Entertainment alle pijlers

Boekenmarkt in Deventer

30-07-2010 13:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Zondag is het weer zover.. De boekenmarkt in Deventer.

Ik ga al jaren en kom elk jaar weer met een enorme stapel boeken thuis. Lekker speuren en mensen kijken. Geweldig!

Wie gaat er nog meer?
ooehoe, ik! Uiteraard eigenlijk, heb vroeger in Deventer gewoond en vind het een heerlijke traditie . Alle winkels zijn ook open, nu nog een mooi zonnetje erbij en mijn dag kan niet meer stuk!
Helaas :( er wordt regen opgegeven, maar dat mag de pret zeker niet drukken.

Wandelschoenen aan, rugzak mee en ach, dit jaar ook maar de regenjas aan.
Hier ook de regenponcho mee.. En mn vriend gaat ook mee.. Die heeft er zo mogelijk nog meer zin in dan ik! ( en nee.. ik heb hem er niet op uitgezocht )
Stiekem lijkt me dat ook wel wat. Eerst keihard natgeregend worden en dan met mijn lief wat warms drinken in een leuk cafeetje terwijl we de "buit bekijken" ^^
Ik ga meestal voor de Engelstalige paperbacks.. meestal rond de 3 euro per boek.. heerlijk
Ben nu aan het denken wat mee te nemen en belangrijker, in welke tas. We knopen er een weekend bij mn vader aan vast maar willen natuurlijk zo weinig mogelijk baggage mee op de heenweg.
Ik had heel veel zin om te gaan, tot ik zag dat NS aan het verbouwen is, en ik dan 2,5 uur moet reizen ipv 5 kwartier.

Dus moet ik nog eens goed over denken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
ik ga ook bijna elk jaar, maar nu, helaas voor de boeken hoogzwanger, dus zie het niet zitten om langs de kraampjes strompelen. volgend jaar maar weer
Ja, heerlijk hé!! Mijn ouders wonen aan de Ijssel dus mijn moeder en ik beginnen vroeg en brengen om de 2 uur een lading boeken naar huis om zo weer met een lege rugtas onze route te vervolgen. 's Avonds heerlijk tussen de stapels boeken een hapje eten. Ik heb er zin in!

Veel plezier allemaal!
Er lopen altijd wel mensen met karretjes. Lijkt me ook wel handig. Ik woon in Deventer, maar ik ga zelf niet dit jaar. Heel soms ga ik aan het eind, als de boeken voor een euro of nog minder worden "weggegeven" omdat ze er vanaf willen.
Vorig jaar helemaal natgeregend, maar wat leuk is het. Helaas kan ik dit jaar niet, maar iedereen heel veel plezier.

En ik denk nog steeds dat ik Gerrit Komrij zag lopen, vond ik wel een extraatje en erg passend.
quote:Jala5 schreef op 31 juli 2010 @ 11:33:

Vorig jaar helemaal natgeregend, maar wat leuk is het. Helaas kan ik dit jaar niet, maar iedereen heel veel plezier.

En ik denk nog steeds dat ik Gerrit Komrij zag lopen, vond ik wel een extraatje en erg passend.

Die is dit jaar ook weer gespot.

Natuurlijk hartstikke mosterd, maar ik ben ook geweest. Lekker al om half 8 aanwezig en vanaf 11 uur op t terras (De Heks) mensen kijken. Toch weer een metertje extra boeken gescoord!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven