Hollandsche zuunigheid

31-07-2010 20:24 934 berichten
Ik las zojuist in een ander topic een opmerking van een andere forummer die haar eigen chips mee nam naar de bioscoop. Weer een andere dame vertelde dat ze altijd haar eigen water en snaai meenam omdat ze het in de bios te duur vond.

Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.

Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll

ik ga op stap en ik neem mee

Totaal aantal stemmen: 222

niks, ik koop lekker wat te snaaien op lokatie (49%)
alleen een flesje water (34%)
Een hele koelbox vol tapas en wijn (10%)
ik ga nooit uit (2%)
zelfs als ik uit eten ga neem ik mijn eigen eten mee (4%)
ik ben aan de lijn Geen stemmen
ik weet het niet (0%)
geen mening (1%)
Foto?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nog zoiets herinneren ja, dat het een rotding was, mooi maar niet praktisch.

Heb ik altijd met schoenen, maar das off-topicc......
.
omdat het een drama is om de vuilniszak er uit te krijgen. Die zuigt een soort van vacuüm en het hengsel zit in de weg. Ik vul mijn vuilniszakken nu maar voor de helft anders gaan ze er niet uit
Mooi en herkenbaar dat geworstel.
quote:lindy schreef op 31 juli 2010 @ 22:53:

Hollandsche kneuterigheid zijn ze bij de Horeca ook niet vies van. Zoals eerder genoemd 5 euro voor een miniflesje zure vliegtuigwijn, en niet te vergeten de postmix ''cola''. Gadver.Waar ik me aan kan storen zijn hotelkamers die 200 euro per nacht zijn, maar een colaatje uit de minibar kost daar 5 euro. Doe dat toch gratis of voor een normale prijs. Achterlijke knieperigheid.
Ohw... wij hadden ook zo'n onding, maar dan in het roestvrijstaal. Ik heb 'm bij ex van man in de maag gesplitst.

Ik heb geen hengsel aan de binnenbak. En ik snap wat je bedoelt qua vastzuigen, doettie hier eigenlijk alleen als ik hem achterlijk vol heb geprakt. Maar goed, dan laat ik Kees de bak vasthouden en trek ik de zak er uit ofzo.
Ik heb een brabantia touchbin, ideaal en iedere cent waard.
.
ja maar die zijn lelijk Janna.. het oog wil ook wat

Ecco sandalen zitten ook heerlijk maar doe mij toch maar die veel te dure Louboutins
quote:lindy schreef op 31 juli 2010 @ 22:57:

Ik zit nu trouwens heel Hollandsch kneuterig mijn voorraadkast uit te mesten op zaterdagavond.WAAAT? Thuis je eigen meegebrachte eten opeten??
misschien kun je je over datum blikken ragout uit het kerstpakket ruilen Lin..
of meenemen naar de film op een toastje
.
Suus en Janna, jullie gaan het niet eens worden.

.
quote:dangeensuus schreef op 31 juli 2010 @ 22:57:

ja maar die zijn lelijk Janna.. het oog wil ook wat

Lelijk!!!!!!!????????? Ik ben geschokt, hij is van heel mooi rvs, wat ik iedere week op sta te poetsen!!!!

Crocs en birkenstoks zijn pas lelijk....
quote:lindy schreef op 31 juli 2010 @ 22:58:

[...]

Neem ik dus ook zelf mee, want ik zit vaak in hotels voor werk. En ik vind het dan zelfs zonde om zulke bedragen als onkosten op te voeren dus het gaat niet eens om mijn eigen portemonnee. Be-lache-lijk.Precies, ze gaan ervan uit dat jij dat gewoon voor die prijs nuttigt, omdat je het toch declareert. Nou ja, zo zit ik niet in elkaar.
Ja die zijn OOK lelijk

Mag ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken dat het bijna 1 jaar geleden is dat mijn vader is overleden, en dat ik dat best heel verdrietig vind eigenlijks?
.
Zo dangeensuus, dat is niet raar. Ik ben mijn ouders als heel lang kwijt, 22 en 17 jaar en het blijft een gemis.
merci beaucoup
quote:dangeensuus schreef op 31 juli 2010 @ 23:03:

Ja die zijn OOK lelijk

Mag ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken dat het bijna 1 jaar geleden is dat mijn vader is overleden, en dat ik dat best heel verdrietig vind eigenlijks?
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven