Mode & Beauty alle pijlers

pumps halve maat te groot

28-07-2010 18:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag,

Ik heb een nijpend vrouwenprobleem Afgelopen zaterdag hele mooie ecco pumps (ja ze bestaan!) gekocht, mevrouw gevraagd of de maat goed was en zij heeft gevoeld en zei ja. Liepen de eerste dag heerlijk en vandaag is het een ramp, ze zijn gewoon dik een halve maat te groot. Iemand een idee wat hier aan gedaan kan worden? bestaat er een truckje bij de schoenmaker? Ik ga overmorgen kijken maar baal nu als een stekker dus hoopte op een virtuele geruststelling
Zweetvoeten krijgen Dan zwellen je voeten weer op en pas je ze weer

(Of zwanger worden, of teruggaan naar de winkel en je probleem voorleggen )
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-09-2010 20:53
Reden: privacy
% gewijzigd
Ja. je kunt suede kussentjes kopen bij de schoenmaker welke je in de hiel van de pump plakt, probleem opgelost.
Wat DGS zegt.
"Mooi" en "Ecco" in 1 zin? Dus wonderen bestaan?

Naar de schoenmaker voor zo'n hielstukje, werkt prima!
.
.
Ananas, ik zal jou eens wat vertellen... ik heb drie jaar geleden een paar supermooie zwarte lakleren laarzen gekocht... van ecco. Ik heb wel een andere tas er om heengedaan tijdens het vervoer want ja... ecco. maar ze waren echt mooi!

voor ananas... van Ecco
Ik zit te kijken op ecco.nl, maar ik krijg toch echt last van ademnood en wegtrekkers, Suus.
.
quote:dangeensuus schreef op 28 juli 2010 @ 19:09:

[afbeelding]

voor ananas... van EccoOK, point taken; deze zijn inderdaad best leuk. Wist ik niet, dat ecco ook mooie dingen had, wel goed om te weten trouwens want hullie ze voetbed is toch heel erg goed?
.
.
van de 200 paar hebben ze dus 2 paar leuken
en die laarzen was een noodsprong. Ik was in A'dam op verkeerde schoenen en ik moest anderen hebben voor mijn voeten er af vielen, en toen zag ik dus die laarzen staan... ik heb ze helemaal afgedragen
quote:dangeensuus schreef op 28 juli 2010 @ 19:13:

en die laarzen was een noodsprong. Ik was in A'dam op verkeerde schoenen en ik moest anderen hebben voor mijn voeten er af vielen, en toen zag ik dus die laarzen staan... ik heb ze helemaal afgedragen Je hoeft je toch niet te verontschuldigen? Soms hebben degelijke merken óók leuke schoenen.
Ik verontschuldig me niet hoor Ik draag wat ik leuk vind, en als dat toevallig de linksdraaiende biogardelaarzen van Ecco zijn... dan so be it
quote:zonnestraaltje71 schreef op 28 juli 2010 @ 19:16:

[...]

Je hoeft je toch niet te verontschuldigen? .Niet? Ik vond het wel fideel van Suus.
.
Het was een een, misschien tweemalige Faux Pas Marie
Over leuke degelijke schoenen gesproken... Geox heeft ze ook ananas, werkelijk een aantal beeldige pummetjes enzo
Tja heeft die mevrouw waarschijnlijk niet gezegd dat ze nog uitlopen(zijn ze van leer?) je kunt er een half zooltje in doen, die gaat alleen in het voorste deel van de schoen. Of een antislip zooltje voor bij je hiel(alleen die kun je niet in andere schoenen gebruiken)
.
ow my god. Daar vind je me nog niet dood in.....
Bewaren voor warm weer. Dan zijn je voeten namelijk een halve maat groter.

EDIT: Er is al een topic over. Zelf even zoeken en daar worden nog meerdere oplossingen gegeven. Ik weet niet of het ook werkt.

Niet gevonden, maar het was zoiets als het advies van Dangeensuus zie ik nu.
quote:lindy schreef op 28 juli 2010 @ 19:31:

Zal wel Suus, straks zien we je nog eens hier op lopen.

[afbeelding]

Ohja, hoe heten die?

Die kan ik dan in 1 adem noemen met Uggs,Crorcs en Birckenstocks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven