2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

Joda: Wat deed jij ook alweer?
Een zoon!
Hey! (lees: juf heeft te veel vrije tijd)

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap ook niet op dag 14 bevrucht maar eerder, denk ik. Dag 10!!! of dag 18.... Ik denk echt dat 10 ...Dag 32 testte ik positief.... Dan moet ik vrijdag/zaterdag maar even een ovutestje doen? Wie helpt me daar even mee...Ik heb ze besteld bij Sensitest....
Een zoon!
quote:juffertje22 schreef op 27 juli 2010 @ 11:26:

Even wat vragen op jullie afvuren :):

1. Straks als we hopelijk allemaal een kindje hebben, hoeveel dagen wil je dan gaan werken?

2. Mag ik vragen wat jullie per maand verdienen en wat je over denkt te houden..?

1. Ik wil 3 a 4 dagen gaan werken in wisseldiensten

2. Uitgaande van dagdiensten denk ik zo'n ¤1100,- netto over te houden (pfff das pas weinig!) Bij avond, nachten en weekenden komt daar nog eens onregelmatigheidstoeslag op dus dan is het meer

@Joda; Wij gaan 7 augustus op vakantie; 2 weken wildkamperen in Zweden! Ben benieuwd haha tussen de beren, wolven en lynxen ;)

@Raar; Zal wel stil worden zonder jou hier op het forum! Kijk ik heb dit al gemaakt voor mijn zusje en vriendin, de laatste wordt voor mezelf... Ik heb het een beetje opgepimpt met leuke knopen en alledrie zijn ze in een ander kleurtje.

Ow en dan nog een vraag... Zullen we de tabel opschonen? Heel veel meiden zijn hier al een hele lange tijd niet meer geweest. (Rihs, Nolleke, Drentjegirl, Kookaburra, Ankielem, Nukje, 7Up, Lievegerritje, Knorretje, Juuls en Marjosa horen daar bij geloof ik....)
@juffertje: ik ga straks 3,5 dag werken zolang ik nog ouderschapsverlof heb, en 4 dagen als dat op is! Mijn salaris houd ik wel een beetje voor me als je het niet erg vindt, het is wel het wereldwijde web hier he?

vandaag werk ik thuis, en ik heb al behoorlijk wat gedaan, maar zit tussendoor toch steeds weer hier te loeren..... gelukkig is zo'n dag toch wel efficient omdat je geen reistijd hebt enzo! (ik praat het weer mooi goed...)
wauw juf, je verdient inderdaad wat weinig.

1) ik wil 28 uur per week blijven werken, onregelmatig. Wel ga ik ouderschapsverlof opnemen.

2) ik verdient netto 1700, wat ik denk over te houden..........0,-
@raar: gaaf dekentje! Mocht je tijd over hebben....

@Marill: leuk een kamertje van Lief! Er staan best leuke dingen op marktplaats, maar je moet er soms wel snel bij zijn met de echt mooie dingen.

Ik kreeg m'n eerste echo bij 9 weken, maar dat is bij ons blijkbaar standaard. Dan zou ik hem daarna weer met 12 weken en 20 weken krijgen, blijkbaar is dit overal verschillend. Als je echt een vroege echo wilt, moet je zeggen dat je niet weet wanneer je laatste menstruatie was....dan krijg je er vaak wel een om te kijken hoe ver je bent....

@juffertje:

1) Ik wil graag 28 uur gaan werken. M'n vriend werkt om de week ook de weekenden, dus kan het zo regelen dat hij door de weeks op woensdag vrij is. Dus kindje moet 2 dagen naar het kdv.

2) verdien nu ¤ 1500 en ga naar ¤ 1100 (slik....)

Ik ben bij m'n vorige zwangerschap bevrucht op dag 15.....maar pin me daar niet op vast hoor, dus ga vanaf morgen maar weer het om-de-dag-ritme beginnen.

@joda: als je vindt dat juf weinig verdient (ze verdient toch hetzelfde als jou?), dan verdien ik helemaal weinig....aan de andere kant, ik heb ook nog een auto van de zaak die daar al in is berekend...dus dan valt het toch wel weer mee...(toch?)

Pijn bij m'n eierstokken is gelukkig aardig afgezwakt, ga er dus maar vanuit dat het bij m'n menstruatie hoorde....hoop alleen niet dat ik dit dan iedere maand ga krijgen (hoop sowieso de eerstkomende 9 maanden niet ongesteld te worden )
Heyyyy girls!

Zo hee, wat een reacties alweer!

Ben gister maar bewust ff niet online geweest want had een dikke baaldag. Ik was druk geweest met een plan, en stuurde de opzet naar mn manager. En werd ff lekker afgebrand.. Wellicht heeft het ook te maken met mijn extra gevoeligheid nu Maar toch, had er ff flink de balen van en heb ff uitgejankt bij AngieMan hehe...

Maar vandaag gaat het weer beter.. Manager belde vanmorgen en deed net alsof er niets aan de hand was.. Ik had gister een paar kortaf mailtjes terug gestuurd op vragen/reacties etc. Toen gaf ze me aan t einde van de dag nog een dikke pluim mee hoe ik was omgegaan met een klant.. Ja daaaaaaaaaag daar trapt Angie niet meer in!!

Morgen de 20 weken echo... oefffff spannend man! Misschien ben ik daarom ook wel wat extra gespannen. ben gisteraaf maar ff nd sportschool gegaan, ff af reageren. Maar t was super druk en heb t gevoel dat iedereen naar mn buik/lichaam kijkt. Is ze nou dik of.... hihi! Dus heb expres mn buik heeeelemaal uitgedrukt zovan; kijk maar es goed! Stomme wijven!! Zoals je merkt.. ik ben ff wat extra fel...

Maar goed, morgen dus de echo. AngieMan kwam gisteraaf nog ff bij me liggen toen ik naar bed ging en vertelde dat alles wel goed kwam en dat het niet anders kan worden dan een superknap en slim kind als t op zn vader lijtk haha.Ben gewoon heel bang dat er iets mis is, dat t bv geen hersens/nieren/lever weet ik t heeft.. tja en dan?? Ben je je kindje ineens kwijt.. Maar positief denken helpt vast! :-)

AngieMan stelde voor dat we smiddags wat leuks gingen doen samen, dus dat is wel weer leuk.. Nog 1 nachtje slapen en maar niet teveel hooi op mn vork, vroeg slapen en dan is het zo woensdag!

@ Raar woooowwww wat een leuk dekentje joh! Maar heb je dan eerst al die bloemetjes zitten haken/breien (geen idee) en zet je het daarna aan elkaar? Wat een werk ja! Tjeeemigg!!

Volgens mij kan mn oma dat ook goed, ik zal eens aan dr vragen of zij ook zoiets wil maken. Hihi!

Tenzij je een handeltje gaat beginnen? Dan bestellen wij er allemaal 1 bij je Raar, extra inkomsten zijn welkom lijtk me he als je zo'n duur kind gaat krijgen straks!

@ Marill zo hee, jij bent er vroeg bij! Ik zit op de 19 weken en zou mn god nog niet weten wat we gaan kopen haha! Denk dat wij de meubels wit (hoogglans) gaan doen en dan de rest met wat zilveren accesoires ofzo. Wel jullie kamertjes gaan uploaden straks he! Doe ik t ook, beloofd!

@ Troela, goed dat je nd ha bent geweest. Wij gaan ook hopen dat je niet ongestled word hoor!!

Ik kreeg de eerste echo ook rond 7 weken, maar dat was dus omdat ik niet wist of ik 2 maand of 3 maand zwanger was.. Bij de gyn inderdaad. Kan me goed voorstellen dat je graag een echo wilt hoor! Ik was er ook zo blij mee dat ik iets 'zag'! Tis ook maar net hoe je bent ingesteld..

Kan ook niet wachten om de beeb morgen te zien, tis al 20 tot 25 cm schijnbaar!!

@ Juffertje

bij mij spant het er nog even om of ik 3 of 3.5 dagen ga werken. Ligt aan de plannen met de rest van het team. Ik verwacht straks zo'n 1800 netto over te houden qua salaris.

Kindje gaat dan 2 dagen naar kdv/gastouder (denk het laatste) en 1 dag naar mn ouders..

@ Teepje ik ook weer thuis aant het werk. Druk bezig met allerlei plannen uitwerken.. Gewoon lekker je ding doen thuis, en af en toe inloggen. Heerlijk toch! Eigen baas haha!

Fijne dag meiden ik laat morgenmiddag/avond weten hoe de echo is geweest. Duimen jullie voor me???

XXX
@troela; je hebt gelijkt, ik verdient hetzelfde als Juf. Ik las haar zin verkeerd. Ze bedoelde natuurlijk met 'wat je denkt over te houden', als je minder gaat werken. *slaat zichzelf voor de kop*. Maarrrrrrr ik verdient het met 28 uur. Kijk, verdien ik dus toch meer. *en een rondendansje omdat ik graag gelijk heb*

@raar; inderdaad een tof dekentje! Wat zeg je nou? Ga je die ook voor mij maken? Meid, ik ben ontroerd. :-)

@Nelleke; opschonen die tabel! Hoewel ik Nukje volgens mij een tijdje geleden nog gezien heb. mmmmm is ze misschien op vakantie. Zou ook wat zijn, kom je terug ben je uit de tabel gedonderd.

Bij mij kan je erbij schrijven 17 aug, 1ste echo.

@teepje; je hebt gelijk hoor dat je je salaris niet verteld. Ik vergeet soms dat de hele wereld kan meelezen. Nu ben ik wel zo naief om te denken dat niemand mij zal herkennen.

Zo, dan ga ik nu weer wat nuttigs met mijn leven doen. (hoewel op het forum rondhangen ook heel nuttig is)
Leuk om te lezen hoe iedereen in het werken na de zwangerschap staat.

Na het verlof van mijn eerste ben ik 28 uur blijven werken, wat ik toen wel dacht even te doen, maar dat bleek best veel. Vooral al het georganiseer eromheen. Ik had wel een schoonmaakster, maar alle zaken als: afspraak bij het cb, afspreken met andere mama's, kindje ophalen na het werk, snel koken en dan alweer naar bed enzv. Ik vond het gewoon veel plannen en erg druk. Ik werk nu sinds 6 maanden bij een nieuwe werkgever voor 22 uur. Dat is echt ideaal voor mij. Ik merk dat ik de balans tussen werk en prive veel meer heb gevonden. Maar dat is iets wat ieder voor zich moet weten en wat ook kan veranderen in de periode dat je weer na je verlof aan het werk moet. De eerste dag dat ik mijn kindje naar het kdv bracht had ik echt zoiets van: waarom doe ik dit, ik moet dit niet willen...dikke tranen....

Maar nu ben ik blij dat ik ook nog mijn werk heb, ookal komt het op een dikke 2e plaats en staat kindlief op 1. Ik zou geen type zijn om 7 dagen per week thuis te zitten....

En ik ben hetzelfde blijven verdienen, dus wie zou dat nou niet doen?

@nelleke: goed idee om de tabel wee even op te schonen, dan wordt het weer wat overzichtelijker...

@angie, succes met de 20 weken echo. Ik was toen ook zo zenuwachtig en dacht aan alles wat mis kon zijn. Het was gelukkig allemaal goed en prachtig om te zien, al helemaal compleet. Mischien kun je het op dvd laten branen, kon bij mij wel. Kun je het op je gemak thuis nog eens bekijken.
@angie: die 20-weken echo is inderdaad helemaal spannend! Nog maar 1 nachtje slapen, we duimen allemaal voor een vrolijk gezond kindje!

Ik ga nu even langs de huisarts (niets ernstigs hoor) en daarna naar de VK! Daarna breng ik vanavond weer verslag uit, maar ik ga denk ik wel eerst even sporten!
@Joda: Ik werk inderdaad 40 uur. Eigenlijk zeker 50 uur, maar goed voor 40 word ik betaald ;). Wat deed jij ook alweer? Dan doe ik de carrièreswitch. Met een nieuwe functie binnen school ga ik straks meer verdienen. Ik denk hooguit 5 tientjes hihihihi... (zucht). Maar ik vind het werk fantastisch dus zou geen andere baan willen .

Overigens wil ik straks de woensdag vrij zijn, dat betekent dat deze dag maar staat voor 5 uur. Dus dan ga ik 35 uur werken?!?! Ben stiekem aan het denken een eigen handeltje op te zetten met bijles wat betreft citotraining. Toch maar eens kijken wat een eigen bedrijf met zich meebrengt.... Wel lekker thuis, dan zou ik er nog 2 dagen bij werken....
Een zoon!
@Angie/Teepje:

Succes! Angie, ik duim je dat alles in orde is :)!
Een zoon!
Ik zie dat ik een tikfoutje heb gemaakt...ik ga 24 uur werken en hou dan ¤ 1100 over....

Zooo Angie...mag ik jou baan? Wat een lekker salaris heb jij!

(ach ja...had ik maar een vak moeten leren )
oh spannend Angie, die echo! Dat je iets feller reageert is logisch hoor, toevallig vandaag nog een heeel hilarisch boek gelezen over zwangeren. en het mag!

Kennen jullie Michael Mittermaier? Die Comedian uit Duitsland? Vind hem geweldig. Hij heeft dus 2008 een kindje gekregen en over de tijd ervoor, tijdens de zwangerschap en het leven met kind een boek geschreven, je ligt in een deuk!

ik verdien niet ook zo veel, ongeveer zo veel als Troela. Hoeveel precies wil ik ook liever niet vertellen. Hoeveel ik overhou weet ik nog niet want het is hier (hoe kan het ook anders) anders geregeld. je kunt hier 12+2 (12 voor de vrouw, 2 voor de man) maanden thuis blijven, maximaal 2 1/2 jaar. Er zijn in totaal 4 verschillende modules. Wij hadden gedacht eventueel aan het kortste module (12+2) dan houden we het meeste over. Zou dan dat jaar 80% verdienen.

Als je hier 2 1/2 jaar wilt thuisblijven (wat de meeste doen!) dan verdien je geloof ik iets van 350-400 ¤ per maand.

niet veel dus, maar dat je zo lang kunt thuisblijven is al bijzonder natuurlijk. Na dat ene jaar verlof wil ik waarschijnlijk 3 dagen gaan werken (rond de 24 uur dus) maar dat moeten we nog even bekijken tegen die tijd.

fijn dat die pijn bij je eierstokken minder is geworden Troela. Wel in de gaten houden als het aanhoud he!

Teepje, dat ene condoom is zeker niet genoeg nee, maar eerst eens kijken hoe ons dat bevalt
Meadl: Wat fijn daar! Ik hoop dat die nieuwe regeling voor 4 a 8 weekjes meer in Nederland er is voordat wij baren .....

Ik denk wel dat ik het even moeilijk heb om een stapje terug te doen op het werk. Wil graag mee blijven doen in het geheel. Kan sommige zo 'moeke-rig' terug zien komen.

Verder is het de bedoeling dat ik naast mijn nieuwe taak ook de managementopleiding ga doen. Dus juf krijgt het druk....

Verder bedenk ik me hoe fijn ik het vindt om hier van me af te schrijven. Thanks meiden!
Een zoon!
ja de kinderregeling is hier echt fijn ja, ze kijken me altijd met gigantische grote ogen aan als ik vertel hoe dat in Nederland is. Dan schudden ze hun hoofd en zeggen 'het arme kind' :-)

Is natuurlijk alleen een kwestie van wat je gewend bent natuurlijk, nadeel van dit systeem is dat je nog veel meer moekerig bent als in Nederland na zo'n lang verlof
hey hoi!

Nou Juf ik zat er laatst nog aan te denken!

Ik weet nog goed dat er ongeveer een half jaar geleden in het nieuws stond dat de vaders ook meer vrij zouden krijgen!

iets van 2 weken ook ofzo.. En waar is die regeling nu gebleven? Ik dacht toen nog; oh yess! tegen die tijd dat ik zwanger ben..

hmmm ik ga es ff zoeken op google..
Ik krijg voor 32 uur werk 1200 dat is zonder toeslagen en blabla.

Als ik 24 uur zou gaan werken dan verdien ik 1000 euro.

Ik heb nog geen iedee hoeveel ik zou willen gaan werken.

M'n vent is bezig met een andere baan hangt dan ook van zijn salaris af.

Maar voorlopig is dat allemaal zo oneindig ver weg voor mij.

Eerst maar hopen dat ik dit jaar eens zwanger mag worden.

Ik ben eerlijk helemaal nergens mee bezig ik kijk af en toe in een folder naar een kinderkamer maar dat is het ook.

Als ik er teveel mee bezig ben word ik er behoorlijk sago verdrietig en boos van dat doen we maar niet he?

Ik heb voor het eerst sinds tijden een rustige menstuatie heerlijk zeg geen pijn in je buik wist bijna niet meer hoe het voelde.

Het valt me ook op dat ik bijna geen bloedstolsels heb dat zal het verschil maken denk ik.

Nou ik ga ff poffertjes bakken heb honger!

X
Site:

www.papaworden.nl

Verlenging vaderverlof

Voorstanders van de verlenging geven aan dat twee dagen te kort zijn om een band op te bouwen met de baby. Een meerderheid van het Europees Parlement heeft februari 2010 ingestemd met de plannen om het vaderschapsverlof uit te breiden naar twee weken. Er zijn niet alleen maar positieve geluiden op de plannen om de vaderverlof te verlengen. De nieuwe regeling zou het bedrijfsleven bijna 200 miljoen per jaar kosten.

De nieuwe regel zal voor alle lidstaten van de EU gaan gelden. Op dit moment heeft ieder lidstaat zijn eigen verlofafspraken als het gaat over zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof of vaderschapsverlof . Het parlement moet zich binnenkort plenair over de kwestie uitspreken en zal samen met alle EU-landen een beslissing nemen over het voorstel. Behalve Nederland is ook Groot-Brittannië kritisch over de kosten van het vaderverlof.

Verlenging zwangerschapsverlof

Tijdens de vergadering werd ook gesproken over verlenging van de zwangerschapsverlof voor Europese vrouwen. Dit wordt uitgebreid naar 20 weken. In Nederland is dit nu 14 weken. Ook hier moet nog een definitieve beslissing worden genomen

Nog een artikel:

Langer zwangerschapsverlof geen oplossing15 april 2010

Minister Donner vindt dat niet is aangetoond dat langer zwangerschapsverlof nodig is om de gezondheid van moeder en kind te beschermen. Dit schrijft hij in een brief aan de Tweede Kamer over het voorstel van de Europese Commissie voor een nieuwe richtlijn van achttien weken zwangerschapsverlof. Het Europees Parlement was begin dit jaar tijdens een eerste bespreking positief over het voorstel.

Twee weken langer zwangerschapsverlof kost 140 miljoen euro extra. Dit zullen vooral werkgevers merken, want zij betalen de premies voor het WW-fonds, waaruit zwangerschaps- en bevallingsverlof wordt gefinancierd. Nu heeft een werkneemster in Nederland recht op minimaal zestien weken verlof. Een voorgestelde toevoeging van vaderschapsverlof aan de Europese plannen wijst de minister ook af. Dit zou ongeveer 235 miljoen euro kosten, terwijl er al recht op ouderschapsverlof bestaat.

In plaats van langer zwangerschapsverlof helpt het flexibeler maken van regelingen voor ouderschapsverlof, arbeidstijden en werkplek vrouwen beter werk en privé te combineren, zo schrijft minister Donnner. Wel laat hij nog onafhankelijk onderzoek doen naar de kosten en baten van langer zwangerschapsverlof.

Nou dit is het eigenlijk... er staatop de site van ministerie van sociale zaken verder geen nieuws hierover vwb de papa dagen. Ze krijgen gewoon echt nog 2 dagen.. :(
Nou, ik moet zeggen dat ik het prima geregeld vind in NL....niet boos worden allemaal nu ik dit zeg.....:(....

Je hebt fantastische verloskundigen die ervoor zorgen dat je thuis kunt bevallen. Dan krijg je er een week kraamhulp bij die alles in huis voor je doet! Je man heeft 2 dagen, maar kan als hij het goed regelt op zijn werk vakantiedagen opnemen. Je kunt zelf 16 weken thuis blijven en krijgt gewoon je salaris doorbetaald! Mocht je na die 16 weken echt nog niet in orde zijn, dan wordt je ziekgemeld en ga je in samenwerking met de arbo je werkzaamheden weer rustig opbouwen. Je hebt beide recht op ouderschapsverlof (betaald, gedeeltelijk betaald, of zonder vergoeding). Zo neemt mijn man nu 4 uur per week op met halvering van zijn salaris voor die 4 uur. Zo is hij dus al vanaf ons kindje zijn geboorte wekelijks 1 dag vrij om van alles met die kleine te doen! Heerlijk ook als moeder om dat te zien.....

Dan heb je nog de kinderopvang, waar je tegenwoordig echt niet veel voor hoeft te batelen door allerlei regelingen. De kwalitiet van deze opvang is tegenwoordig erg hoog door alle regels waar ze aan moeten voldoen.

Nee, ik klaag echt niet! En met deze economie zouden we het ook echt even zo moeten laten!

Hoe is de verloskundige hulp, kraamhulp en kinderopvang in andere landen geregeld? Volgens mij is NL daar dan echt weer vooruitstrevend in.....
@ Raar wow wat een mooi dekentje!!!!

@ Nelleke bij mij mag je in de tabel MM neerzetten duurt nog wel even denk ik allemaal. Tot op heden nog geen rood duiveltje kunnen ontdekken ondanks de medicijnen en het dieet pfff maar het gaat de goede kant in donderdag mag ik weer naar de dieetiste toe ben benieuwd.

1. Straks als we hopelijk allemaal een kindje hebben, hoeveel dagen wil je dan gaan werken? Wij zijn er nog niet helemaal overuit aangezien ik kostwinner ben op het moment en Thomassenman net van baan is veranderd zijn we nog even aan het puzzelen

2. Mag ik vragen wat jullie per maand verdienen en wat je over denkt te houden..? Dat houd ik liever voor me sorry lady's
@Lily: Wist je dat de babysterfte ten opzichte van andere Europese landen veel hoger in Nederland is!?!

Qua opvang weet ik het niet...

De Scandinavische landen zijn zeer vooruitstrevend, volgens mij....
Een zoon!
Ja, maar volgens mij heeft dat ook te maken met de leeftijd waarop nederlandse vrouwen hun kinderen krijgen. En dus de risico's die daarmee gepaard gaan.....

Ik moet denken aan die Amerikaanse praktijken: allemaal geplande bevallingen. Ik denk echt niet dat dat goed is voor een moeder en kind....
@ Angie; spannend morgen je echo! Wilde je nou weten wat het wordt? (je hebt het vast al een keer verteld hier ) Wel leuk dat je dan morgen eindelijk echte foto's hebt van je beebje.

Mijn vriend gaat vanaf volgend jaar 4 dagen werken (kind of geen kind). En ik ga ook 4 dagen (32 uur) werken als het kind er is (werk nu 36 uur). Misschien eerste half jaar 24 uur, dan een half jaar 28 uur (dmv ouderschapsverlof) en dan als het kind een jaar is 4 dagen.

En kind gaat dan 3 dagen naar de creche. Met 32 uur hou ik dan 1950 netto over.

Wat betreft ouderschapsverlof; volgens mij krijg je voor elke uur dat je opneemt 4 euro compensatie van de overheid/belasting. (dus als je elke week 1 dag opneemt is dat 4x8=24 x4 dagen = 100 euro; Lily, weet jij of dit klopt??)
Owja opschonen, goed idee, was me ook al opgevallen dat er veel mensen hier inmiddels niet meer komen.

Hier nog op het wachtbankje, nog 1 (lange) week!!! Voel geen tekenen, wel opgeblazen buik, maar dat heb ik altijd de tweede helft van mn cyclus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven