Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Vierkant --> ziet er goed uit hoor! helemaal super!

Mocy --> heel tof, ziet er echt kunstig uit!

Zelf wou ik een filmpje maken met alle gemaakte blz. maar toen kwam ik erachter dat ikt och niet alle bladzijden had gedaan, oeps, njah nu doe ik soms weer een beetje (en blijf postzegels e.d. plakken) ik heb This Is Not A Book ook op de boekenplank staan maar daar heb ik nog niks in gedaan, komt wel weer maar er zijn zoveel andere dingen te doen
Ik ben vandaag met mijn WTJ begonnen!
Everytime you make a typo, the errorists win.
En hij is binnen! Voelt nog wel een beetje unheimlich hoor. En nog even kiezen waar ik ga beginnen!
Ja, dat is lastig! Maar ik denk dat je het beste met de 'erge' dingen kan beginnen, zoals ermee douchen, omdat je dat anders niet zo snel meer doet...
Ik denk dat ik hem eerst gewoon redelijk 'mooi' ga maken, dan heel veel foto's maken en dan echt volledig naar de mallemoere helpen

Vriend vind het trouwens ook erg leuk, die heeft al een aantal keer het boek in een hoek gepleurd
Het is vandaag echt lekker wreck-weer.

Wentelteefje (mmm lekker, ga ik weer eens maken), gewoon mee doe wat je zelf wilt.
Oh leuk, er is hier weer wat activiteit zie ik

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zoveel gewrecked heb de laatste tijd. Druk met andere dingen en het mooie weer

Vierkant, supermooi jouw cirkelpagina! Past alleen niet erg bij je nick hè

Mocy, heb je dat allemaal getekend? Erg mooi!
quote:_Soleil_ schreef op 18 juli 2010 @ 00:27:

Vierkant, supermooi jouw cirkelpagina! Past alleen niet erg bij je nick hè
Had ik heule leuke fruitstickertjes... Ben ik ze kwijt..
quote:Janna80 schreef op 28 juli 2010 @ 16:29:

Had ik heule leuke fruitstickertjes... Ben ik ze kwijt..Heb jij ook Kabouter Plop stickertjes?
Ik zit geloof ik in een dip-wreck.
Ik heb ook al in geen tijden gewreckt Mocy.

Jammer eigenlijk, maar ik vind momenteel gewoon de rust er niet voor.
Ik zit ook in een wreck dip. (al een tijdje) Maar ik vond het wel weer leuk dat er een mini wreckie in het Flow vakantieboek zat. In het Nederlands, maar wel dezelfde pagina's. (Niet dat ik er iets mee gedaan heb hoor...)
Wat is scrapbooking nou precies? Een soort leeg boek waar je dingen in schrijft en plakt??
Volgens mij is dat met fotoalbums Janna. Dat je op een creatieve manier je foto's inplakt, dus door te versieren met allerlei stukjes papier, stofjes etc.
Oh... ik dacht iets van kassabonnetjes van je film enzo... toegangskaartjes, dat soort dingen... Maar met foto's dus... Aha.
Volgens mij is het dat ook. Stukjes uit je leven creatief bewerken in een boekje, zoiets.

Ik ben dingen van WTJ aan 't doen in m'n gewone tekenboekje, dat ik al jaren heb en maar niet volkomt. Nu wisselt het wat af. Heb ook 'reisdagboekje' ideeën uit de Flow gebruikt.
Later is nu
Ja, in de Flow staan wel vaker dat soort dingen, of er zitten kleine versies van iets bij ofzo. (ook laatst van WTJ)
Zo nu eerst wat foto's van mij.

IBI, je bent aardig bezig geweest!

Momenteel doe ik niet zo veel, eigenlijk alleen de fruitstickers aanvullen en de postzegels.... ach, als het weer weer slechter wordt dan ga ik wel weer verder.....
Hahaha, Estelle! Dat doe ik ook... Of ik doe er iets los in waar ik oooooit iets mee denkt te kunnen doen!

IBI, mooi, vooral die witte pagina vind ik leuk. En de ronde nijntje stickers
Goed idee trouwens, dat achteruit schrijven met zo'n lineaal met letters! (Toch?!)
Ja klopt Janna! Is wel alweer tijden geleden dat ik er wat mee gedaan heb maar vond nu eindelijk een manier om ze te plaatsen.
K heb gister een WTJ gekocht. Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven