A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ahh Carlien dat klinkt erg goed die dvd serie! Is het net zoiets als Wallander? Of veel spannender?

Lekker dat je gaat koken en bakken, gelukkig is het nu ook niet zo warm.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Pfff, UIT!!

20 uur gekeken binnen een week, hahaha. En erg goed!! Is denk ik wel voor de fans van Wallander, maar toch ook wel anders. Hiervoor hadden we elke avond een Wallander verhaal gekeken (de Zweedse versie: 3 boxen, en de Britse versie met Kenneth Branagh: 2 boxen). Allebei goed! Mijn moeder is er al net zo verslingerd aan als wij, en we hebben halverwege boxen met elkaar geruild, zij had weer anderen dan wij.

Oh, ik heb vandaag voor het eerst in de sex-pijler gepost, whahaha, onder mijn eigen nickname . Ging om sex in de buitenlucht. Nou kom ik, als het boven de 28 graden is, wel eens sexende stelletjes tegen op het terrein waar we de hond uitlaten. En al vonden ze het in het topic wel spannend om betrapt te worden: ik vind er geen zak aan, als ik lekker mijn hond uitlaat en ik zie overdag dat gewip op "ons" uitlaatterrein. En dan worden ze nog pissig ook als mijn hond een duik neemt, en zich lekker naast/over hun gaat uitschudden....Tja, dat risico loop je nu eenmaal. Ik wil er ook wel een emmer koud water overheen gooien, hoor

*Ik ben oud/saai/tuttig*

*en dat kan me geen reet schelen *
Hahaha Carlien! Erg grappig dat jullie hond zich uit staat te schudden naast de stelletjes.

Maar heee eh... je gaat me toch niet vertellen dat jullie nooit meer in de buitenlucht....??
Oh trouwens 20 uur tv kijken binnen een week da's hard werken!
Hahaha, het ging me niet om sex in de buitenlucht, maar dat je het leuk vindt om betrapt te worden, en dat je dus in je blote reet in een hondenuitlaatgebied gaat liggen. Als ik buiten sex zou willen hebben dan ga ik dat toch echt niet met publiek doen!

(áls, he, áls!)
Heb dat topic niet gelezen, kan er dus niet over meepraten

Zo, het topic was een aardig eind gezakt.

Jullie nog weekendplannen? Wanneer komt Dreamer terug, heb eigenlijk geen idee of ze 2 of 3 weken gingen.

Hier eerst tijd voor wasje in de machine en boodschappen, incl. maar weer de zaterdagkranten voor de (niet aanwezige) vacatures.
Zo tas voor knul is gepakt, ben benieuwd of ie echt mee gaat met opa en oma.... Heb een geheimpje voor knul wat ik eigenlijk helemaal niet wil hebben..... Maar als hij het weet, weet de hele wereld het meteen en dat is nog even niet de bedoeling, het is een geheimpje wat man en ik voor hem en de rest van de wereld nog even geheim willen houden (snappen jullie het nog? )

Even niet terug gelezen, maar ik mik er gewoon wat knuffels in voor het geval iemand die wil/nodig heeft/zin in heeft

Zo stofzuigen dan maar
Ja Cay, ik snap je. Supergaaf voor jullie! Van harte (neem ik aan ) !!!
Wow Cay... gefeliciteerd... supernieuws meid!!!!!!

Carlien... the Killing... onwijs goed he!!! en Wallander ook al... echt verslavend!

En euh sex in de buitenlucht ehhhhhh lekker!

Pas nog gedaan.. maar op een plek waar geenhonden komen

Nou rondje Nederland was zeer geslaagd van de week

Nu helaas een hele lange week alleen vriendje is ook op vakantie en Mini is bij haar vader.....

Maar wel goed nieuws ik heb volgende week een solliegesprek..... maandag kan ik bellen voor waar, wanneer en hoe laat

Nu doe ik even lekker niets dan forum bijlezen en wassen draaien.. zometeen een paar boodschapjes en klaar ben ik!

Hoef niet te koken want bakkie snert van Thee uit de vriezer gehaald
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Fijn weekend allemaal!!!!!
Cary wat heerlijk nieuws! Van harte gefeliciteerd!!

Freak, goed dat je volgende week een sollicitatiegesprek hebt!

Thee sterkte en succes met werk zoeken. Hoop dat er snel iets leuks voor je voorbij komt.
He Jas.. hoe is het met jou meid?
Ja goed. Geen nieuws, saai hè?
Caylinn, als het is wat ik denk dat het is: GEFELICITEERD!!!! Leuk joh!!!
Ja heel saai Jas
Volgens mij snappen we het allemaal:-) Cay gefeliciteerd

Carlien wat een naar nieuws over je moeder, weet niet wat te zeggen en zou je een dikke knuffel willen geven, bij deze

Alleen maar fijn dat het goed gaat Jasmine, zeker niet saai om te horen

Thee waarom heb ik geen bakkie snert van jou in de diepvries

Ik duim nog steeds voor een leuke baan voor jou en Freak.

Als ik moest kiezen tussen een agressieve hond of een seksend stelletje dan koos ik toch voor het laatste

Maar oke ik ben zoiets nog niet tegengekomen in het park:)
.
haha twins, geen bakkie snert? Misschien omdat ie niet bepaald vegetarisch is, meer soort 'verre van dat'...?

Ben jij zaterdag as in jouw stad als in tijd voor borrel?

Ik zal Dee ook nog even sms sturen.

Ik kom sowieso en misschien komt Freak ook mee.

Nu bedtijd. Hoogste tijd. Morgen op tijd op. Zie Freak overigens morgen ook (hier) evenals een andere irl vriendin die jullie niet kennen.

Wordt drukke, maar leuke, dag.

Hopelijk zie ik LL van de week ook nog maar we zijn beide druk.
Dat maakt niet uit Thee, ik ben gewend het vlees eruit te vissen

Balen hoor kom je eindelijk deze kant op, maar dat weekend heb ik afgesproken met mn zus.

Kon ik mezelf nou maar echt in tweeen spitsen

Iig veel plezier met je leuke drukke dag!
.
He Twin

En ik heb donderdag een solliegesprek... spannend!!!!!!
ha eindelijk gelukt om mobiel in te loggen.

zeker spannend freak ik duim keihard.
.
Haha jij ook al mobiel tweeling? Ik loop nogal 'achter' geloof ik.

Misschien wordt het niet deze zaterdag maar volgende. Moet 't nog even bekijken.

En alvast veel plezier met je zus (al is het pas dinsdag).

Nu even Philadelphia verder kijken. Wat een (veelzijdig) acteur is die Tom Hanks toch!!
Ik heb ook naar Philadelphia gekeken, en dan is het handig om tijdens de reclame even op het forum te hangen:-))

Ahhhh doe volgende week zaterdag Thee dan kan ik wel.
.
Ja... dan ik geen Mini... geeft toch wat meer armslag zeg maar

Trusten lieverds!
goedemiddag dan maar:))

Leuk dat jij dan ook komt Freak, Dee wil ook maar weet nog niet zeker of ze kan.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven