ballenbak

30-07-2010 23:02 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er door de Viva engelkes al eens in de ballenbak (ban)gezet? Vond je dat onterecht en zo ja waarom dan?
Nee, kan je hier solliciteren?
Oja, vroeger...Was nét lid, en zat met regelmaat off-topic te wezen én te ouwehoeren in een bepaalde pijler waar dat uit den boze was.

Angel 5 gooide mij er 2 weken af

Was terecht trouwens....
Jij wel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nog nooit gelukkig. Ik zou me geen raad weten. En aangezien er ook geen enkele reden is om mij in de ballenbak te zetten zou ik het er bij voorbaat al niet mee eens zijn.
quote:dangeensuus schreef op 30 juli 2010 @ 23:18:

Nog nooit gelukkig. Ik zou me geen raad weten. En aangezien er ook geen enkele reden is om mij in de ballenbak te zetten zou ik het er bij voorbaat al niet mee eens zijn.

Je jokt!

Jij ook nog nooit he Floor
nietus
Ik heb nog nooit een ban gehad. Ik ben namelijk heul lief en meegaand en heb geen eigen mening. Dus dan kán je niet eens ban krijgen...
quote:dangeensuus schreef op 30 juli 2010 @ 23:20:

Jij ook nog nooit he Floor

Sinds die goeie, ouwe 2 weg is ben ik niet meer geband. Dat kan geen toeval zijn!
hm. Voor mij is het ook al een tijdje terug

De laatste keer kreeg ik een ban van niemand minder dan:

trommelgeroffel:

VIJF
fran het stinkt hier
Zo he, er zijn er hier een paar die van de eerste leugen ook niet zijn dood gegaan!

Ik heb 2 keer een 24 uurs ban gehad en volkomen terecht, maar was het er niet mee eens dat ik op dat moment de enige was......
quote:dangeensuus schreef op 30 juli 2010 @ 23:23:

hm. Voor mij is het ook al een tijdje terug

De laatste keer kreeg ik een ban van niemand minder dan:

trommelgeroffel:

VIJF

Ik ren altijd heel hard weg als 5 in buurt is.

Je bent gewoon niet snel genoeg.
Nah ze had een ochtendhumeur en wilde een statement maken. Die overigens jammerlijk faalde.
Ja, ooit, door een ouwe Two. Zeer zeer zeer onterecht. Maar wel bewust van mijn kant, ze dreigde me voor de rest van het weekend te bannen als ik haar nog eens wees op het feit dat ze een bepaalde forummer steeds maar weg lieten komen met het overtreden van tig forumregels. Het was zondag avond rond een uurtje of 6, dus ik deed het nog een keer. Want ik had gelijk. En strikt genomen was het weekend binnen 6 uur afgelopen. Toen waren de Angels ook anoniem, net als de nieuwe angels nu...
Minny is nog verbitterd
Ik heb in al die jaren dat ik hier forum 2 waarschuwingen opgelopen. Eén terecht, één onterecht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De laatste was recent toch Bianca? Zijn daar niet 3 napraattopics mee gevuld?

quote:Xander68 schreef op 30 juli 2010 @ 23:17:

Oja, vroeger...Was nét lid, en zat met regelmaat off-topic te wezen én te ouwehoeren in een bepaalde pijler waar dat uit den boze was.

Angel 5 gooide mij er 2 weken af

Was terecht trouwens.... Moet ik dat net weer lezen
Nog nooit. Maar denk dan ook dat ik de liefste forumster ben die Viva ooit heeft gekend.
Perfectionisme is niet perfect...
quote:floor72 schreef op 30 juli 2010 @ 23:37:

De laatste was recent toch Bianca? Zijn daar niet 3 napraattopics mee gevuld?

Yep! Minstens drie.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dangeensuus schreef op 30 juli 2010 @ 23:29:

Nah ze had een ochtendhumeur en wilde een statement maken. Die overigens jammerlijk faalde.Tsssk. Ik heb nooit ochtendhumeuren. Wel regels om me aan te houden (en nee, die vind vond ik echt niet altijd leuk)
Zeg, zijn jullie eigenlijk blij dat ik niet meer op het forum modereer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven