het kleding doorgeef topic

27-07-2010 22:03 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
geinspireerd door een ander topic van mij.

Heb je kleding over en wil je deze doorgeven...? zijn er mensen die kleding kunnen gebruiken..?

hier kan het.



Hopenlijk valt dit niet onder de oproepjes en mag het hier blijven staan. Anders zal een angel het wel verplaatsen naar het prikbord .
Alle reacties Link kopieren
quote:Linndaatje schreef op 28 juli 2010 @ 12:23:

@vico

Jammer



Er is hier wel veel in maat 36 aangeboden zeg! Weinig (niks?) in mijn maat...Maar is het niet stiekem een beetje de bedoeling dat je gewoon weg doet wat je zelf niet meer gebruikt, en blij wordt omdat je iemand anders blij maakt?
@GMKP:



Ik ben net terug van het postkantoor.

Ik heb naar je gestuurd;

- 1 broek van gstar

- 1 broek van diesel met de kaartjes er nog aan, nieuw

- 1 blousje van Esprit ( er zit één knoopje aan dat is vastgezet met rood garen, ipv wit. Dit was al zo in de winkel en ben eigenlijk te lui geweest om dit te veranderen)

- 1 shirt van Gstar

- 1 shirt van Burberry

- 1 trui van Esprit

- 1 shirt van dolce en gabbana, is minder mooi maar paste nog net in de doos erbij, vuilnisbak is dichtbij als je het niets vindt



Ik hoop dat je dochter het past! Groetjes Patricia
Alle reacties Link kopieren
Alvast bedankt! Ik zal het haar straks vertellen, ze is nu ff logeren maar zou nog even bellen.



Ik laat het je weten als ze het gezien heeft!



groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
@misschicken

Mijn maat had ik al gezegd; 38 of M.



@Nici007

Oh ik dacht dat het echt om het ruilen ging. Nou snap ik de kern van je issue wel hoor; als jij niks meer met je spulletjes kan, waarom zou je er dan niet iemand anders mee blij maken? Maar ik vond juist het leuke dat het uitgangspunt was iets te zoeken om te ruilen.
Alle reacties Link kopieren
Mt 38, heb ik het e.e.a van liggen, van wat voor iets hou je??
Alle reacties Link kopieren
Hier ook maat 38/M maar moet eerst mijn kledingkast uitmesten.

Heb in ieder geval zwart rib kort rokje van Esprit dat ik te groot heb gekocht en daardoor maar 1x gedragen. Verder nog veel meer weinig tot niet gedragen zooi...

Maar ik meld me hier als ik klaar ben!!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik wil ook niet ruilen maar weg geven? Mag dat ook want anders krijg ik nog niet eens meer ruimte er bij.

Moet eerst even hardlopen, flyeren en daarna kijk ik of ik nog even kan puinruimen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Sungirl_ schreef op 28 juli 2010 @ 12:05:

Gizz als het herfst/winter kleertjes zijn wil ik ze wel.Ik ben eind okt. uitgerekend.Dus dat komt dan goed van pas.Herfst wel, niet echt dikke winterkleertjes omdat mijn reuzen ook nog eens erg warmbloedig zijn, bovendien is de laatste van april, dus ook niet echt winter. Ik zal morgen eens een en ander doorspitten, dan zet ik hier een opsomming neer, moet je maar even kijken of je het wat vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 28 juli 2010 @ 08:23:

Mocht er iemand kleding zoeken in de grootste damesmaten dan heb ik nog wel wat in de aanbieding.Kip als je nou ff met je auto hierheen tuft kunnen we ruilen,ik heb ook nog rekken vol
Alle reacties Link kopieren
As I speak ben ik de kledingkast aan het uitmesten en kwam toevallig bij dit topic. De berg "definitief weg" is best groot maar dat is allemaal zo oud/versleten/met vlekken dat ik het niet naar iemand zou sturen(of iemand moet echt heel nodig iets hebben of weet een gezin/goed doel waar het wel naartoe kan?) ik meld later of ik nog wat leuks weg doe. Heb maat 36/38 trouwens.
quote:nazife schreef op 28 juli 2010 @ 20:22:

As I speak ben ik de kledingkast aan het uitmesten en kwam toevallig bij dit topic. De berg "definitief weg" is best groot maar dat is allemaal zo oud/versleten/met vlekken dat ik het niet naar iemand zou sturen(of iemand moet echt heel nodig iets hebben of weet een gezin/goed doel waar het wel naartoe kan?) ik meld later of ik nog wat leuks weg doe. Heb maat 36/38 trouwens.



BSO/kleuterschool/scouting voor als er geverfd en gekliederd moet worden? (Wellicht eventjes geduld tot de vakantie voorbij is)



*voegt kast toe aan opruimlijst*
Alle reacties Link kopieren
bedoel je voor begeleiders?
Alle reacties Link kopieren
Hier maat 50.



Ik heb waarschijnlijk ook nog wel wat spul liggen, maar zal na de vakantie eens echt goed moeten pluizen.

Sowieso wel een tuniekje in maat 48, paars, maar die is wel gedragen (lees; op sommige stukjes wat pluizig).
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 28 juli 2010 @ 20:09:

[...]





Herfst wel, niet echt dikke winterkleertjes omdat mijn reuzen ook nog eens erg warmbloedig zijn, bovendien is de laatste van april, dus ook niet echt winter. Ik zal morgen eens een en ander doorspitten, dan zet ik hier een opsomming neer, moet je maar even kijken of je het wat vind.Is helemaal goed.Ik koekeloer morgen wel weer ff.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik hier ook schoenen aanbieden?

Ik heb echt superveel schoenen en ze verschillen van maat 36/37/38 (ik ben zo iemand die dan wel met te strakke of met te grote schoenen loopt als ik ze maar kan kopen ).

Het zijn gympen, pumps, laarzen, oldskool cowboylaarzen en dat soort dingen.



Ik hoor het wel!!!
Alle reacties Link kopieren
Hee Michelle, ik heb ook die schoenmaten ( ja echt, ben hetzelfde) en ben wel benieuwd wat voor'n pumps je hebt staan!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Oh en mn email is spijker.viva@gmail.com dat is misschien handiger.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
babykleren maat 56/62



Sungirl hierbij een linkje naar mijn album. Kijk maar of je er wat tussen ziet zitten. Er zit van alles tussen, C&A HM, Mexx, Name it, etc.

Ik heb nog wel meer maar moet nog het nodige uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneDaisyMay schreef op 28 juli 2010 @ 18:17:

Hier ook maat 38/M maar moet eerst mijn kledingkast uitmesten.

Heb in ieder geval zwart rib kort rokje van Esprit dat ik te groot heb gekocht en daardoor maar 1x gedragen. Verder nog veel meer weinig tot niet gedragen zooi...

Maar ik meld me hier als ik klaar ben!!!



Welke maat heeft dat rokje?



@GMKP: wil je me je adres mailen?
Alle reacties Link kopieren
Was ik dat vergeten? Sorry, komt eraan
Alle reacties Link kopieren
@GMKP: ik heb net mijn kledingkast uitgeruimd en ik heb wel het een en ander voor je dochter(s), onder andere stoere laarzen zonder hak van kickers (zwart, maat 36), sportschoenen maat 36, wat sportkleding (hardloopbroekje, hardloopshirt), wat jurken, (polo)shirts, spijkerrokjes, spijkerbroek, riem, alles maat 36. Alles is gedragen maar in goede staat. Als je wil stuur ik het naar je op. Wat je niks vindt kun je gewoon weg doen/doorgeven, hier zou het anders naar de textielbak zijn gegaan.



Ik heb ook nog een schoolrugzak van Hedgren (groen) en een schooltas met laptopvak van eastpak staan, als jij of iemand anders daar interesse in heeft.



Je kunt me mailen op vivadiek@gmail.com



@Michelle: heb je misschien iets zonder hakken of met een laag hakje in maat 36? Ik kan evt. ruilen tegen mooie blauwe pumps met een hele hoge hak in maat 36. Kan nu even niet zo goed op hoge hakken lopen, en heb alternatieven nodig :-)
Alle reacties Link kopieren
@Madieken,



ik heb je gemaild.



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
Gizz ik heb gekeken en als ik het goed heb gezien zijn het longsleeves dus warm zat.Ik wil niet hebberig zijn maar ik wil het wel hebben.Ik zal je een mailadres doen.Kunnen we verder uitzoeken hoe en wat. Harrietjuh@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
quote:patricia1987 schreef op 28 juli 2010 @ 15:23:

@GMKP:



Ik ben net terug van het postkantoor.

Ik heb naar je gestuurd;

- 1 broek van gstar

- 1 broek van diesel met de kaartjes er nog aan, nieuw

- 1 blousje van Esprit ( er zit één knoopje aan dat is vastgezet met rood garen, ipv wit. Dit was al zo in de winkel en ben eigenlijk te lui geweest om dit te veranderen)

- 1 shirt van Gstar

- 1 shirt van Burberry

- 1 trui van Esprit

- 1 shirt van dolce en gabbana, is minder mooi maar paste nog net in de doos erbij, vuilnisbak is dichtbij als je het niets vindt



Ik hoop dat je dochter het past! Groetjes Patricia



Hoi,



de spulletjes zijn er hoor

Ze is er heeeel blij mee, vooral dat zwarte shirtje vind ze heel gaaf.

De broeken zijn nog net iets te ruim, die heb ik even weggelegd, die past ze wel snel, ze groeit zo ontzettend hard...



Hartstikke bedankt!



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
Allemaal dunne mensen hier, niemand met een grotere maat?

Flauw!



Qua schoenen kan ik ook nog wel eens rondkijken wat ik heb liggen, het meeste rond maat 39/40. Wordt ook vervolgd.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven