het kleding doorgeef topic
dinsdag 27 juli 2010 om 22:03
woensdag 28 juli 2010 om 13:23
woensdag 28 juli 2010 om 15:23
@GMKP:
Ik ben net terug van het postkantoor.
Ik heb naar je gestuurd;
- 1 broek van gstar
- 1 broek van diesel met de kaartjes er nog aan, nieuw
- 1 blousje van Esprit ( er zit één knoopje aan dat is vastgezet met rood garen, ipv wit. Dit was al zo in de winkel en ben eigenlijk te lui geweest om dit te veranderen)
- 1 shirt van Gstar
- 1 shirt van Burberry
- 1 trui van Esprit
- 1 shirt van dolce en gabbana, is minder mooi maar paste nog net in de doos erbij, vuilnisbak is dichtbij als je het niets vindt
Ik hoop dat je dochter het past! Groetjes Patricia
Ik ben net terug van het postkantoor.
Ik heb naar je gestuurd;
- 1 broek van gstar
- 1 broek van diesel met de kaartjes er nog aan, nieuw
- 1 blousje van Esprit ( er zit één knoopje aan dat is vastgezet met rood garen, ipv wit. Dit was al zo in de winkel en ben eigenlijk te lui geweest om dit te veranderen)
- 1 shirt van Gstar
- 1 shirt van Burberry
- 1 trui van Esprit
- 1 shirt van dolce en gabbana, is minder mooi maar paste nog net in de doos erbij, vuilnisbak is dichtbij als je het niets vindt
Ik hoop dat je dochter het past! Groetjes Patricia
woensdag 28 juli 2010 om 17:15
@misschicken
Mijn maat had ik al gezegd; 38 of M.
@Nici007
Oh ik dacht dat het echt om het ruilen ging. Nou snap ik de kern van je issue wel hoor; als jij niks meer met je spulletjes kan, waarom zou je er dan niet iemand anders mee blij maken? Maar ik vond juist het leuke dat het uitgangspunt was iets te zoeken om te ruilen.
Mijn maat had ik al gezegd; 38 of M.
@Nici007
Oh ik dacht dat het echt om het ruilen ging. Nou snap ik de kern van je issue wel hoor; als jij niks meer met je spulletjes kan, waarom zou je er dan niet iemand anders mee blij maken? Maar ik vond juist het leuke dat het uitgangspunt was iets te zoeken om te ruilen.
woensdag 28 juli 2010 om 18:17
Hier ook maat 38/M maar moet eerst mijn kledingkast uitmesten.
Heb in ieder geval zwart rib kort rokje van Esprit dat ik te groot heb gekocht en daardoor maar 1x gedragen. Verder nog veel meer weinig tot niet gedragen zooi...
Maar ik meld me hier als ik klaar ben!!!
Heb in ieder geval zwart rib kort rokje van Esprit dat ik te groot heb gekocht en daardoor maar 1x gedragen. Verder nog veel meer weinig tot niet gedragen zooi...
Maar ik meld me hier als ik klaar ben!!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
woensdag 28 juli 2010 om 18:18
woensdag 28 juli 2010 om 20:09
quote:_Sungirl_ schreef op 28 juli 2010 @ 12:05:
Gizz als het herfst/winter kleertjes zijn wil ik ze wel.Ik ben eind okt. uitgerekend.Dus dat komt dan goed van pas.Herfst wel, niet echt dikke winterkleertjes omdat mijn reuzen ook nog eens erg warmbloedig zijn, bovendien is de laatste van april, dus ook niet echt winter. Ik zal morgen eens een en ander doorspitten, dan zet ik hier een opsomming neer, moet je maar even kijken of je het wat vind.
Gizz als het herfst/winter kleertjes zijn wil ik ze wel.Ik ben eind okt. uitgerekend.Dus dat komt dan goed van pas.Herfst wel, niet echt dikke winterkleertjes omdat mijn reuzen ook nog eens erg warmbloedig zijn, bovendien is de laatste van april, dus ook niet echt winter. Ik zal morgen eens een en ander doorspitten, dan zet ik hier een opsomming neer, moet je maar even kijken of je het wat vind.
woensdag 28 juli 2010 om 20:22
As I speak ben ik de kledingkast aan het uitmesten en kwam toevallig bij dit topic. De berg "definitief weg" is best groot maar dat is allemaal zo oud/versleten/met vlekken dat ik het niet naar iemand zou sturen(of iemand moet echt heel nodig iets hebben of weet een gezin/goed doel waar het wel naartoe kan?) ik meld later of ik nog wat leuks weg doe. Heb maat 36/38 trouwens.
woensdag 28 juli 2010 om 20:58
quote:nazife schreef op 28 juli 2010 @ 20:22:
As I speak ben ik de kledingkast aan het uitmesten en kwam toevallig bij dit topic. De berg "definitief weg" is best groot maar dat is allemaal zo oud/versleten/met vlekken dat ik het niet naar iemand zou sturen(of iemand moet echt heel nodig iets hebben of weet een gezin/goed doel waar het wel naartoe kan?) ik meld later of ik nog wat leuks weg doe. Heb maat 36/38 trouwens.
BSO/kleuterschool/scouting voor als er geverfd en gekliederd moet worden? (Wellicht eventjes geduld tot de vakantie voorbij is)
*voegt kast toe aan opruimlijst*
As I speak ben ik de kledingkast aan het uitmesten en kwam toevallig bij dit topic. De berg "definitief weg" is best groot maar dat is allemaal zo oud/versleten/met vlekken dat ik het niet naar iemand zou sturen(of iemand moet echt heel nodig iets hebben of weet een gezin/goed doel waar het wel naartoe kan?) ik meld later of ik nog wat leuks weg doe. Heb maat 36/38 trouwens.
BSO/kleuterschool/scouting voor als er geverfd en gekliederd moet worden? (Wellicht eventjes geduld tot de vakantie voorbij is)
*voegt kast toe aan opruimlijst*
woensdag 28 juli 2010 om 21:50
woensdag 28 juli 2010 om 21:58
quote:gizz schreef op 28 juli 2010 @ 20:09:
[...]
Herfst wel, niet echt dikke winterkleertjes omdat mijn reuzen ook nog eens erg warmbloedig zijn, bovendien is de laatste van april, dus ook niet echt winter. Ik zal morgen eens een en ander doorspitten, dan zet ik hier een opsomming neer, moet je maar even kijken of je het wat vind.Is helemaal goed.Ik koekeloer morgen wel weer ff.
[...]
Herfst wel, niet echt dikke winterkleertjes omdat mijn reuzen ook nog eens erg warmbloedig zijn, bovendien is de laatste van april, dus ook niet echt winter. Ik zal morgen eens een en ander doorspitten, dan zet ik hier een opsomming neer, moet je maar even kijken of je het wat vind.Is helemaal goed.Ik koekeloer morgen wel weer ff.
donderdag 29 juli 2010 om 08:08
Mag ik hier ook schoenen aanbieden?
Ik heb echt superveel schoenen en ze verschillen van maat 36/37/38 (ik ben zo iemand die dan wel met te strakke of met te grote schoenen loopt als ik ze maar kan kopen ).
Het zijn gympen, pumps, laarzen, oldskool cowboylaarzen en dat soort dingen.
Ik hoor het wel!!!
Ik heb echt superveel schoenen en ze verschillen van maat 36/37/38 (ik ben zo iemand die dan wel met te strakke of met te grote schoenen loopt als ik ze maar kan kopen ).
Het zijn gympen, pumps, laarzen, oldskool cowboylaarzen en dat soort dingen.
Ik hoor het wel!!!
donderdag 29 juli 2010 om 09:30
Oh en mn email is spijker.viva@gmail.com dat is misschien handiger.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
donderdag 29 juli 2010 om 10:59
quote:AnneDaisyMay schreef op 28 juli 2010 @ 18:17:
Hier ook maat 38/M maar moet eerst mijn kledingkast uitmesten.
Heb in ieder geval zwart rib kort rokje van Esprit dat ik te groot heb gekocht en daardoor maar 1x gedragen. Verder nog veel meer weinig tot niet gedragen zooi...
Maar ik meld me hier als ik klaar ben!!!
Welke maat heeft dat rokje?
@GMKP: wil je me je adres mailen?
Hier ook maat 38/M maar moet eerst mijn kledingkast uitmesten.
Heb in ieder geval zwart rib kort rokje van Esprit dat ik te groot heb gekocht en daardoor maar 1x gedragen. Verder nog veel meer weinig tot niet gedragen zooi...
Maar ik meld me hier als ik klaar ben!!!
Welke maat heeft dat rokje?
@GMKP: wil je me je adres mailen?
donderdag 29 juli 2010 om 11:55
@GMKP: ik heb net mijn kledingkast uitgeruimd en ik heb wel het een en ander voor je dochter(s), onder andere stoere laarzen zonder hak van kickers (zwart, maat 36), sportschoenen maat 36, wat sportkleding (hardloopbroekje, hardloopshirt), wat jurken, (polo)shirts, spijkerrokjes, spijkerbroek, riem, alles maat 36. Alles is gedragen maar in goede staat. Als je wil stuur ik het naar je op. Wat je niks vindt kun je gewoon weg doen/doorgeven, hier zou het anders naar de textielbak zijn gegaan.
Ik heb ook nog een schoolrugzak van Hedgren (groen) en een schooltas met laptopvak van eastpak staan, als jij of iemand anders daar interesse in heeft.
Je kunt me mailen op vivadiek@gmail.com
@Michelle: heb je misschien iets zonder hakken of met een laag hakje in maat 36? Ik kan evt. ruilen tegen mooie blauwe pumps met een hele hoge hak in maat 36. Kan nu even niet zo goed op hoge hakken lopen, en heb alternatieven nodig
Ik heb ook nog een schoolrugzak van Hedgren (groen) en een schooltas met laptopvak van eastpak staan, als jij of iemand anders daar interesse in heeft.
Je kunt me mailen op vivadiek@gmail.com
@Michelle: heb je misschien iets zonder hakken of met een laag hakje in maat 36? Ik kan evt. ruilen tegen mooie blauwe pumps met een hele hoge hak in maat 36. Kan nu even niet zo goed op hoge hakken lopen, en heb alternatieven nodig
donderdag 29 juli 2010 om 19:22
Gizz ik heb gekeken en als ik het goed heb gezien zijn het longsleeves dus warm zat.Ik wil niet hebberig zijn maar ik wil het wel hebben.Ik zal je een mailadres doen.Kunnen we verder uitzoeken hoe en wat. Harrietjuh@hotmail.com
donderdag 29 juli 2010 om 19:27
quote:patricia1987 schreef op 28 juli 2010 @ 15:23:
@GMKP:
Ik ben net terug van het postkantoor.
Ik heb naar je gestuurd;
- 1 broek van gstar
- 1 broek van diesel met de kaartjes er nog aan, nieuw
- 1 blousje van Esprit ( er zit één knoopje aan dat is vastgezet met rood garen, ipv wit. Dit was al zo in de winkel en ben eigenlijk te lui geweest om dit te veranderen)
- 1 shirt van Gstar
- 1 shirt van Burberry
- 1 trui van Esprit
- 1 shirt van dolce en gabbana, is minder mooi maar paste nog net in de doos erbij, vuilnisbak is dichtbij als je het niets vindt
Ik hoop dat je dochter het past! Groetjes Patricia
Hoi,
de spulletjes zijn er hoor
Ze is er heeeel blij mee, vooral dat zwarte shirtje vind ze heel gaaf.
De broeken zijn nog net iets te ruim, die heb ik even weggelegd, die past ze wel snel, ze groeit zo ontzettend hard...
Hartstikke bedankt!
Groetjes GuMKoP
@GMKP:
Ik ben net terug van het postkantoor.
Ik heb naar je gestuurd;
- 1 broek van gstar
- 1 broek van diesel met de kaartjes er nog aan, nieuw
- 1 blousje van Esprit ( er zit één knoopje aan dat is vastgezet met rood garen, ipv wit. Dit was al zo in de winkel en ben eigenlijk te lui geweest om dit te veranderen)
- 1 shirt van Gstar
- 1 shirt van Burberry
- 1 trui van Esprit
- 1 shirt van dolce en gabbana, is minder mooi maar paste nog net in de doos erbij, vuilnisbak is dichtbij als je het niets vindt
Ik hoop dat je dochter het past! Groetjes Patricia
Hoi,
de spulletjes zijn er hoor
Ze is er heeeel blij mee, vooral dat zwarte shirtje vind ze heel gaaf.
De broeken zijn nog net iets te ruim, die heb ik even weggelegd, die past ze wel snel, ze groeit zo ontzettend hard...
Hartstikke bedankt!
Groetjes GuMKoP