Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
quote:Nachttrein schreef op 29 juli 2010 @ 16:07:

[...]

Als je haar gelukkig wil maken, geef je haar ruimte. Je gaat er in deze 4(!!) regels alweer aan voorbij wat ZIJ wil. Je wilt dat zij gelukkig is, maar wel op jouw manier: door haar duidelijk te maken dat jij het echt eerlijk waar nooit meer zult doen.

Waarom kun je er niet op vertrouwen dat ze daar zelf wel achterkomt?Waar moet ze achterkomen als ik haar niets kan uitleggen in het echt?
Heel lang....totdat zij contact opneemt !!

je ex heeft je ex laten geloven dat je vreemd ging ? Dan was je daar waarschijnlijk ook niet al te leuk mee uit elkaar gegaan ?? (of trek ik nou voorbarige conclusies..)
Waarom denk jij dat je nog het recht zou hebben te weten hoelang ze nodig heeft?!

Je liegt tegen haar, vertoont crimineel gedrag, en als je met de gevolgen wordt geconfronteerd ga je zielig doen en is het zo moeilijk voor jou. Hoe denk je dat het voor haar is? Hoe denk je dat zij zich voelt?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:04:

[...]

Natuurlijk gaat het ook om mezelf.

Maar ik wil haar duidelijk maken dat ik eerlijk kan zijn en haar gelukkig kan maken. Niet voor mezelf, voor haar.

Ruimte geven is zo moeilijk nuDe meeste mensen zijn prima in staat om zichzelf gelukkig te maken. En juist die mensen zijn zo slim om mensen die hen direcht óngelukkig te maken zo snel mogelijk uit hun leven te kicken.
quote:rider schreef op 29 juli 2010 @ 15:53:

[...]

Welnee. Als je hoofddoel was haar gelukkig te maken zou je niet tegen haar liegen, zou je haar wensen respecteren, en zou je niet zo lopen te drammen.

Kortom, je liegt over wel meer. Misschien dat je zelf gelooft dat je hoofddoel is om haar gelukkig te maken, een beetje zoals stalkers ook echt schijnen te geloven dat hun slachtoffer "eigenlijk" van ze houdt of zoiets. Maar het blijft een leugen. En dat soort leugens helpen je relatie niet. De kern van de leugen is namelijk dat je niet alleen egocentrisch bent, maar dat nog ontkent ook.

Eens. Eens. En nog eens mee eens!
Heb je geld van haar verduisterd?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Nachttrein schreef op 29 juli 2010 @ 16:09:

Waarom denk jij dat je nog het recht zou hebben te weten hoelang ze nodig heeft?!

Je liegt tegen haar, vertoont crimineel gedrag, en als je met de gevolgen wordt geconfronteerd ga je zielig doen en is het zo moeilijk voor jou. Hoe denk je dat het voor haar is? Hoe denk je dat zij zich voelt?

IK wil dus ook degene zijn die haar gevoel ombuigt.

Ze voelt zich verschrikkelijk, daarom juist wil ik het oplossen.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:08:

[...]

Waar moet ze achterkomen als ik haar niets kan uitleggen in het echt?Wat moet je nog uitleggen dan? Ze weet toch dat je hebt gelogen?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:07:

Nee, ik wilde het al oplossen. Dat is nu ook gebeurd.

M'n ex heeft haar doen laten geloven dat ik vreemd ben gegaan. Wat niet zo is.

Ruimte geven ja, hoelang...dat weet niemand. En dat is heel frustrerend.Misschien dat die eerdere ex toch beter bij je past.
quote:mylenevalerie schreef op 29 juli 2010 @ 16:09:

Heb je geld van haar verduisterd?Nee.
quote:mylenevalerie schreef op 29 juli 2010 @ 16:09:

Heb je geld van haar verduisterd?Nee, ik denk van heel veel andere mensen en daar is zijn ex bij betrokken geraakt, door die mensen van wie geld is verduisterd. Zomaar een wilde gok
In aanvulling op de rest (waar ik het mee eens ben): geen rozen. Het eerste wat in mij opkomt is namelijk: van welk geld heb je die rozen dan gekocht?

Olie op het vuur.
quote:Poezewoes schreef op 29 juli 2010 @ 15:55:

Jij hebt helemaal geen spijt. Het gaat nog steeds alleen maar om wat jij wil.

Begin maar eens met respecteren wat zij wil. Dan pas geloof ik in je spijt, en zij misschien op den duur ook wel. Ook mee eens.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:10:

[...]

IK wil dus ook degene zijn die haar gevoel ombuigt.

Ze voelt zich verschrikkelijk, daarom juist wil ik het oplossen.

Jij kunt dat gevoel niet ombuigen, en jij wilt alleen maar je eigen kutgevoel ombuigen. Maar dan had je gewoon niet moeten liegen.

Zij voelt zich terecht verschrikkelijk en heeft groot gelijk als ze je niet meer wil zien.
En de vraag van JC: als je werkelijk spijt hebt van je gedrag, en als je werkelijk wil laten zien dat je eigenlijk een eerlijke vent bent, dan heb je het gestolen geld inmiddels terug gegeven aan de eigenaar, en heb je aangifte van je daden gedaan bij de politie.

Zo niet, dan ben je dus een hypcriete huichelaar.

Dus, vertel eens?
quote:Nachttrein schreef op 29 juli 2010 @ 16:10:

[...]

Wat moet je nog uitleggen dan? Ze weet toch dat je hebt gelogen?

Hoe het is gelopen, wat mijn schuld erin was, dat ik haar fysiek trouw ben gebleven en van alles.

Ik zag haar de moeder van mijn kinderen zijn, mijn vrouw...
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:07:

Nee, ik wilde het al oplossen. Dat is nu ook gebeurd.

M'n ex heeft haar doen laten geloven dat ik vreemd ben gegaan. Wat niet zo is.

Ruimte geven ja, hoelang...dat weet niemand. En dat is heel frustrerend.Weet je wat frusterend is loser? Een vriend hebben die criminele activiteiten erop na houdt en je daarna niet met rust wil laten. Je bent echt de grootste fout in haar leven en dat heeft ze nu ingezien. Ik walg echt van mannen zoals jij :puke:
Sommige fouten zijn niet recht te breien.

Als het zo belangrijk voor je is dat zij zich beter gaat voelen, dan zou je kunnen beginnen met respect te tonen en dat doe je door serieus te nemen wat ZIJ wil (namelijk: met rust gelaten worden).
quote:rider schreef op 29 juli 2010 @ 16:12:

En de vraag van JC: als je werkelijk spijt hebt van je gedrag, en als je werkelijk wil laten zien dat je eigenlijk een eerlijke vent bent, dan heb je het gestolen geld inmiddels terug gegeven aan de eigenaar, en heb je aangifte van je daden gedaan bij de politie.

Dus, vertel eens? Helemaal mee eens!
quote:rider schreef op 29 juli 2010 @ 16:12:

Dus, vertel eens?Dat is allemaal gebeurd. En nu, hoe verder
Nu niks. Nu afwachten en haar met rust laten, je straf afwachten en in therapie.

En haar met rust laten.
Heb je je straf al uitgezeten dan? Of was het een taakstraf..
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:13:

[...]

Dat is allemaal gebeurd. En nu, hoe verderNja, precies zoals iedereen hier al 4 pagina's schrijft: haar met rust laten en ruimte geven en kijken naar haar behoefte.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:12:

[...]

Hoe het is gelopen, wat mijn schuld erin was, dat ik haar fysiek trouw ben gebleven en van alles.

Ik zag haar de moeder van mijn kinderen zijn, mijn vrouw...Begin eerst maar eens in te zien dat die fysieke trouw helemaal niet boeit.
quote:Nachttrein schreef op 29 juli 2010 @ 16:14:

Nu niks. Nu afwachten en haar met rust laten, je straf afwachten en in therapie.

En haar met rust laten.

Heb je gelijk in.

Maar wat zegt het dat we nog de hele dag door contact hebben?

Ik vergeet geloof ik van alles te vertellen, het is chaos af en toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven