Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:noa_lynn schreef op 28 juli 2010 @ 17:13:

Wat vinden jullie trouwens van boomerangkaarten krijgen via postcrossing?

Beetje hetzelfde als Idrukker kaarten, als ze echt bij je profiel zouden passen is het wel leuk, maar anders...

Ik stuur ze ook wel naar 'lege profielen' of mensen/landen waar ik zo m'n twijffels bij heb
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:chrisy1 schreef op 27 juli 2010 @ 22:50:

Na terugkomst van de mini-meet in Goes met 4 andere postcrossers lag er een kaartje uit USA op mij te wachten. Ikke was weer blij.

Dank je wel voor het kaartje van de mini-meet!

1 ervan heb ik afgelopen zaterdag op de picknickmeeting in Leiden leren kennen.
Via marktplaats kwam ik echt enorm veel boomerangkaarten tegen maar mijn gevoel zegt dat ik die toch niet verstuur.

Daarbij heb ik al een aardige voorraad nu met gewone kaarten en komt er nog een bundeltje bij van ArtUnlimited .

Maarrr 20 stuks.
Goedemiddag allemaal,

Wat wordt er lekker veel geschreven.

Chrisy: tof dat je bij de mini-meeting bent geweest. Was het gezellig? Veel kaarten geschreven?
Voordat de echt drukke avondspits hier begint van flesjes en dochter in de douche zetten en naar bed brengen.

Even melden dat ik eindelijk weer een hurray heb!!!!

Kaartje naar Wit Rusland is na 34 dagen aangekomen.

Vanavond na de strijk een adres aanvragen *JOEPIE*
Yeah, de kaart is bij pc-forumster Dandillion aangekomen. En ze vond het leuk.

Anita, is een kind fles geven/onder de douche zetten/bed brengen echt een avondspits? Strijk ze.

Boomerangkaarten daar heb ik hetzelfde mee als met Idrukkerkaarten, alleen naar lege profielen of ze moeten bij iemand passen.

Ga voorlopig, probeer ik, geen adressen aanvragen omdat ik volgende week naar de meeting in Breda ga. Newbees zijn welkom hoor, je hoeft geen lid op het pc-forum daarvoor te zijn.
Fijn Anita, dat je eindelijk weer een hurray hebt!!

Horen we vanavond (na de avondspits met je kinderen) waar je kaartje naartoe mag?

Ik heb net ook een hurray gekregen uit Tsjechië. Ze was superenthousiast over het kaartje wat ik gestuurd had, een kaartje met Delfts blauw erop. Ze schreef dat ze het een fantastisch kaartje vond en nog wat dingetjes over mijn tekst. Altijd leuk als je kaartje zo goed ontvangen wordt!

Ik heb gelijk weer een nieuw adres aangevraagd; dat kaartje (2 panda's) gaat naar Maleisië.
O ja, Boomerangkaarten (en andere gratis kaartjes) zou ik ook alleen naar lege profielen sturen. Of inderdaad naar iemand bij wie het precies in het profiel past, maar dan moet het wel de enige passende kaart uit mijn collectie zijn voordat ik die zou opsturen, denk ik.
quote:juuf schreef op 28 juli 2010 @ 13:43:

Noa, veel plezier met film kijken vanavond. Gewoon The Holiday opzetten hoor.

Grr wat kan ik nu weer heerlijk balen van dat overspannen zijn van mij...

Heb net de film-afspraak afgezegd omdat ik gewoon op ben nu.

En dan ook gewoon met tranen in mn ogen en hij die dr alle begrip voor heeft dat ik voor mezelf kies.

Die film had ik wel al klaargelegd om strax op te zetten, misschien dat ik hm alsnog alleen ga kijken.
Ben trouwens blij met jullie mening over de boomerangkaarten, zag een flinke doos (2000 stuks) staan maar vroeg me af of ik die ooit op zou sturen.

Denk het niet.
Goedenavond dames!

Zo, een avondje Catan+dagje sauna en ik mag 4 nieuwe pagina's bijlezen, goed bezig hier!!

@Kroki, volgens mij had ik jou nog niet welkom geheten: welkom! (ik maak ook foto's ipv scannen trouwens, gaat prima!)

@Neferisis, ivm met bovenstaande activiteiten is vriend nog niet toegekomen aan het uitgebreid beantwoorden van je zoon...komt goed!! Ik zal 'em morgenochtend even een schop onder zn kont richting pc geven (hij is nu aan t voetballen). Voetbalplaatjes en wielrennen lijkt goed samen te gaan, mn vriend is ook een enorme wielerfan. We zijn nu samen aan t sparen voor nieuwe racefietsen, dan ga ik me er ook aan wagen

@Juuf, gedichtjes schrijven lijkt me ook wel lastig. Ik heb wel 'es wat voor mezelf geschreven, maar in het Engels en op een kaart vrees ik dat ik niet verder kom dan poësiealbumversjes...

@Anita, hoera een hurray! Ben ook benieuwd waar je 'em naar toe mag sturen. Ik vind het zelf steeds super spannend wanneer ik op die knop klik

Hoeveel mensen schrijven er hier eigenlijk mee? Ik vind t een hele klus om alles bij te houden *gaat stiekem een excelletje maken met alle namen, leeftijd, kinderen, PC naam *...tsja je bent een lijstjes mens of niet...

Had vandaag en gisteren een kaartje in de bus. Eén uit Vancouver, Canada, een stadsgezicht bij zonsondergang --> mooi! Met een verhaaltje hoe mooi dat er in het echt uit ziet. Kaartje van vandaag komt uit Florida, USA. Is een foto van één van de Disneyparken daar 'Epcot', ken t niet.

Ga nu even nagenieten van mn saunadagje op de bank...lekker met de beentjes omhoog!

Edit: eens met al het bovenstaande over Boomerang en idrukker!
He, balen, Noa_lynn, dat het filmavondje niet gaat lukken!!

Ik hoop dat je er voor jezelf toch nog een beetje een fijne avond van kunt maken, als verwen/relaxavondje voor jezelf.

Sterkte!!

(Als je vindt dat ik me er niet mee moet bemoeien, mag je dat zeggen hoor! Ik vind t een beetje moeilijk om te reageren omdat veel van jullie elkaar al langer 'kennen'. Maar ik vind het ook weer raar om niet te reageren...)
Op onze viva-pc hyves staat ook zo'n lijstje .

Scheelt je weer een hoop werk.

Dus als je hyves hebt, kan je je aanmelden op: viva-pc hyves.

Dan zal ik je netjes toe laten, geld trouwens ook voor de anderen die erbij willen zolang we maar van dit topic zijn zeg maar.
quote:stereogram schreef op 28 juli 2010 @ 19:16:

He, balen, Noa_lynn, dat het filmavondje niet gaat lukken!!

Ik hoop dat je er voor jezelf toch nog een beetje een fijne avond van kunt maken, als verwen/relaxavondje voor jezelf.

Sterkte!!

(Als je vindt dat ik me er niet mee moet bemoeien, mag je dat zeggen hoor! Ik vind t een beetje moeilijk om te reageren omdat veel van jullie elkaar al langer 'kennen'. Maar ik vind het ook weer raar om niet te reageren...)

Snap dat je het raar vind, maar ik vind het niet erg als je je dr mee bemoeid hoor.

Ik baal dr zeker van, merk dat ik me dr gewoon echt op verheugd heb en nu moet ik gewoon luisteren naar mezelf.
Mail dan ff goed je PC naam en nick van hier erbij, als je naar Noa mailt over die hyves
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Noa_lynn, dikke , balen dat je je zo voelt meid.

Look-a-like Merel, ik ben Steph woon samen met vriend. Geen kinderen maar wel veel dieren. *kan dat ook op je lijste *
Ehm, heb me aangemeld voor de Hyve (als daar al een lijstje staat dan wil ik wel meedoen ) Maareh, ik kreeg geen optie om er een berichtje voor Noa bij te tikken, dus bij deze: en weer weg!
Heb je toegelaten .

In het blog staat een lijstje en ergens in het midden bij vragen ofzo kan je je ook voorstellen.
Thanks noa_lynn!
Hier een kaartje uit Australië ontvangen. En het is een virusloos kaartje . Wel een grappige (die door een vriendin van de PC-er is ontworpen).

Noa_lynn: goed dat je voor jezelf kiest (al is het wel balen).
Snjókorn falla, á allt og alla
Noa, balen dat het weer niet wil vanavond.
Steph -- > nou dan zet ik er in mijn eigen taal op “namens Steph bedankt voor je kaarten” maar ik hoop dat ik hem de komende tijd niet tegenkom en wat lees ik, ga jij ook beginnen met haken :D (zucht, ik wil het ook kunnen!)

Stereogram -- > dat heb je heel netjes van Reggio. Reggio is inderdaad gericht op “de kinderen laten ontdekken” maar ik vind het punt “stimuleren van fantasie” erg belangrijk. Ik heb soms het idee dat dat een beetje verloren gaat bij hun. Dus ik “moet” het atelier zo krijgen dat ze geprikkeld worden te gaan “knutselen”(ik vind knutselen altijd beetje een raar woord, maar kan even niks anders bedenken)

Noa_Lynn -- > zucht, de liefde maakt het jou niet makkelijk hoor! Maar wat ik eerder als eens zei: het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht.

JustMe -- > uuuhm welke kaarten bedoel je?? (ow hihi update, ik zie het al maar het waren geen kaarten die ik zocht, of ik ben het zelf vergeten)

Anita -- > en hoe gaat het met je dochtertje op zwemles?

Sweetcandy -- > enorme leuke kaarten zeg! Wordt er helemaal blij van

C_estelle -- > een nieuwe vlam :D wow spannend! Helemaal leuk! Kan mij voorstellen dat je nu even geniet van je “vrijheid” (klinkt lulliger dan ik het bedoel) maar uuhm, vertel eens meer over die vlam :D

Kroki -- > ohooh je verslaving is officieel begonnen! Leuk hoor :D

Juuf _-- > oeh dank je wel voor je tip, ik ga straks gelijk even kijken! Moet toegeven zelf een beetje vast te lopen hoor. Maar ik ga binnenkort eens beginnen met schilderen denk ik, de kids vinden het atelier te kaal (zo’n lelijke grauwgele muur, is ook niet leuk) sowieso ga ik 1 muur oid. Helemaal beschilderen met schoolbordverf, altijd leuk!

LookLikeMerel --> voor jou lijstje : Chayuz, antikrakerig samenwonend, 22, kindloos, Chayuz, stuk makkelijker dan alles terug te moeten lezen haha.

hier vandaag een kaartje uit Nederland van een 9 jarig ventje, altijd poepig!

Ik heb trouwens mijn eerste lading scrabblehangertjes af :D mijn zus heeft er afgelopen maandag al ene paar mogen uitzoeken dus binnenkort mag ik van mijzelf weer een paar nieuwe maken (zoooo leuk werk) , maar eerst even wachten op beter spul wat ik heb besteld!

iederen de nieuwe Flow al binnen trouwens? haha!

Zo ik ga straks genieten van een lang weekend! heerlijk.

morgen komt mijn paps hier langs en blijft logeren, morgenavond gaan we samen op pad (lang leve de zomerfeesten overal!) dus daar heb ik wel zin in.

Dan dit weekend lekker relaxen bij mijn zus in haar mooie tuin (zoooo jaloers) lekker een beetje knooien, niks heerlijker!
@ looklikemerel & iedereen hier, bedankt voor jullie welkomstberichtjes!

leuk, zo'n hyves-met-lijstje, dat kletst ook weer wat makkelijker.

heb alleen m'n hyves onlangs opgeheven omdat ik het zat was... wel jammer nu, denk erover om er weer 1 aan te maken.

Vind het fijner om hier op het forum meer anoniem te blijven.

@ noa-lynn
Een anonieme hyves a la Kroki is ook prima!
Looklikemerel: Snjokorn=snjokorn (wát een nieuws he), single met 2 katten woonachtig in IJsland.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven