Beffen na klaarkomen van man? Cleanup
zondag 25 juli 2010 om 22:32
zondag 1 augustus 2010 om 22:40
quote:Clytemnestra schreef op 25 juli 2010 @ 22:39:
Hahhaha, ja, vind t wel opwindend. Vind ook dat mannen niet zo zeikerig moeten doen over hun eigen sperma.
Ik heb geen enkel probleem met mijn eigen sperma. Mijn vrouw ook niet, gelukkig, maar die heeft weer wel problemen met haar "kwakje" als we na het beffen willen zoenen...
Shepherd
Hahhaha, ja, vind t wel opwindend. Vind ook dat mannen niet zo zeikerig moeten doen over hun eigen sperma.
Ik heb geen enkel probleem met mijn eigen sperma. Mijn vrouw ook niet, gelukkig, maar die heeft weer wel problemen met haar "kwakje" als we na het beffen willen zoenen...
Shepherd
donderdag 5 augustus 2010 om 21:04
Praktisch is ook wel eens voorbij gekomen. Snap het maar praktisch en sex is voor mij niet perse een logische combi.
Wel het idee dat het toch wel een gedachte is die vrouwen zou kunnen opwinden (en dat ook doet) of okay vinden. Een keiharde "Nee" ben ik niet echt veel tegengekomen op dit topic. Ik weet voldoende bedankt voor al jullie reacties.
Wel het idee dat het toch wel een gedachte is die vrouwen zou kunnen opwinden (en dat ook doet) of okay vinden. Een keiharde "Nee" ben ik niet echt veel tegengekomen op dit topic. Ik weet voldoende bedankt voor al jullie reacties.
vrijdag 6 augustus 2010 om 02:00
Niet uit praktisch oogpunt, maar puur vanwege het geile eraan... ben niet vies van mijn eigen sperma en vind de aanblik van een volgespoten en lekkend kutje ontzettend geil, plus... heerlijk als naspel... als diegene waarmee ik op dat moment sex heb mij klaarpijpt, ben ik ook niet te beroerd met haar te tongzoenen met mijn warme zaad nog in haar mond...
donderdag 19 augustus 2010 om 00:13
zondag 5 december 2010 om 14:55
Lijkt me geen probleem, maar mijn bunny's wil na het pijpen (zelfs zonder klaarkomen) al niet meer zoenen en beffen doet ie ook niet... Vind ie maar niks....
Hoe langer ik hier op het forum lees hoe meer ontevreden ik word met mijn seksleven.... Ben ik nou zo veeleisend of forummen hier nou zo veel seks-ondernemende mensen?
Hoe langer ik hier op het forum lees hoe meer ontevreden ik word met mijn seksleven.... Ben ik nou zo veeleisend of forummen hier nou zo veel seks-ondernemende mensen?
zondag 5 december 2010 om 15:49
quote:efenem schreef op 05 december 2010 @ 15:02:
@missterry
Niet beffen en niet zoenen na het pijpen.....jeetje.....
Ik vind dat je echt niet "veeleisend" bent hoor. Ik ken eerlijk gezegd geen mannen die het niet lekker vinden om te beffen.
Maar waarom vind hij dat dan maar niks?
Ik denk dat jij niet veeleisend bent, maar wel jammer dat dat je thuissituatie is.
Hem wel eens gevraagd wat zijn ideeën zijn bij pijpen, beffen en zoenen (in welke volgorde dan ook)?
@missterry
Niet beffen en niet zoenen na het pijpen.....jeetje.....
Ik vind dat je echt niet "veeleisend" bent hoor. Ik ken eerlijk gezegd geen mannen die het niet lekker vinden om te beffen.
Maar waarom vind hij dat dan maar niks?
Ik denk dat jij niet veeleisend bent, maar wel jammer dat dat je thuissituatie is.
Hem wel eens gevraagd wat zijn ideeën zijn bij pijpen, beffen en zoenen (in welke volgorde dan ook)?