Snif. Konijntje minder

woensdag 28 juli 2010 om 16:10
Bah. Stond ze nog vanmiddag leuk te prijken naast mijn blog over verloren dieren, kwam ik net in de ren en zag dat ze ineens wel héél erg mager is geworden de laatste dagen
Arme Lizzy!
Vorige week was ze al zo stilletjes, maar ze at en dronk en keutelde gewoon goed, dus ik dacht dat ze last had van de warmte. Verder niets te zien, schone kont, geen harde buik, etc. En nu zag ik een vlieg zitten op haar, en keek. Ja hoor, nu dus wel een beetje een vieze kont. En ze viel een beetje om, kwam niet meer overeind
Ze is op. Dus vanavond naar de dierenarts voor (waarschijnlijk) een spuitje.
Lizzy kwam bij mij, twee huizen geleden. Samen met haar zusje (die nu een jaar dood is).
Lekker loslopen op het balkon;
Ze is gek op sneeuw:
Met haar nieuwe vriendjes (vorig jaar augustus): Tess, Joep en Karel
Zij koos de grootste man uit als vriendje
Druivenbladeren; jammie!
En morgen is ze er naar alle waarschijnlijkheid niet meer Maar ze verdient het niet om te lijden.
Arme Lizzy!
Vorige week was ze al zo stilletjes, maar ze at en dronk en keutelde gewoon goed, dus ik dacht dat ze last had van de warmte. Verder niets te zien, schone kont, geen harde buik, etc. En nu zag ik een vlieg zitten op haar, en keek. Ja hoor, nu dus wel een beetje een vieze kont. En ze viel een beetje om, kwam niet meer overeind
Ze is op. Dus vanavond naar de dierenarts voor (waarschijnlijk) een spuitje.
Lizzy kwam bij mij, twee huizen geleden. Samen met haar zusje (die nu een jaar dood is).
Lekker loslopen op het balkon;
Ze is gek op sneeuw:
Met haar nieuwe vriendjes (vorig jaar augustus): Tess, Joep en Karel
Zij koos de grootste man uit als vriendje
Druivenbladeren; jammie!
En morgen is ze er naar alle waarschijnlijkheid niet meer Maar ze verdient het niet om te lijden.

woensdag 28 juli 2010 om 16:18
Lieve reacties!
Rat; nee, stomste is nog dat ik oudste vanochtend heb weggebracht naar oma, voor een logeerpartij Dus die ziet zaterdag pas dat Lizzy er niet meer is...
Ik heb haar al een jaar of 6, en ze komt uit de opvang. Ze hadden haar+zusje weg gehaald uit een hok van 1 bij 1 en wisten niet precies hoe oud ze waren. Maar goed, wat Soppie zegt inderdaad; lijden is niet nodig en dat gaat ze wel doen nu denk ik. En ze heeft al die tijd een goed leven gehad, maatjes om haar heen, lekker de ruimte in de ren....wat wil een knijn nog meer
Rat; nee, stomste is nog dat ik oudste vanochtend heb weggebracht naar oma, voor een logeerpartij Dus die ziet zaterdag pas dat Lizzy er niet meer is...
Ik heb haar al een jaar of 6, en ze komt uit de opvang. Ze hadden haar+zusje weg gehaald uit een hok van 1 bij 1 en wisten niet precies hoe oud ze waren. Maar goed, wat Soppie zegt inderdaad; lijden is niet nodig en dat gaat ze wel doen nu denk ik. En ze heeft al die tijd een goed leven gehad, maatjes om haar heen, lekker de ruimte in de ren....wat wil een knijn nog meer

woensdag 28 juli 2010 om 17:32

woensdag 28 juli 2010 om 18:02
Ze zit nu naast me op tafel, in haar vervoersmandje ..... Heb afscheid genomen en als man zo thuis is gaat hij met haar naar de DA. Denk echt dat ze er klaar mee is. Ze puft en hijgt alsof ze heel benauwd is ook. Ik heb tegen d'r gezegd dat ze maar naar haar zus moet gaan. Nog een beetje dille, dat vind ze zooo lekker en een klein korstje bruin brood gegeven waar ze nu op zit te knabbelen

woensdag 28 juli 2010 om 19:36
Yep, ze is dood. Dierenarts vond spuitje ook het verstandigst. Ze was inderdaad op. Ze staat nu in de ren (in haar vervoersmand) zodat de anderen nog even kunnen snuffelen.
Straks Sarahmeisje eerst naar bed brengen (konijn doetut nie meer) en dan Lizzy maar begraven in de tuin. Vier op een rij wordt het dan.
Straks Sarahmeisje eerst naar bed brengen (konijn doetut nie meer) en dan Lizzy maar begraven in de tuin. Vier op een rij wordt het dan.