Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Nee idd, het is idd raar.. Nu kan ik haar wel roepen op hyves zoals ze bij nut heeft gedaan.. Heeft niemand haar gsm-nummer (behalve nut?)
Ik heb geen nummer. Wil jij haar roepen op hyves?
Ja hoor doe ik wel even
Oh trouwens, haar gsm-nummer staat op hyves zie ik nu. Is er iemand vanuit NL die haar eventueel wilt sms'en? (al wil ik het ook wel doen hoor, kost me alleen wat meer.. )
Als jij haar eerst roept op hyves, dan wachten we het even af tot morgenochtend, als ze dan nog niks heeft laten weten wil ik haar wel smsen. Ik wil haar ook niet "lastig" vallen...
WHAAHHAAA, Ik ben net bij Rik78 aangekomen, wat een heerlijke reactie!

Mocht je nog lezen jongen (?), neem een korreltje zout (of een kilo), misschien dat je het dan beter snapt...
Die reactie heb ik gemist Sproet!
Heb haar op hyves geroepen, we zullen zien als ze reageert, laat ons hopen van wel natuurlijk..
Sproet, Welkom thuis. Hebben jullie het lekker gehad? Alles ook goed gegaan met de auto? Buikje weer lekker gegroeid?

Nog geen klein Nutje zie ik....

En jeetje ook nog niets van Mar gehoord. Wil dr ook wel smsen maar zou ze dat op prijs stellen?
Ik ben trouwens echt op, ik ga naar bed. Hoop dat ik morgenochtend lees dat Arie geboren is en dat alles goed is met allebei. Maar ook dat Mariel een heerlijke dag heeft gehad vandaag en daarom geen tijd had om hier te melden. Truste iedereen!
sproetje, welkom thuis trouwens!
Trusten Ambroos!
Zo, bijgelezen!

TOA, gefeliciteerd!!!!!!

En ook onderweg naar huis, doe je me dan de details voor het schema?

Mar???

Hoop op snelle berichten, de echo van de week was zulk goed nieuws!!!

Ambroos, onze trap-valler en afvaller... -19 kilo! Wow!

Doe je het rustig aan alsjeblieft??

Momo met een lieve A, heerlijk om kraambed-berichten te lezen!

Wij dus weer goed en wel terug, heerlijk vakantie en Zweden is een supermooi land! Geweldig weer gehad, ons prima vermaakt!

*gaat even aan het schema, en hoopt daarna op updates van Nut en Mar!*
Nah, is het ineens stil hier?
Het is hier vaker stil de laatste tijd! Maar nu ben jij er weer sproet!

Wel spannend weer hier hoor kleine nut komt eraan en mar die verdwenen is!
Kom nog even kijken of er nieuws is. Niks dus. Maak me nu wel wat zorgen.
Ja ledereen hier toosje!
Haaai Sproet, welkom thuis! Fijn dat je het zo lekker hebt gehad. Ben je nu nog even vrij?

Gegevens voor de tabel: ik heb alleen een datum waarop ik 9 maanden zwanger zou zijn: 24 maart, voor de rest nog niets spannend hoor!

Nut, hoe is het??? Ben zo benieuwd!

Marielle, ja, hoe was t bij jou?
Stay with me, let\'s just breathe.
Jaaaaaa, daar is Toa weer!

24 maart is een... donderdag! Nog een d'tje in het schema!

Dus aanstaande donderdag 6 weken?
Ja, dat klopt

Nog een lange weg te gaan, maar ach, daar weten we hier allemaal alles vanaf!

Pffff ben jij ook zo brak van de terugreis en alles opruimen enzo? Bleehh...
Stay with me, let\'s just breathe.
Opruimen komt morgen wel, koffers staan gewoon nog in de auto!

Ben wel brak van 12 uur onderweg zijn, maar gek genoeg niet moe. Dus dan maar even hier vermaken!
*zak steeds verder onderuit op de bank... misschien toch maar naar bed gaan?*
Lekker doen sproet!

Ik lig al tijdje op bed maar kan niet slapen! Helaas gaat de wekker morgen wel weer!
he meiden, om 1955 is onze kleine vent geboren. 4170 gr en 51cm, lekker ding dus. Nu eindelijk op kamer, placenta weer op ok verwijderd :(

Hij heeft al even gedronken bij me, maar hij was ff niet zo, was sterrenkijker en flink klem gezeten. Morgen zet ik naam op hyves.

Dag liefies, ben zo gelukkig met hem.

Xxx
ps al nieuws van Mariel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven