Pasjes opbergen hoe??

01-08-2010 14:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig werkt iedereen met klantenkaarten met het gevolg dat je deze dus ergens kwijt moet. Een aantal heb ik er in mijn portemonee zitten, maar deze word ook zo enorm. Ik heb even rond zitten kijken op het internet en kom speciale creditcardportemonees tegen of pasjeshouder. Nu vroeg ik mij af of jullie dit gebruiken en wat jullie ervaringen zijn. Of bergen jullie ze op een andere wijze op?
Niet van elke winkel een pasje nemen
Ik prop meerdere pasjes in één vakje.
Ik weiger alle klantenpassen. Scheelt heel veel ruimte in mijn portemonnee (letterlijk en waarschijnlijk ook figuurlijk).
Dat kan ook natuurlijk weigeren alleen ik ben zo'n iemand die overal denkt misschien wel handig
Ik heb een pasjesmapje. Daar zitten alle pasjes in die ik heb. Dus ook mijn bankpas. En dat mapje zit weer in het make-up vakje van mijn tas met de rits dicht zodat het echt niet gejat kan worden. Of ze moeten mijn hele tas jatten natuurlijk...
Of gewoon de pasjes thuis laten en als je naar een winkel gaat, het desbetreffende pasje meenemen.
Ik neem niet alle pasjes aan, je moet er vaak ook nog voor betalen ook..
Pasjes die je niet vaak gebruikt-maar-waar-je-toch-niet-zonder-kunt-denk-je in een creditcardmapje in je tas, zodat je ze altijd bij je hebt als je die ene aankoop gaat doen die niet kan wachten tot morgen, zodat je je pasje van thuis hebt kunnen meenemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb ook een pasjesmapje en vind het erg handig. Voor/door m'n werk zit ik vaak in de VS en heb van veel winkels pasjes. Vaak krijg je daar echt goede aanbiedingen met pas. In NL heb ik alleen zo'n bonuskaart, kaart van de Body Shop en dat was het geloof ik...
Ik heb een gsm (smartphone) die die pasjes inscant, je hebt dan, als je je telefoon bij je hebt ook meteen alle pasjes mee. Toegegeven, het staat een beetje nerdy maar is wel erg gemakkelijk (alleen doet de barcodescanner van de AH moeilijk over mijn pasje, de afrekenscanner van diezelfde AH heeft er daarintegen geen moeite mee.
Veel winkels kunnen de klantenkaartgegevens ook vinden in hun kassasysteem. Daarvoor is het dus niet nodig de pas ook werkelijk mee te nemen. Let daar eens op.
quote:niekie1 schreef op 01 augustus 2010 @ 14:59:

Ik heb een gsm (smartphone) die die pasjes inscant, je hebt dan, als je je telefoon bij je hebt ook meteen alle pasjes mee. Toegegeven, het staat een beetje nerdy maar is wel erg gemakkelijk (alleen doet de barcodescanner van de AH moeilijk over mijn pasje, de afrekenscanner van diezelfde AH heeft er daarintegen geen moeite mee.Super!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:niekie1 schreef op 01 augustus 2010 @ 14:59:

Ik heb een gsm (smartphone) die die pasjes inscant, je hebt dan, als je je telefoon bij je hebt ook meteen alle pasjes mee. Toegegeven, het staat een beetje nerdy maar is wel erg gemakkelijk (alleen doet de barcodescanner van de AH moeilijk over mijn pasje, de afrekenscanner van diezelfde AH heeft er daarintegen geen moeite mee. nerd!
Gewist.

Het modereerbeleid van]Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Bedankt voor jullie reacties. Het inscannen via de telefoon is wel heel slim, maar toch iets te ver gedacht voor mij. Ik lees vooral over de mappen en ga eens kijken of ik een leuke en geschikte variant kan vinden.

De pasjes die ik heb zijn voornamelijk gratis en van plaatselijke winkels waar inderdaad hele leuke kortingen mee te verkrijgen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven