Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat ligt op mijn muis.....
Wat wilde ik nou toch typen?
das beter dan de muis op je poes
Ik zou ook een goeie regenafvoer regelen, B.

En ik dacht écht dat TR een Schengen-land was. *schaam* Blonde opmerking natuurlijk, gezien voorgeschiedenis. Maar een beetje laat en flauw om nu mijn posting nog te censureren.

Hee Toet! je kent je eigen krachten niet he!? Was het de voordeur of een deur in huis?

Lil, heerlijk hoor al die gezelligheid in jouw huis. Als ik ooit als kind reïncarneer, wil ik er één van jou zijn.

~gaat weer wasvouwen~

De Bloesjes hebben tegenwoordig noten op hun zang. Heb ik een keer niet wasgevouwen maar gezoend met de Barman, krijg ik commentaar! Dat hun lievelingsbroek niet klaar is, ofzo.

Mims, morgen gewoon jezelf zijn. Niet meer en niet minder. Als ze je niet aannemen is dat pech voor hen. En tijd nog niet rijp ofzo. Kun je éindelijk aan dat boek beginnen waar je de nachtmerrie van Kluun mee wordt!
quote:bentetje schreef op 05 november 2007 @ 21:10:

das beter dan de muis op je poes*BULDER*
*Gooit een dikke naar binnen speciaal voor Mims*
Daarvoor heb ik nog net niet genoeg kaas in die regionen, Bent....

Bijdehandte dochter; breek me de bek niet open.

Zeven uur lag Mopsey in haar bed, kwart voor acht werd het eindelijk stil..kwart óver acht had ik zoveel dorst dat ik een glas cola achterover gooide, wat een boer ten gevolg had. Gelijk klinkt er zacht gegiechel uit Mopsey's kamer "ohooooh, mamma mag niet boere!". Troel!
quote:dreamer schreef op 05 november 2007 @ 19:26:

Bentetje, de zomers van afgelopen jaar wel eens gezien?

Hoeveel zomers zitten er in één jaar dan, Driem?

Hahaha, Bent, of een Lassie-man op je poes, ook niet altijd je 1e voorkeur, zeg maar.
Dank Pammie.

En verder.. verder heb ik voor morgen alleen een spijkerbroek schoon. Of heel. Bijstandsmoeders kunnen geen outfit shoppen als ze gaan solliciteren. Maar hey..dan ben ik wel heel erg mijzelf!

Brrr, morgen misschien werk. Gek idee!
Mims, was sollicitatie in het durrep? Of toch een andere solli?
Hier wordt er trouwens ook veel te veel geld uitgegeven aan boodschappen en dan eten we niet eens luxe!

In ieder geval minstens 100 euro per week.

Ik probeer wel steeds te bezuinigen, maar het wil niet erg lukken.

Bezuinigen is ook echt nodig, want wij hebben het zelfde probleem als Pimpel.

Een hypotheek die nog afgeschreven moet worden terwijl het geld op is.

En dan nog een rekening kinderopvang die zowat hoger is dan mijn salaris.

Kan beter stoppen met werken
Haai meisjes,

Op mijn werk tussendoor al wat bijgelezen, wat een enthousiasme vandaag.

Bloes, bedankt voor de tips, maar die kende ik. En ik heb dus net als Pim, ordners, mapjes, tabbladen etc. Het probleem is echt alleen maar het in de juiste bakjes doen en het op tijd opruimen in de mappen enzo. En de rekeningen betalen voordat er aanmaningen komen, etc etc.

Vrienden die een tweede kindje verwachten, hebben vanmorgen gehoord dat ze een tweeling krijgen.

Mootje had een leuke opmerking vanavond. Ze hebben vandaag een les gehad over Egypte. Vertelt Mootje dat hij zijn naam in het Egyptisch heeft geschreven. Zeg ik: met hiëroglieven? Hij: nee, met potlood.
Ely en Pim, wij hebben vanwege hetzelfde probleem met de hypotheek een aparte rekening geopend voor de hypotheek. Zodra salaris binnen is, gaat het hyp.bedrag naar die rekening zodat er altijd geld op staat als afgeschreven moet worden. Dat werkt wel hier.
Oh ja, boodschappen.

60-70 euro per week bij de Nettorama. En dan verder nog extra boodschappen bij Super de Boer en onzindingen als te lekkere broodjes enzo. Ook wekelijks wel over de 100 euro.
Ah Meave super die opmerking van Mootje.

Zo had ik Zen en Zootje van de week in bad hier.

Ik wilde even kijken of Zens voorhuidje al verschoven (?) kon worden.

Dus liet ik het hem doen.

Hij moest even oefenen, maar daar kwam zowaar een eikeltje te voorschijn.

Dus Zootje vraagt aan mij wat dat is.

Dat heet een eikel, is mijn antwoord.

Zen kijkt stralend.. 'Van de eekhoorn, mama!!

Dan zegt Zootje

Mama, is dat balletje uit zijn zakje omhoog geklommen ?

Ik vond het erg vermakelijk allemaal.

Sindsdien moet Zen van Zootje elke keer als hij zijn broek naar beneden heeft, zijn eikeltje laten zien!
Sollicitatie is niet in het durrep, Ely. Die wilden me niet. Ik had te weinig kassa-ervaring, proest...

Agossie, arme Zen! Ik wist trouwens helemaal niet dat jongetjes van drie al een eikeltje hadden. Yep, ik ben een meisjesmoeder.

Mopsey is vanmiddag trouwens gevallen. In haar blootje. Met haar passer/yoni/voorbips/vagijntje/vagina precies op de voorkant-verhoging-punt van haar potje. Nu heeft ze een flinke blauwe plek aldaar, en ze bloedde zelfs een beetje. Volgens mij moet ik haar juf morgen even het een en ander uitleggen, anders kun je nog wel eens hele vreemde praatjes van krijgen....

(overigens was het na het eerste Grote Verdriet snel geleden, en deed ook plassen later geen zeer, dus volgens mij valt eht met de schade wel mee...toch???)
Arme Mops!
Mims, om die reden die jij noemt heb ik het hele eikeltjesverhaal vandaag ook maar even uit de doeken gedaan,op het kdv.

Vervolg was namelijk dat ik uitlegde dat papa ook een eikel had.

Tja, dat moesten ze natuurlijk even zien.

Aangezien wij hier best vrij om gaan met bloot enzo mocht dat best.

Maar dan leg ik anderen liever vooraf wat uit, dan achteraf.

Je weet maar nooit , hoe andere mensen hier mee om gaan.

Normaal gesproken zou ik zeggen, kusje op Mops haar zere plekje, maar laat nu maar zitten

Succes morgen bij sollicitatie!

En inderdaad, gewoon jezelf zijn, dan komt het vast helemaal goed!
En geen kassa ervaring, haha

Wat zei je, 'Ik kan in ieder geval wel lezen!!' \\:-)//

En je had dus beter gescoord, als je vanaf je zestiende achter de kassa van super de boer had gezeten?
Ik was er toevallig van de week met een vriendin, we zochten een prentenboek voor haar zoontje.

Ik had een bepaalde titel in mijn hoofd, kon het boek niet vinden, dus vraag het aan een mevrouw die daar chique rondloopt. Haar antwoord?

"Dat moet je aan mijn collega vragen, die heeft verstand van boeken.."

Hallo, en jij dan, van leverpastei? Het is een boekwinkel!!!!

Nou ja, waarschijnlijk had zij dus wel kassa-ervaring, hihi..
Er werkt ook een jong grietje, dat is best grappig als je het patroon doorhebt.

Die zegt, als ze het niet weet, gewoon dat ze het niet hebben.

Gewoon, omdat ze het moeilijk vindt, om aan haar collega/baas te vragen.

Is me al zo vaak gebeurd, dat ik er nu steeds om moet lachen (en gewoon elke keer aan haar vragen en en daarna aan haar collega om vervolgens bij de eerst af te rekenen)

Dus eigenlijk had je best mazzel, met een doorverwijzende winkelbediende!
Eigenlijk hè, moet ik naar bed.
quote:meave schreef op 05 november 2007 @ 22:27:

Eigenlijk hè, moet ik naar bed.Ik ook, maar moet eerst nog kolven, bah!
Ely, ik las net elders een berichtje. Maak je geen zorgen joh. Vietje kon pas blijven zitten rond 10-11 maanden en zelf gaan zitten was na zijn eerste verjaardag. Mootje en Jootje waren ook laat.
Eigenlijk ik ook...

Naar bed, bedoel ik. Niet kolven.
Meave, ik probeer me ook geen zorgen te maken hoor. Of Zeefje te vergelijken met andere kinderen.

Maar in combinatie met haar ziek zijn, zit er toch een angst dat ze zich niet goed ontwikkelt ofzo.

Relativerende berichtjes, vind ik altijd wel fijn, die helpen me echt.

En een beetje vergelijken met kinderen die ook iets minder snel zijn, doen me dingen ook weer in een helder perspectief zien.

Zo, ga nu echt slapen, uitgekolfd (wat is dat toch stom!), dus hoogste tijd om te gaan douchen.

Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven