Dominicaanse republiek
woensdag 28 juli 2010 om 16:18
woensdag 28 juli 2010 om 16:57
Maar ga je nu voor het resort of voor het land? Als je namelijk voor het resort gaat dan zou ik even verder zoeken als ik jou was... en dan naar een resort in een land met een iets mindere orkaan dreiging..
In september is de orkaan dreiging daar best serieus. Het hoeft niet te zeggen dat er daadwerkelijk iets gebeurt, maar als er een orkaan aan land komt is de kans het grootst in september...
Up to you!
In september is de orkaan dreiging daar best serieus. Het hoeft niet te zeggen dat er daadwerkelijk iets gebeurt, maar als er een orkaan aan land komt is de kans het grootst in september...
Up to you!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 28 juli 2010 om 17:03
En weet je zeker dat je in Punta Cana wil zitten? Dat is resort-resort-resort.. Ik ben 4 jaar geleden geweest, naar Boca Chica - heel leuk en ook nog wat locals... Hadden wel een privéstrand, maar zo dat je toch tussen de Dominicanen zat. Over orkaangevaar.. Tja, daar moet je serieus rekening mee houden. Als je dus alleen voor zon, zee, strand en resort gaat - kies een andere bestemming!
woensdag 28 juli 2010 om 21:49
woensdag 28 juli 2010 om 22:33