Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
He bah Babs...en jij mag het poetswerk weer doen

Maar gelukkig komt zoon weer thuis en kan de rust wederkeren..

Delph allemaal gelukt met luchten en vlooien verjagen?

Nog even een hele dikke voor TH

Wat een leuke kaart en wat een lief en waar verhaal had je geschreven...

Francis geen want die wil je toch niet

Maar vast succes voor morgen...het valt vast mee,je moet alleen even de drempel over.
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 01-08-2010 13:15
Reden: tiepvaud
% gewijzigd
Zo, daar ben ik ook! Lekker uitgeslapen en geluierd enzo...

Male, jij trapt de maand augustus gelijk knallend af!!

Verder heb ik eigenlijk nog niet zo veel te melden, ben Sims Life Stories aan het downloaden en daarna ga ik toch eens kijken bij dat Happy Harvest, klinkt toch wel erg grappig

ADM, succes vandaag met kitten-kennismaking, ik hoop echt dat het klikt en dat je straks die hummel in huis hebt lopen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Agossie, en die arme Bunker... Wat zal íe blij zijn als zoon straks weer thuis is!!
Olijfje, ik heb nog nooit een film gedownload. Maar ik zou toch nog een keer de film De gelukkige huisvrouw willen zien. Weet jij waar ik het kan downloaden?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
voor vervelende maar oh zo lieve Bunker

Lekker Babs, zo wakker worden...

Hehe, dank Bieb.
Sims Life Stories is een spelletje

Zal ik kijken of ik de film voor je kan downloaden? Dan brand ik 'm en stuur ik 'm op naar je. Wij hebben een abonnement op zo'n downloadsite, zo zonde als je alleen voor die film ook zo'n abo neemt, toch?
Wil je dat doen? Ja graag. Ik kijk eigenlijk nooit films, alleen op tv heel heel soms. Dus een abo is voor mij zonde. Als je wilt kijken heel graag .
Anne had je trouwens nog die kattenbak over? tenzij Myleen er iets mee gaat doen natuurlijk
Ik eigen me gewoon een bak toe hier
Ik krijg mijn eerste zwarte kat

maar die wordt als het goed is al de volgende dag opgehaald.

He Tetters, een Tetter is erelid geworden in de eregalerij. Onze Zoebie.
eregalerij? was dat?
Bij de blogs Klets, wat vroeger de forummer van de maand was, nu heb je 1 forummer per maand in de eregalerij.
Ja, ik had het al gevonden.

Leuk voor Zoebie
Als het is wat ik denk dat het is, Male; (VH! )

(als ik het weg moet halen; geef maar een gil)
ere-tetter uhhhhh eregalerij-lid
Goedemiddag dames,

Zo al heel actief geweest, lekker gesport en zo douchen en daarna op pad... spannend!

Babsjuh wat een toestand zeg, met zo heimwee hond. Zou het helpen als je hem iets van valeriaan geeft (of ben ik nu onwijs mosterd?).

Kletsmajoor ben benieuwd waar je mee thuiskomt. I love shopping. Ik hoef niet eens wat te kopen, alleen van kleding passen word ik al blij. Nieuwe kleding gaat je ook zeker helpen bij solliciteren. Niet alleen om een goede indruk achter te laten maar vooral voor je eigen gevoel. Ik voel me altijd beter in mijn vel uit als ik nieuwe / mooie kleding aan heb. En dat straal je volgens mij ook uit.

En top dat de pil er nu in zit!!! Weet je wat ook helpt als je twijfelt of hij binnen blijft. Vlak na het geven van de pil de kat Iets lekkers geven. Dan weet je zeker dat ze hem door hebben geslikt.

Francisca hoe gaat het? Soep helpt tegen alles dus ook vast goed om je uit een dip te halen.

Nou dat happy harvest gaat bij mij voor geen meter. Maar ik heb ook geen vriendjes die mee doen. Ik heb al een aantal uitnodigingen de deur uit gedaan. Dus wie weet. Voorlopig krijgen m'n plantjes nog steeds geen water want ik weet nog steeds niet hoe dat moet
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Klets hier nog een kattenbak over hoor! Ik ga er nu weer een gebruiken voor als we de kleine krijgen maar een is meer dan genoeg. Als hij klein is dan zet ik nog wel een teiltje in de huiskamer want anders moet de kleine man elke keer de trap op als ie moet plassen.

En wat een poepie die zwarte!!!
Waar doe je het dan Anne? Ik ben niet zo van de hyves dus moet ik het daar doen om je vriendje te worden? Of kan het ook gewoon vriendjes worden. Ik wil wel bij je boeren hoor. Alleen heb ik neit hele groene vingers. Ik moet voor mijzelf irl nog langs het topic moestuin want hier gaat dat niet zo goed, misschien ben ik er beter in virtueel.
Zoebie gefeliciteerd!!!

MV je moet idd lid van hyves zijn om dit spel te spelen. In het echt heb ik geen groene vingers maar virtueel dacht ik het wel te kunnen faken... helaas niet dus
Nou vooruit, als je mij niet virtueel wurgt wil ik wel kijken hoe ik je kan helpen, alleen, ik ken het niet he. Dus niet kwaad worden als ik het fout doe. Zeg maar wat ik moet doen.
Ik kwam nog een shirt tegen wat ik nooit heb aan gehad. Eerst was het te koud, en toen te warm... Nu is het er 'goed' weer voor. Jeuj

Soep is lekker, staat nu een bak af te koelen voor in de vriezer en vanavond eten we weer diezelfde soep met een broodje bapao. Lekker makkelijk

Veel plezier straks Anne

Klets, wat leuk, een zwartje tussen de witte schoonheden
Zoeb gefeliciteerd met je ere-galerijschap!! Heel dik, dubbel & dwars verdiend!!

Pff, ik zweet me kapot vandaag. Ik keek net eens op de thermometer, is het hier gewoon 27 graden vandaag!! En bewolkt en windstil, dus behoorlijk plakkerig. Is het bij jullie ook zo onverwachts warm??
Warm hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven