Ik ben zo bang... deel 5
zaterdag 31 juli 2010 om 10:15
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
zondag 1 augustus 2010 om 08:03
quote:phoehee schreef op 01 augustus 2010 @ 05:19:
Ik heb weeën! Au!
Jaaah! Oh, spannend! Heel veel succes, ik hoop dat alles goed doorzet en je vandaag je babytje in je armen kan houden.
Zoebie, Wat lijkt me dat aan de ene kant heel akelig en aan de andere kant toch ook mooi. Wel apart dat het Huis nu 25 jaar bestaat. Ik hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen.
En je bent de 13e van harte welkom! Neem je de honden mee?
Ik heb weeën! Au!
Jaaah! Oh, spannend! Heel veel succes, ik hoop dat alles goed doorzet en je vandaag je babytje in je armen kan houden.
Zoebie, Wat lijkt me dat aan de ene kant heel akelig en aan de andere kant toch ook mooi. Wel apart dat het Huis nu 25 jaar bestaat. Ik hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen.
En je bent de 13e van harte welkom! Neem je de honden mee?
zondag 1 augustus 2010 om 09:03
Zoeb, moeilijk zo'n droom. Wat zal dat verschrikkelijk zeer doen, je meis weer springlevend zien en dan wakker worden.
Heb je wel weer kunnen slapen daarna?
Nor, goed plan, kan ik dan blijven slapen?
Gelukkeling, eigenlijk weet ik dat niet, als ik eerlijk ben. Ik zal eens googelen voor je.....Van zure haring weet ik het zeker.
Heb je wel weer kunnen slapen daarna?
Nor, goed plan, kan ik dan blijven slapen?
Gelukkeling, eigenlijk weet ik dat niet, als ik eerlijk ben. Ik zal eens googelen voor je.....Van zure haring weet ik het zeker.
zondag 1 augustus 2010 om 09:54
Ergens daar waar de zon achter wolken is.
Ergens daar waar het nacht de dag mis.
Ergens daar waar licht mag komen.
Waar je mag dromen waar je werkelijk vrij mag zijn.
Ergens daar in je hart waar de vonk is.
Ergens daar waar licht over donker heers.
Waar donker niet besta waar je moed uit haal.
Zijn dit de wensen jullie geef en toewenst.
En de nacht verlicht met sterren pracht.
En daar voel ik dan een kleine glimlach.
Ogen helder en stralen ook tranen moge zijn.
Want leven kan zo onmogelijk zwaar zijn.
Maar kan ik blijf ik altijd ergens daar jullie harten zijn.
En mag dan de ster in je hart kern toch dragelijk blijven zijn.
Liefs anita robo weet wat vocht vast houden is oedeem.
Net of je been knapt vreselijk poot omhoog hoor echt doen.
Donders baan voor de achtbaan maar ik blijf er bij liefs iedereen.
En ja angels zijn lief deze zeker.
Zulke leuke foto,s ja honden ik hou er zeker van.
Ergens daar waar het nacht de dag mis.
Ergens daar waar licht mag komen.
Waar je mag dromen waar je werkelijk vrij mag zijn.
Ergens daar in je hart waar de vonk is.
Ergens daar waar licht over donker heers.
Waar donker niet besta waar je moed uit haal.
Zijn dit de wensen jullie geef en toewenst.
En de nacht verlicht met sterren pracht.
En daar voel ik dan een kleine glimlach.
Ogen helder en stralen ook tranen moge zijn.
Want leven kan zo onmogelijk zwaar zijn.
Maar kan ik blijf ik altijd ergens daar jullie harten zijn.
En mag dan de ster in je hart kern toch dragelijk blijven zijn.
Liefs anita robo weet wat vocht vast houden is oedeem.
Net of je been knapt vreselijk poot omhoog hoor echt doen.
Donders baan voor de achtbaan maar ik blijf er bij liefs iedereen.
En ja angels zijn lief deze zeker.
Zulke leuke foto,s ja honden ik hou er zeker van.
zondag 1 augustus 2010 om 09:56
Phoehee!!! You go lady, pers Okkie er maar uit! (en alsie er eenmaal is willen we natuurlijk wel foto's zien )
Het feestje gisteravond was heel erg gezellig. Het was druk, en jammer genoeg regende het, dus een tuinfeestje zat er niet echt in... Maar ik ben onwijs verwend, ik ben genoeg "gesponsord" om een nieuwe telefoon te kopen! Ik was al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe, maar nu wordt het wat meer nodig, omdat m'n huidige telefoon tijdens de vakantie (met dat noodweer) zwemles heeft gekregen. Hij doet het nu wel weer, maar ik weet niet voor hoe lang...
Hoogste tijd voor een nieuwe dus! Vandaag het net maar eens afstruinen om uit te vinden wat ik nu eigenlijk ècht wil qua model, merk en mogelijkheden. Als iemand nog do's of don'ts heeft hoor ik het graag!
Straks komen mijn vader en zijn vriendin brunchen, tot die tijd ga ik nog even bankhangen. Sjurman slaapt nog, dus ik heb het rijk even voor mij alleen.
Fijne dag allemaal!
Het feestje gisteravond was heel erg gezellig. Het was druk, en jammer genoeg regende het, dus een tuinfeestje zat er niet echt in... Maar ik ben onwijs verwend, ik ben genoeg "gesponsord" om een nieuwe telefoon te kopen! Ik was al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe, maar nu wordt het wat meer nodig, omdat m'n huidige telefoon tijdens de vakantie (met dat noodweer) zwemles heeft gekregen. Hij doet het nu wel weer, maar ik weet niet voor hoe lang...
Hoogste tijd voor een nieuwe dus! Vandaag het net maar eens afstruinen om uit te vinden wat ik nu eigenlijk ècht wil qua model, merk en mogelijkheden. Als iemand nog do's of don'ts heeft hoor ik het graag!
Straks komen mijn vader en zijn vriendin brunchen, tot die tijd ga ik nog even bankhangen. Sjurman slaapt nog, dus ik heb het rijk even voor mij alleen.
Fijne dag allemaal!
zondag 1 augustus 2010 om 10:08
zondag 1 augustus 2010 om 10:33
zondag 1 augustus 2010 om 10:36
zondag 1 augustus 2010 om 10:41
O Phoehee, je doet het gewoon! Shit nu kijk ik net iets later vandaag, Goed zo meid je kunt het ! ja het doet hartstikke zeer, maar dan heb je ook wat. Ik duim dat het vlot gaat allemaal, dan heb je je lieve Okkie eindelijk in je armen. kussssssssss.
Zoebie naar zo'n droom, tenminste, het is naar dat je dan zo van slag bent, maar ook heel mooi dat je haar dan weer heel even hebt gezien. Precies hoe ze was.
Zoebie naar zo'n droom, tenminste, het is naar dat je dan zo van slag bent, maar ook heel mooi dat je haar dan weer heel even hebt gezien. Precies hoe ze was.
zondag 1 augustus 2010 om 11:18
OOOOOOOOHHHHH
Ik heb me verslapen en Phoehee is aan het bevallen!!
Ro en ik zitten met een enorme glimlach nerveus te zijn hier!!!
Lieve Phoehee, lieve meid, je kunt het écht.
Met je sterke gezonde lijf en je moederliefde komt Okkie er helemaal gezond uit!
Vanuit Frankrijk wordt er heel, heel veel aan je gedacht en er worden continu goede wensen voor je gedaan!!!
Ik heb me verslapen en Phoehee is aan het bevallen!!
Ro en ik zitten met een enorme glimlach nerveus te zijn hier!!!
Lieve Phoehee, lieve meid, je kunt het écht.
Met je sterke gezonde lijf en je moederliefde komt Okkie er helemaal gezond uit!
Vanuit Frankrijk wordt er heel, heel veel aan je gedacht en er worden continu goede wensen voor je gedaan!!!
zondag 1 augustus 2010 om 11:21
Zoebie, wat gek, die droom... en er dan achter komen dat het RonaldMcDonaldhuis zijn jubileum viert... Wat lijkt me dat raar en pijnlijk ook om je meisje weer zo "echt" te zien.
Anita, dank je voor je mooie gedicht! Ik ben zo blij om weer een gedicht van je te lezen! Dat betekent dat je weer wat rust en kalmte in jezelf hent kunnen vinden, genoeg om een gedicht te kunnen maken.
Tiaraatje, ik heb je vriendschap bevestigd en je kunt me je vraag stellen hoor! *is nu erg nieuwsgierig*
Wat spannend hè, Phoehee die haar kindje krijgt!!
Anita, dank je voor je mooie gedicht! Ik ben zo blij om weer een gedicht van je te lezen! Dat betekent dat je weer wat rust en kalmte in jezelf hent kunnen vinden, genoeg om een gedicht te kunnen maken.
Tiaraatje, ik heb je vriendschap bevestigd en je kunt me je vraag stellen hoor! *is nu erg nieuwsgierig*
Wat spannend hè, Phoehee die haar kindje krijgt!!
zondag 1 augustus 2010 om 11:41
zondag 1 augustus 2010 om 11:56
quote:Zoebie schreef op 01 augustus 2010 @ 11:41:
Phoehee ik hoop dat je zo af en toe blijft posten. Tussen de weeën door even je aaifoon pakken en één woordje is al genoeg.
Alsof je daar straks nog aan denkt. But I hope so.
Goh lieve Bo nu heb je een realtime bevalling in je nieuwe topic.
Wat geweldig.
En anders moet haar man ons maar op de hoogte houden.
Ik vind het ook heel erg mooi dat je een 'live' bevalling hebt in je topic Bo.
Ik blijf ook f5-en.
Phoehee ik hoop dat je zo af en toe blijft posten. Tussen de weeën door even je aaifoon pakken en één woordje is al genoeg.
Alsof je daar straks nog aan denkt. But I hope so.
Goh lieve Bo nu heb je een realtime bevalling in je nieuwe topic.
Wat geweldig.
En anders moet haar man ons maar op de hoogte houden.
Ik vind het ook heel erg mooi dat je een 'live' bevalling hebt in je topic Bo.
Ik blijf ook f5-en.