2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

Super Angie, wat fijn voor jullie

Heb je het ook op foto/dvd laten zetten?
Fijn Angie dat jullie kindje helemaal gezond is! Super! Nu lekker ontspannen he vanavond!
Marloes, mijn dieet gaat op zich wel ok... het is erg wennen maar als je eenmaal er mee bezig bent went het wel snel hoor. Morgen weer naar de dieetiste toe dus ben erg benieuwd. Ik heb me ook in de tussentijd niet meer gewogen maar krijg het wel al te horen Gohh ben je afgevallen dus dat is wel een xtra stimulans weer wat je hebt dan.. Ook het briefje wat mooi aan de kast hangt wat ik iedere morgen lees waarvoor ik het allemaal doe. Niet dat ik erg te zwaar ben en er veel af moet maja met die PCOS gaat het maar op 1 plek zitten helaas en dat moet er wel af

nelleke bij mij mag in de tabel MM gezet worden het gaat nog wel even duren denk ik......
@Angie: Fijn fijn fijn!!!

@Thomassen: Knap van je! Wat betekent MM eigenlijk?
Een zoon!
Angie, super!!!
Hey meiden!

Thanx vd lieve reacties

T was echt erg leuk en spannend gister. Toen we binnenkwamen waren we gelukkig bijna gelijk aan de beurt, dus niet te lang hoeven wachten.

Je moet een verklaring tekenen waarop staat dat de echoscopiste ook niet alles kan zien en dat ze je medische gegevens mag opvragen bij de vk.

Toen gelijk op de tafel gaan liggen, heel relaxed met een kussen onder de knieen en een groot tv scherm voor je op 1.5 meter afstand. AngieMan zat veilig naast me zodat hij mooi mee kon kijken.

Broek zo ver mogelijk naar beneden omdat het kindje laag kan zitten, was dus ook bij mij zo. En gelijk een kwak gel erop, kortom; we gaan beginnen haha!

Je ziet gelijk je baby enorm goed en groot dat je denkt; wauwww!! Die dame ziet natuurlijk gelijk of het goed is/beweegt , ik moest nog even zoeken eerlijk gezegd haha. Maar deze was niet te missen. Hij/zij (hierna gewoon ff hij) was half aan het dansen, zo actief. Stompen met zn handjes en trappen met zn beentje en omdraaien etc, zo apart en je voelt niets he!! Das nog het rare!

Toen ging ze beginnen met het ruggewerveltje, dat moet mooi wit zijn en langzaam toelopen naar het stuitje. Daarna naar het nekje die moet weer uit elkaar lopen het schedeltje in, echt heel goed te volgen en te zien.

Gelukkig was deze dame niet stil (dat had ik wel eens gelezen, en dat je daar een beetje nerveus van kan worden) maar vertelde ze gewoon bij alles wat ze zag hoe ze er naar keek. Echt een persoonlijke presentator bij 20 minuten tv kijken haha!

Nou ja, zo ging ze alle belangrijke dingen af (klompvoeten, hartje, maag, middenrif, nieren, maat hoofdje, ontwikkelingen hersenen, hazenlipje etc etc teveel om op te noemen). Bij t bekijken van de blaas moesten we ff onze ogen dichtdoen omdat AngeiMan duidelijk had gezegd in het begin dat we het niet wilden weten. Toen dacht ik ; shittt weet ik tzeker?? Hihi! Maar goed, zij had het ook niet gezien ivm de stuitligging. Zou ik ook zeggen Het hartje bekijken (daar bekijken ze 9 punten) was soms nog een beetje lastig want de beeb had de hele tijd zn handje erop liggen, en dan zie je dus alleen een schaduw en geen hartje. Dus er moest ff flink gedrukt en gepraat worden zodat het handje aan de kant ging. Kortom, tis nu al een dwarsligger Net zoals zn moeder.. jaja ik weet t .

De beeb lag in een stuit (ik natuurlijk oh nee! zij; wees gerust het heeft nog alle tijd om te draaien hoor!) en mn placenta ligt aan de voorkant dus hij zat met sommige beelden een beetje klem tussen mn buik en placenta dus qua 3 d foto's was het soms een beetje lastig haha! maar er zit 1 superrrschattige tussen waarop hij lekker aant duimzuigen is tegen de placenta aan.. Binnenkort zal ik de foto's inscannen en eens kijken of ik t kan laten zien hier..

Alles was dus goed ontwikkeld en zat erop en eraan. Best spannend hoor! Die dame zei ook wel; tja tis niet voor niets dat deze testen gedaan worden en ik heb vaak genoeg niet zulk leuk nieuws. Dat betekend niet altijd einde zwangerschap maar soms moeten kindjes al geopereerd worden terwijl ze in de buik zitten. Ongelooflijk toch!! Wat dat betreft mogen we echt blij zijn met de medische ontwikkelingen hier int westen!

Verder ging het heel ontspannen en was het ook echt leuk voor AngieMan, dan word het wat tastbaarder he.

Moest af en toe wel ff bijna mn tranen weg slikken, ik was ook zo gespannen pfff! Maar kheb me goed gehouden haha!!

Vannahct weer goed geslapen dus.. Ik ben alleen steeds rond een uurtje of 3 wakker en dan ook echt wel een dik half uur vaak.. Schijnen meer zwangere dozen last van te hebben en dat kan een teken zijn dat je lichaam aan het wennen is aan een onderbreking van de nacht ivm voeden/huilen kind etc..

Oh my god!!!

Verder alles ok.. ik heb motivatieproblemen vwb mn werk.. ik kan ff niet meer. Aandacht hou ik er moeilijk bij en ik wil gewoon lekker tv kijken en dom voor me uit kijken. Moet nog 2 weken voordat ik vakantie heb dus weet ff niet hoe ik dat ga doen haha! Gewoon maar aan de bak gaan ben ik bang.

Gister een leuk bericht van een vriendinnetje uit mn oude woonplaats, die komt zeer waarsch met haar man/kindje in onze woonplaats wonen. Echt zo leuk!! Kunnen we mooi thee leuter met elkaar als parttimers whaha!

Hoest verder met jullie? Nog nieuwtjes of saaie dagelijkse verhalen te vertellen???

Khoop dat het verhaal van de echo niet te saai was voor jullie maar kan me voorstellen dat je ook wel nieuwsgierig bent hoe zoiets gaat. Ik was het wel in ieder geval!

XX
Super!! Gelukkig dat alles goed is, erg spannend lijkt het me!
Zijn er ook dames die hun eisprong voelen zonder de testen?

Ik ben telkens aan het testen maar nu is het net als vorige maand een soort nep-ongesteldheid tijden de eisprong..

Zou dit toeval zijn of zou dit gewoon een teken zijn dat erbij hoort? Blijf het vaag vinden..
oh Angie, zat met tranen in mn ogen, wat moet dat geweldig zijn!

Chocolate, ik voel mijn eirsprong niet hoor, maar heb ook wel vaker gehoord dat het voelt als een soort omgesteldheid zonder bloed.
Dames................ben terug van kamp.

Het is helaas niet goed gegaan. Gister had ik wel een onwijs goede dag, lekker buiten gezeten en gewandeld. Vanmorgen was het prut. Misselijk, huilen, moe. Ik heb daarom maar mijn vriend gebeld en die kwam me direct halen (natuurlijk). Nu zit ik hier thuis weer op de bank. Morgen ga ik terug naar kamp voor 1 dagje, nachtjes doen we maar niet meer. Balen hoor! Heb nu voor mezelf besloten dat ik 'ziek' blijf tot mijn vakantie voorbij is. Ik heb over 2 weken 3 weken vakantie. Tegen die tijd ben ik rond de 14 weken. Hopelijk voel ik me dan weer fit, fris en fruitig. Deze beslissing brengt wel wat rust met zich mee.

@agie; gaaf hoor zo'n echo. Fijn dat alles goed is, gefeliciteerd!

@chocolate; er zijn zat vrouwen die hun eisprong voelen, ik heb het nooit gevoeld.

@marloes; toch wel fijn dat je het tegen je vriendin heb kunnen vertellen. Ik denk dat ieder toch minimaal 1 persoon moet hebben om zijn verhaal kwijt te kunnen.

@Emytje; ik wil bevallen in het ziekenhuis. De kinderen van mijn zussen zijn allemaal te vroeg geboren (2 x 6wk, 1x 4wk), dus ik neem geen enkel riscio.

@Nelleke; poeh meid, je houd ons in spanning hoor (en jezelf natuurlijk ook). Kramp in baarmoeder? mmmmm de sex staat hier op een wat lager pitje.

@wie vroeg waar MM voor staat; volgens mij Medische Molen.
@ Joda klopt ik bedoelde idd met MM de medische molen
@meadl en joda

Het is bij mij idd een soort ongesteldheidsgevoel maar dan minder en wel bloed erbij..

Vraag me af wat het anders is...

Wat balen joda dat je je zo voelt, hopen dat je toch nog weer even kan genieten als je morgen weer gaat..
@Joda: Meis, rustig aan. Denk aan je. Je hebt het geprobeerd!

@Angie: Geweldig!

@Choco: Ik VOEL het zeker weten en heb ook weleens gebloed...

Hier geen bijzonderheden. Vanaf morgen aan de bak, of vanaaf al ;)...... Kamp rond deze weken altijd met een hoog libido
Een zoon!
Thomassen fijn dat het goed gaat met je dieet. Wat leuk dat mensen het al zien aan je, dan zijn er vast al een paar goede kilo's af! Ben benieuwd wat de dietiste vandaag gezegd heeft!

Angie, heerlijk dat je je echo zo uitgebreid beschrijft! Echt heel leuk, kan me er vele beter een voorstelling van maken zo en anderen die over een tijdje hun 20 weken echo hebben weten dan ook hoe het gaat!

Joda jammer dat het niet ging op kamp, maar je hebt t geprobeerd, iedereen zal er begrip voor hebben. En overdag ga je wel heen! Nog even volhouden en dan lekker vakantie!

Ik ook vandaag nog precies 2 weken werken, tel de dagen af :-)
@angie, leuk je beschrijving van de echo! Nu weer lekker genieten. Heb je nu verder nog kwaaltjes? (of is geen zin om te werken het enige?)

Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen, met ontsluiting in de file naar het ziekenhuis lijkt me echt HEL. Liever op tijd naar het ziekenhuis, daar ff kind eruit poepen en dan fris weer terug naar huis .

Hier nog ongeduldig op het wachtbankje (wie nog meer?) NOD is 2 aug (niet 4 aug), ik zou nu al een 'vroege' test kunnen doen, maar ik hoop dat ik me in kan houden de komende dagen.... zoooooooooo spannend!!
Helaas kan ik niet alles lezen :( Maar wat een mooi verhaal Angie!

Hier is mijn NOD geweest, helaas ongesteld geworden... Wel precies op de verwachte dag, dat is fijn

Nieuwe NOd 25 aug!
Hey Bianca!

Heb je je eigen foto in je profiel? Balen dat je ongesteld bent geworden............... Op naar de volgende ronde!
Een zoon!
Check mijn marilyn Monroe Profielfoto
Een zoon!
@Juffer je staat er erg zwoel op hihi
Hoho! Ik ben het niet! Het is Marilyn!
Een zoon!
Hoho! Ik ben het niet! Het is Marilyn!
Een zoon!
Dag dames,

ben een beetje moe en houd het voor vandaag een beetje kort, maar geweldig nieuws voor Angie, ik ben helemaal blij voor je!

Joda, wat vervelend dat je weer terug moest komen, maar ik vind het wel verstandig van je hoor! Hopelijk kun je nu een beetje tot rust komen. Met die misselijkheid scheelt dat vaak al een heleboel! Bij mij was het met ruim 9 weken helemaal over, dus dat kan wel!

Jammer zeg Bianca, dat je weer ongesteld geworden bent, met goede moed dan maar weer verder!

Meike maakt het nog even spannend: gaat ze testen, of gaat ze nog wachten, en wat gaat ze testen? ik zeg, we gaan voor positief!

Wij hebben vandaag een babykamer gekocht! Hij wordt eind oktober geleverd als het goed is, nog ruim op tijd, we waren er best vroeg bij, maar we waren er nu eenmaal uit. Hoe moet ik dat nu weer hier laten zien? moet ie zeker eerst online staan? MMM, dat kan ik weer niet ben ik bang. Komt nog wel een keer, als ik dit weekeinde wat meer tijd heb!

Slaap lekker alvast, ik ga vast liggen!
Ik heb aan de start van dit topic meegeschreven, uiteindelijk afgehaakt. Maar zie nu ook wat forummers online die aan het begin al meeschreven, dus wil toch even vertellen dat ik deze week positief heb getest.

(wil het ook zo graag rondvertellen, hier kan het nog mooi anoniem).

Iedereen die inmiddels zwanger is gefeliciteerd! En alle anderen ik hoop dat jullie ook snel positieve testen kunnen bekijken!
Wat fijn voor je discovery, gefeliciteerd!

Juffer waar is je kikker gebleven? Heb je Marilyn eropgezet vanwege je hoge libodo hihihihi ?

O wat ben ik soms toch blij dat onze mannen niet meelezen :-)
Hi Discovery! Gefeliciteerd!!! Kom je weer vaker?

@marloes: whoehaha... Ik wilde een wat vrouwelijkere profielfoto. Ik heb ook blond haar, dus dacht marilyn!
Een zoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven