Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 31 juli 2010 om 12:32
Ik dacht heel even dat je alle kinderen die in de winkel kwamen bedoelde
Voedt ze dan ook eens op ja!
Ik heb laatst een follow-up programma gezien van een make-over show. Er was een dame bij die had het precies 3 dagen volgehouden en toen liep ze weer gewoon in haar eigen vertrouwde kleren. Maar ze lieten ook mensen zien die er nog steeds gemake-overed bijliepen
Ik heb mijn nieuwe bril en wat zie ik opeens alles goed! En ik lees als een speer! Wow! Ik ben blij!
Voedt ze dan ook eens op ja!
Ik heb laatst een follow-up programma gezien van een make-over show. Er was een dame bij die had het precies 3 dagen volgehouden en toen liep ze weer gewoon in haar eigen vertrouwde kleren. Maar ze lieten ook mensen zien die er nog steeds gemake-overed bijliepen
Ik heb mijn nieuwe bril en wat zie ik opeens alles goed! En ik lees als een speer! Wow! Ik ben blij!
zaterdag 31 juli 2010 om 13:00
Morning!
We hebben besloten het huis niet te kopen. De kosten voor een nieuwe badkamer en jeuken halen we er nooit meer uit bij verkoop. Dus we gaan gewoon verder kijken
Maandag begin ik dus opnieuw met mijn schoonmaakplan
Klinkt lekker die e-readers. Ga er ook maar eens naar kijken.
Yonna ben je fotografe? Onze bruiloft is gedaan door Etosha, ook een forumster hier.
Vandaag een rustige dag. Morgen mijn beste vriend helpen verhuizen
Fijne dag/fijn weekend!
We hebben besloten het huis niet te kopen. De kosten voor een nieuwe badkamer en jeuken halen we er nooit meer uit bij verkoop. Dus we gaan gewoon verder kijken
Maandag begin ik dus opnieuw met mijn schoonmaakplan
Klinkt lekker die e-readers. Ga er ook maar eens naar kijken.
Yonna ben je fotografe? Onze bruiloft is gedaan door Etosha, ook een forumster hier.
Vandaag een rustige dag. Morgen mijn beste vriend helpen verhuizen
Fijne dag/fijn weekend!
zaterdag 31 juli 2010 om 15:02
Jammer Choco, maar hoe kan je nu al weten dat je er verlies opmaakt bij verkoop?
Willen jullie er heel kort wonen?
Als wij gaan trouwen doen we dat in Hawaii, wie gaat er mee?
We doen niet aan reiskosten.
Ik nog even iets doen en dan boodschappen doen, alleen.
Sportman ging naar huis hardlopen,
die verwacht ik niet voor 20.00 vanavond.
Willen jullie er heel kort wonen?
Als wij gaan trouwen doen we dat in Hawaii, wie gaat er mee?
We doen niet aan reiskosten.
Ik nog even iets doen en dan boodschappen doen, alleen.
Sportman ging naar huis hardlopen,
die verwacht ik niet voor 20.00 vanavond.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 31 juli 2010 om 17:35
zaterdag 31 juli 2010 om 18:10
Haha helaas Marels, das echt heul ver weg van hier
Nikki, ze willen de buurt platgooien over 10 tot 20 jaar. En er is geen tuin en das wel fijn als we kindjes krijgen. En wie wil er nou een 3kamerwoning van ongeveer 165.000 (met verbouwingskosten meegerekend) terwijl je voor 170 hier een 1gezinswoning hebt.
Ach we zoeken gewoon verder
Nikki, ze willen de buurt platgooien over 10 tot 20 jaar. En er is geen tuin en das wel fijn als we kindjes krijgen. En wie wil er nou een 3kamerwoning van ongeveer 165.000 (met verbouwingskosten meegerekend) terwijl je voor 170 hier een 1gezinswoning hebt.
Ach we zoeken gewoon verder