tsja, maar wat wel? Wie weet iets waar mensne van boven de 60 blij van worden?
Tsja, maar wat wel? Wie weet iets waar mensne van boven de 60 blij van worden?
dinsdag 27 juli 2010 om 13:59
Het kleinkind zit er aan te komen
Vandaar hun hulp. En zij hielpen ons juist omdat wij het geld wilden besparen, anders hadden we professionals ingehuurd. Dus weekendje weg zou tof zijn, maar ook een beetje duur. Ik heb nog geen budget in mn hoofd, maar met mijn zwangerschap en alle klussen die we moeten doen, moeten we een beetje bezuinigen...
dinsdag 27 juli 2010 om 14:04
Een dagje naar het strand/bos/heide. Dat kan je zo duur maken als je zelf wil. Je kan zelf een picknic mand meenemen, maar je kan ook ter plekke wat eten.
Binnenkort is er ook weer de Amsterdam Sail dagen. Dat is ook heel leuk.
http://www.sail2010.nl/
Binnenkort is er ook weer de Amsterdam Sail dagen. Dat is ook heel leuk.
http://www.sail2010.nl/
anoniem_104450 wijzigde dit bericht op 27-07-2010 14:05
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
dinsdag 27 juli 2010 om 14:08
Een dinerbon zou wel goed kunnen. Ze zijn (lees: ze is) ogal kritisch. Vandaar mijn onzekerheid. Voor mijn eigen ouders had ik niet zo'npunt gemaakt. Die zijn al blij met een kus en een kaartje. Maar mijn schoonouders...Blijft moeilijk, he...Eten in een restaurant is meestal minder goed dan wat ze zelf kookt. Te zout, te veel, te weinig. Als je een boek geeft, zegt ze: wist je niks te geven? Hun tuin is erg mooi en compleet, dus een tuinplant valt af.
dinsdag 27 juli 2010 om 14:15
Heerlijk zo'n schoonmoeder.
Van giftfor2 heb je tegenwoordig hele leuke dingen. Misschien kan je eens op de site kijken. Bijvoorbeeld een overnachting in een hotel vanaf 79 euro. Kunnen ze zelf het hotel uitzoeken. Maar er zijn ook bonnen voor een dagje golfen, misschien meer iets voor haar.
Ow, ik ben geen sponsor ofzo hoor. Maar je hebt er best leuke dingen tussen zitten.
Van giftfor2 heb je tegenwoordig hele leuke dingen. Misschien kan je eens op de site kijken. Bijvoorbeeld een overnachting in een hotel vanaf 79 euro. Kunnen ze zelf het hotel uitzoeken. Maar er zijn ook bonnen voor een dagje golfen, misschien meer iets voor haar.
Ow, ik ben geen sponsor ofzo hoor. Maar je hebt er best leuke dingen tussen zitten.
dinsdag 27 juli 2010 om 14:21
quote:Wurmpje schreef op 27 juli 2010 @ 14:17:
Gefeliciteerd met je zwangerschap~!
Weet niet hoever je al bent, maar ze meenemen naar een pret-echo vinden de meeste grootouders-to-be erg leuk.Zou ik niet doen. Wat als blijkt dat de echo minder prettig is. Dan ben je liever samen met je man, zonder je schoonouders erbij.
Gefeliciteerd met je zwangerschap~!
Weet niet hoever je al bent, maar ze meenemen naar een pret-echo vinden de meeste grootouders-to-be erg leuk.Zou ik niet doen. Wat als blijkt dat de echo minder prettig is. Dan ben je liever samen met je man, zonder je schoonouders erbij.
dinsdag 27 juli 2010 om 14:22