Letters in postcode - wie weet iets met NM?
donderdag 29 juli 2010 om 20:24
De letters uit mijn huidige postcode zijn 'NN'. Telefonisch zeg ik altijd 'Nico Nico'. Ook heb ik wel eens op een 'PH'-code gewoond, 'Piet Hein' en een 'AD', 'Algemeen Dagblad'.
Nu is het zo dat de postcode van ons nieuwe huis 'NM' wordt, met precies dezelfde cijfers ervoor. We gaan dus van '8888NN' naar '8888NM' (fictieve cijfercombinatie) . Ik voorzie al dat ik nog heel vaak de verkeerde postcode ga zeggen als ik begin met 'Nico... Maria'.
1. Wie weet een bekend persoon of afkorting met 'NM'?
2. Hoe noem jij de letters uit je postcode?
Nu is het zo dat de postcode van ons nieuwe huis 'NM' wordt, met precies dezelfde cijfers ervoor. We gaan dus van '8888NN' naar '8888NM' (fictieve cijfercombinatie) . Ik voorzie al dat ik nog heel vaak de verkeerde postcode ga zeggen als ik begin met 'Nico... Maria'.
1. Wie weet een bekend persoon of afkorting met 'NM'?
2. Hoe noem jij de letters uit je postcode?
donderdag 29 juli 2010 om 20:53
Ik had een hele tijd geleden ook een bepaalde postcode.
Enfin, een keer een heel vervelend gesprek, 10 x doorverbonden, niemand die het probleem begreep, 90 eurocent per minuut, 4 x whitney houston......... And IIIIIIII ............
Op een gegeven moment toch iemand met enigzins oor, maar ik was SOOOOOOOOOOOOO over de zeik,
Mevrouw zei " mag ik U naw gegevens even noteren."
Ja dat mocht
Mevrouw P Puk
Adres..............................
Met postcode .... GV
Van G*DV*R*D*MM*.
Ze zag de humor er wel van in.
Ik later ook.
Enfin, een keer een heel vervelend gesprek, 10 x doorverbonden, niemand die het probleem begreep, 90 eurocent per minuut, 4 x whitney houston......... And IIIIIIII ............
Op een gegeven moment toch iemand met enigzins oor, maar ik was SOOOOOOOOOOOOO over de zeik,
Mevrouw zei " mag ik U naw gegevens even noteren."
Ja dat mocht
Mevrouw P Puk
Adres..............................
Met postcode .... GV
Van G*DV*R*D*MM*.
Ze zag de humor er wel van in.
Ik later ook.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 29 juli 2010 om 22:08