Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
@Noa-Lynn, speciaal voor jou ga ik op iedereen reageren haha! Ik heb wat goed te maken haha! Hoe is het met je? En met je sollicitaties?

@Beachlover, heb je uiteindelijk nog een kaart kunnen aanvragen? En waar is ie naar toe gegaan? De kaarten van de postcardstore zijn echt mooi. Ze worden trouwens ook vaak favoriet gemaakt als je ze verstuurd, in ieder geval bij mij wel. Fijn dat je kaartje naar Noorwegen zo goed ontvangen is!

@Kroki, leuk he als je van PMK post krijg! Ik ga eerst altijd uitgebreid zitten kijken welke postzegels er tussen zitten! Hoe oud is je kleine meid? Wat betreft Penpal Junkie daar heb ik nog nooit wat besteld. Bij Art Unlimited koop ik de kaarten altijd gewoon in de winkel, die zit hier in de stad (Lucky me:) Ik lees net dat je dochter 21 maanden is! Leuke leeftijd!

@Looklikemerel, had je mijn lijstje al! 26, woon nog thuis bij ouders en jonger broertje, 3 katten en 2 konijnen. Vanaf januari of februari kan ik mn nieuwe huisje!

@Neferisis, die blauwe brieven zijn inderdaad naar, gelukkig hoeven ze pas 14 september betaald te zijn dus kan ik nog net wat rente sparen haha! Ja ik heb inderdaad skeletten gezien, toch heel vreemd hoor.. Had mn foto toestel niet mee maar ga van de week nog een keer kijken. Ben benieuwd hoe lang je er over gedaan hebt vandaag naar Haarlem.. Een hoop files hoorde ik alweer!

@Mandarijntje, het klopt inderdaad dat in de stad de Hello Kitty kaarten erg duur zijn. Hier bij de V&D betaal je een euro voor een kaart. Ben benieuwd of ze nog reageren bij Penpal Junkie op je bericht. Beterschap meid!

@Chrissy1, heb je vandaag al post gehad? Of nog meer hurrays?

@Anita, hoe was het feest?

@Steph, goeie oogst voor jou:) 40 cm.. Geloof dat die van mij al ietsie pietsie groter zijn whahaha!

@Juuf, je hebt het vast weer helemaal goed gemaak met diegen uit Taiwan, wat lief trouwens dat hij/zij jou twee kaartjes stuurde.

@Kozoo, waarom ga je niet op vakantie meid?

@Chayuz, opgravingen ja,heel gaaf! Ik houd wel van dat soort oudheden enzo. Hier in de stad heeft een oud nonnenklooster gestaan met een kerkhof. Dat kerkhof hebben ze blootgelegd, er is nu ook een massagraf gevonden. Heel raar hoor als je zo al die skelleten ziet liggen. Die blauwe brieven met dat hoge bedrag komen doordat ik voor dat ontzettend goede (not) gastouderbureau heb gewerkt. Je krijgt dan je loon uitbetaaald zonder dat er wat van af word getrokken.. Dus dat moest ik alllemaal nog even terug betalen.. Heel naar.. Maar vanaf nu is dat over.. Krijg een deze dagen mijn eerste salaris van mn nieuwe werk yeah!!!!

@Stereogram, ken jij iemand die geduld in pilvorm heeft... Hier zijn we hier al heel lang naar op zoek whahaha...

@Chipper, wat ontzettend goedkoop zeg...Das niet goed voor onze reputatie. Neem van mij aan dat niemand die hier meeschrijft zoiets doet... Wat heb je in de hurray gezet??

Welkom trouwens:) Ik ben nu vanaf januari aan het postcrossen en ben het nog lang niet zat. Ik deed mijn kaarten eerst in fotomappen en dan met van die fotohoekjes zodat je ze er ook nog uit kan halen.. Maar das heel veel werk dus nu heb ik een mooie doos gekocht waar ze in zitten. Veel plezier vandaag! Welke film word het!!

@C_estelle, we willen alles weten hahaha! Leuk joh zon nieuwe vlam! Geniet ervan!! Wow wat gaaf een kaart uit Namibie! En ga maar lekker knuffelen met Larf!!

@JJ, jeetje zeg wat een tijd over zon stukje.. Wel weer leuk dat je leuke kaarten hebt gekregen!! Maakt het lange reizen weer ietsje goed! Heb je het leuk gehad?

Zo volgens mij heb ik iedereen gehad!! Hier net twee RR kaartjes! Ik ga zo weer even postzegels bestellen... Ze raken op.. Vreemd hahaha
3 kaarten aangevraagt en geschreven.

De eerste ging naar China, een beginnend postcrosser met zo goed als leeg profiel en daar is een groeten uit Holland naar toe gegaan.

De tweede is onderweg naar Roemenie, nieuw land voor mij en daar is een Art Unlimited kaart met allemaal kranten op heen omdat ze van lezen houdt.

De derde blijft in ons eigen kikkerland en daarheen heb ik een zeelandkaart met lekker hoge golven gestuurd.

TNT kan weer blij met me zijn dus.
Goeiemiddag ladies!

Ik voel me vandaag een beetje gammel (gister + eergister ook al trouwens), koud, hangerig en nergens zin in. Heb twee pittige jaren achter de rug, en hoewel ik veel over mezelfd geleerd heb in die tijd, steekt t af en toe de kop weer op (heb ook geleerd dat het normaal is om af en toe een dipje te hebben wist ik niet)

Dus: ik lees wel mee, maar reageer niet zo veel. Daarbij is er ook geen PC nieuws hier, geen hurrays en geen kaartjes in de bus. Wel mn bestelling van pp-junkie binnen, mét 5 extra kaarten, erg leuk!

Ga nu weer met een boekje, dekentje en kopje thee op de bank liggen...
@ Tine

Ik heb de kaart nog steeds niet geregistreerd, omdat ik eigenlijk vind dat de kaart het niet waard is om te registreren. Of zal ik hem wel registreren?
@Chipper, je kan ook wachten tot hij precies 60 dagen onderweg en hem dan pas registreren. Oooo of ben ik nu heel gemeen woehahahaha

@Looklikemerel, doe je rustig aan meid. Wanneer je je beter voelt en wanneer je zin hebt kom je gewoon weer kijken. Niets moet hier!

@Anita, gelukkig heeft de TNT jou nog! Wat zouden ze zonder je moeten:) Leuk hoor weer kaartjes schrijven! Ga ik ook even doen!
Chrisy: ja, de kaart was nieuw in mn smurfencollectie! Extra speciaal dus, dankjewel nogmaals!

Hier vandaag 1 kaart van het Balatonmeer in Hongarije, erg leuk!

Nu ga ik snel het huis verder poetsen, want vanavond komt de schoonfamilie.

Iedereen: Geniet van je weekend!
JJ, klinkt als een mooie kaart! Jij ook een fijn weeken toegewenst!!
Een kaart uit Namibie C_estelle!! Wauw.. ik zou vooral van dat lage nummer helemaal uit mn dak gaan!

Janna: die kaart is superleuk met dat hart, ik gebruik m als boekenlegger (kan t niet over mn hart verkrijgen m weg te sturen, vind m zelf zo leuk).

Tine: ik kan niet op vakantie omdat mijn gezondheid te slecht is. :( Baal vreselijk, zou zó graag even vrij willen van die pijn. Al kon ik maar 1 dag even genieten...

Wat een interessant verhaal trouwens van dat massagraf. Lekker spooky...

Chipper, je moet de kaart wel registreren hoor. Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent, maar als iedereen zo zou gaan denken wordt postcrossing een stuk minder leuk voor allemaal. Je kunt of niks in de hurray zetten (als protest zeg maar ) of je zet er juist in dat je teleurgesteld bent.

succes met poetsen JJ. Volgens mij kun je niet wachten om straks, over paar maandjes, mensen te ontvangen in jullie 'grote' paleisje!!

Ik had verder geen kaartjes gekregen of verstuurd. Of jawel, gister, uit Amerika een kaart gekregen die echt vre-se-lijk lelijk is, haha. Echt brrrrr, maar ze heeft er wel haar best op gedaan, dat kon ik wel zien. Heb haar toch een uitgebreide hurray gestuurd omdat ze schreef dat ze gek was van nederland. Kijk....dat soort mensen zijn altijd ok, haha.
quote:Chipper schreef op 31 juli 2010 @ 15:26:

@ Tine

Ik heb de kaart nog steeds niet geregistreerd, omdat ik eigenlijk vind dat de kaart het niet waard is om te registreren. Of zal ik hem wel registreren?Chipper, ik heb er ook zo één liggen. Wacht ook nog wel even met registreren.
@Tine, jij bent een slecht mens. :proud:

@Chipper, gewoon registreren. Ik krijg weleens een kaart waarvan ik denk waarom? Of leeg aan de achterkant behalve Happy postcrossing en het ID-nummer, toch gewoon registreren.

@Lookalikemerel, sterkte ermee.

@Kozoo, dat zou wel fijn zijn gewoon even een dag zonder pijn. Ik hoop zo dat het ooit bij jouw (en anderen) over gaat.

Ik ga adressen aanvragen.
C_estelle ik ben officieel jaloers op je kaartje uit verwegistan met nummer 11!

Kozoo is er ooit uitzicht op een pijnvrij leven? Ik weet niet precies welke ziekte je hebt dus sorry als het een ongepaste vraag is voor op het forum.

En ja wij hebben een beagle sinds 1,5 jaar. Hij kwam bij ons als pup van 8 weken en ik zou hem niet meer kunnen missen, maar heb mij in het begin wel eens op het hoofd gekrabt en gedacht waar ben ik aan begonnen?? Niet zo zeer het ras maar de vraag van een hond nemen in het algemeen.

En ja beagles kunnen eigenwijs zijn maar dat hoeft niet. Onze beagle kan inderdaad niet makkelijk loslopen maar waar mag dat überhaupt in NL?!? Niet op veel plaatsen in ieder geval.

Schooien doet ie niet echt veel maar stofzuigen is hij heel goed in, tijdens ons eten zit/ligt hij altijd heel tevreden in zijn bench.

Ach het is gewoon een schat!

On-topic: weer geen kaart voor mij vandaag, wel een hurray uit Italië na 4 dagen maar leeg zoals verwacht (ook een leeg profiel namelijk).

Nu nog maar eens kijken of er iets leuks op tv komt of dat ik alweer tot voetbal veroordeeld ben
Nou Christy, volgens mij komt er weinig leuks op tv... Heb je geen leuke film op dvd?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Inmiddels staat de voetbal aan en ben ik nog even zoet op het forum. Straks maar eens speuren naar leuke tips in de omgeving van ons vakantie verblijf voor over een aantal weken....
Voetballen? Ik dacht dat het seizoen nog niet was begonnen, heb er ook geen verstand van.

Leuke dvd gekeken, The Hangover.

Twee adressen aangevraagd, Nederland en England.
Hallo daar was ik weer:) Net even een paar potjes gepoold met mn kleine broertje! Was leuk en gezellig! Nu alweer thuis, kleine broertje was een beetje moe.

@Kozoo, ik zou zeggen als je je goed voelt, kom een keer kijken! Krijg je van mij een tour door de stad! Heb je toch een beetje vakantie!

@Beachlover, haha ben dus niet de enige die zo slecht is:)

@Steph, ik weet het ik ben eviltine:) woehahahhaa! Al heb ik dat trouwens nog nooit gedaan hoor tot nu toe toch wel allemaal wel okeee kaartjes gekregen.. In ieder geval niet te lelijk voor woorden. De hangover is leuk!!!

@Chrisy, ze moeten ook wel elke keer jou hebben.. Waarom krijg jij toch geen post... En een Beagle is cool!! Alleen de naam Beagle vind ik al leuk.

@Janna, nee er kwam inderdaad weer eens helemaal niets op tv...
Goedemorgen

Looklikemerel, ben je alweer opgeknapt??

Chrisy, speuren naar leuke dingen om te doen is altijd leuk.

Heb hier ook al een lijstje voor things to do op onze vakantiebestemming.

Tine, heb je je broertje ingemaakt???

Er zat vanmorgen alweer een hurray bij de mail.

Tulpenkaartje naar de USA is na 16 dagen aangekomen.

BLIJ BLIJ BLIJ!!!!!
Goedemorgen allemaal!

Leuk Anita dat je kaart is aangekomen. Nu kun je weer lekker een adresje aanvragen, dit keer met dochter misschien?

Tine, wat gezellig dat je leuke dingen doet met je broertje. Fijn als de band goed is. Ik heb ook een heel hechte band met mijn broer, vroeger al, dat is toch wel heel fijn. De toer klinkt goed Met gids nog wel.

chrisy: het ziet er niet naar uit dat de pijn ooit weggaat. Ik hoop nog altijd wel op vermindering maar dat zal er niet inzitten. De afgelopen jaren is de pijn erger geworden en de energie minder, das de verkeerde kant op, ik wil juist omhoog

Wat leuk dat jullie een beagle hebben! Ik hoor wel van mensen met een pup dat het nog 'erger' is dan een baby soms. Haha, ja je moet het er voor over hebben, maar krijgt er ook vast veel voor terug.

Jammer van je lege hurray.. Ik vind het trouwens altijd apart als iemand een leeg profiel heeft terwijl ze niet nieuw zijn. Die heb je wel eens... Maar de meesten hebben toch wel een profiel waar je wat mee kunt.

Steph: bedankt voor je knuffel, leuke adressen heb je gekregen, ik vind engeland altijd leuk om te krijgen, zit er niet zo vaak tussen. The hangover ken ik niet, maar blijkbaar is ie leuk? Misschien nog eens in gedachten houden.

Wordt het vandaag mooi weer eigenlijk? heb wel zin om even in het zonnetje op het balkonnetje boekje te lezen Ben bezig in een lekkere John Grisham.
Kozoo, dochter en ik hebben op het knopje gedrukt hoor.

De kaart gaat naar Finland.

Ze wilde een dierenkaart en dochter heeft een getekend konijn uitgezocht.

Kinderen vinden cartoons vaak net leuker he.

Zometeen even posten als we naar de auto lopen.

Meidje en ik gaan zo samen naar de bios!!
Gisteravond vond ik een mooie archeologische kaart in de bus van een Nederlandse PC-ster. Vanochtend mijn eerste expired kaart De Chinees waar deze naar onderweg is heeft 4 kaarten verzonden en nog nooit iets ontvangen. Is wel om de paar dagen online. Lijkt me ook frustrerend, na bijna drie maanden nog steeds geen post! Enfin, nieuwe kaart aangevraagd en die mag naar een natuurliefhebster in Finland.

@Chipper > ik zou dat lelijke kaartje wel registreren maar er wel een opmerking over maken in de hurray.

@Looklikemerel > beterschap en neem je tijd om weer op te

knappen.

@Tine > gisteren stond er richting Schiphol een flinke file, verder was het wel te doen op de weg. Vroeger reden we voor schoonma's verjaardag altijd naar jouw stadje, maar tegenwoordig huist ze in een serviceflat in Haarlem. Manlief mist zijn stadje wel.

@JJ > spaar jij alleen kaarten van Smurfen of ook de poppetjes en alles wat erbij hoort?

@C-estelle > Wow, een kaart uit Namibië, lijkt me fantastisch om een kaart uit een Afrikaans land te krijgen.

Erg he, al die mannen die jou willen knuffelen...

@Kozoo > schijnt het zonnetje bij jou op het balkon? Hier is het heerlijk weer, we hebben straks bij vrienden een bbq.

@Anita > gezellig, zo met dochter op stap. Welke film is het geworden?
Foto plaatsen lukt niet , update vanavond denk even.
Zo denk ik maar weer even wat nieuwe adresjes aanvragen... Heb toch wel wat minder postcrossing zin dan eerst, de laatste tijd...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Sorry dames, heb steeds te weinig tijd om echt uitgebreid te forummen!

Neferisis: Ik spaar de poppetjes van de Smurfen, maar sinds Postcrossing ook een hobby is.... zijn de Smurfenkaarten ook een collectie geworden hahaha! :-) Straks in mn grote paleisje (zoals Kozoo het omschrijft) kan ik ze allemaal (de poppetjes) uitstallen, joehoe!
Goedemiddag

Ik heb net weer 4 adressen aangevraagd: USA (met veel eisen in haar profiel, brrrr), Tsjechië, Duitsland en Rusland.

De afgelopen dagen heb ik 2 kaartjes in de bus gekregen, USA en Finland (ben jaloers op C_Estelle met die kaart uit Namibië).
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Janna80 schreef op 01 augustus 2010 @ 12:52:

Zo denk ik maar weer even wat nieuwe adresjes aanvragen... Heb toch wel wat minder postcrossing zin dan eerst, de laatste tijd...Dan doe je toch ff minderen :-) ik heb ook minder zin dan een tijdje geleden (misschien komt het door het goede weer?! en is postcrossing meer een winterhobby haha). Hopelijk heb je er over een tijdje weer meer zin in
Haai girls!

@Anita, wat leuk dat je naar de bioscoop gaat! Welke film gaan of hebben jullie gezien vandaag? Uiteraard heb ik mn broertje ingemaakt:)

@Kozoo, ja en wat voor gids:) Ik hoop dat het een beetje goed weer is bij jou zodat je lekker op je balkonnetje heb kunnen zitten. Hier begint het alweer aardig te betrekken helaas.

@Neferisis, gelukkig dat het wel mee viel met de files. Tja het blijft ook een erg leuk en gezellig stadje:) Wat gaaf een archeologische kaart!!

@Janna, en welke adressen zijn het geworden?

@Noa-Lynn, vanavond lukt het vast wel!!

@JJ, misschien kunnen al die smurfen je even helpen met soppen:)

@Snjokorn, veel eisen daar doen we niet aan... In ieder geval ik niet.. Ik kijk of ik wat heb wat aansluit maar met al die eisen heb ik soms wel even zoiets van... Je bent maar blij met wat je krijgt!

Ik heb vandaag heul veul kaartjes geschreven! Voor de August RR tot nu heb ik 24 kaartjes geschreven. Moet alleen nog even wachten op de adressen maar die krijg ik morgen en dan moet ik gewoon weer aant werk.. Dus heb ik vandaag alles lekker geschreven! Heb voor iedereen echt een passend kaartje gevonden, was zelf helemaal blij. Zometeen ook nog even twee officials schrijven!

Verder ben ik bezig met een vakantie zoeken maar het wil nog niet zoals ik wil. Ik wil heel graag naar Nieuw Zeeland, ik had bijna een reis geboekt voor ik mn baan kreeg maar heb toen nog gewacht omdat ik een beetje bang was dat ze me dan misschien de baan niet zouden geven omdat ik dan 4 weken er tussen uit zou zijn precies vanaf de datum dat het nieuwe dagverblijf zou starten. Nu start dat pas een paar maanden later dus het had gekund.. Maar ja 4 weken krijg ik nu niet meer vrij.. Dus ik had mn zinnen gezet op Ierland en dan wil ik graag met een single of groepsreis mee, maar ik ben een beetje laat met boeken geloof ik.. Alles is of vol.. Of precies in de periode dat ik dingen heb waar ik niet onderuit kan.. Zoals mn laatste duitse examen (zijn er tussen de nieuwe meiden nog echte Duits kenners??) de forum meeting in Alkmaar. Het cadeautje voor mn broertje waar we samen heen gaan.. Dus als iemand nog een leuk idee heeft... Ik houd me aanbevolen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven