Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Nee, nummer 2 was ook een goede sollicitant, maar de klik was er niet zo... te zakelijk... nummer 1 veel leuker!

Nieuwe sollicitatie heb ik niet zoveel zin in, het lost zich wel op.

Nummer 1 wilde ook veel werken, dus misschien redt ze het toch in haar eentje (is ook maar tijdelijk dat ze dan zo druk is)
(Vacature plaatsen kost overigens niks voor mij, heb een zeer goede relatie met de site-beheerder... )
Ah, issut de vader van je K's?

Euh zou je voor 'misschien red ze het' willen gaan?
Sproet gefeliciteerd met je oudste!!!

5 jaar gelden lag je nu bij te komen.
Ja man, 5 jaar geleden... Ben normaal nooit zo van "toen"-terugdenken, maar vanavond wel even... vlak hierna was mannetje aangekleed, ik (gemeen!) gehecht, en gingen we op de valreep nog ouders en zussen bellen...
Ja Cake, het is mijn baby-daddy

En dat "misschien" is zeker wel een hoofdbreken, maar het gaat hoe dan ook goedkomen.
*gaat nu onder genot van een restje taart naar 60 baby's kijken*
Kan niet anders dan dat het goed gaat komen, toch?

Middag allemaal!

Het is alweer augustus! Brrr... nog minder dan 3 maanden...
Goedemiddag liefuh meiduh

Cake voor jou minder dan 3 maanden, voor mij nog ongeveer 6!

Wij gaan volgende week baby shoppen en vriend moet even kind erkennen bij de gemeente.

Krijg al zin om aan het kamertje te beginnen, de kamer is nog zo'n zooi moet eerst van alles uit!
Leuk Maliboo! Erkennen is zo gebeurd.. Shoppen daarentegen niet

Wij moeten ook nog shoppen.. Sommige toch wel handige dingen (zoals een aankleedkussen en lakentjes) hebben we nog niet..
Ja even een krabbel van ons allebei geloof ik en dan is het ook weer klaar.

Dat zijn wel handige dingetjes ja die je zeker nodig hebt. Je blijft kopen hè!
Hallo allemaal, hier niks te melden, maar wou even bijlezen en naar jullie zwaaien. Dus bij deze!!

Nog even vechten over welke achternaam hij/zij krijgt.. (grapje hoor, wij waren er al snel uit)

Je blijft idd kopen! Nog een paar van dit, ow dat moet nog..

En ooowh sh*t, de kinderwagen moet ook lakentjes hebben..
Wij beginnen volgende maand met het kamertje. Er hoeft niet veel te gebeuren, maar soms is het toch meer dan het lijkt. In ieder geval gaan we verven en behangen.

Iemand nog een leuk idee voor een mooi behangetje?

Geen roze, want we willen nog niet dat iedereen weet dat we een meisje krijgen (en we vinden het ook niet zo mooi). Dus we gaan voor een unisex kleurtje. Misschien lentegroen, of iets richting het paars, of grijs-bruin...
Zoek eens op Esta for kids... Die hebben leuk behang en gelukkig is het merendeel niet roze.

Lentegroen is wel mooi Nas..
Hiiiiiiiii.check dit http://www.keepthevath.com/2010/08/enspring.html
Eijffinger heeft mooi behang Nas!
Cool Loesz! Dat die meid van 34 weken zo enthousiast loopt/durft te springen :|
zoonlief schijt toch net even zijn broek vol hahahaha. ik ga papa maar even assisteren
Ik heb even op de sites gekeken, maar kan het nog niet helemaal vinden. Ik weet natuurlijk ook niet wat ik zoek, dus dat is lastig. Maar ik heb wel ideeën opgedaan. Misschien dat ik morgen eens wat behangboeken ga ophalen bij een interieurwinkel in de buurt.

Naar aanleiding van jullie mooie kaartjes (Moom en Nut) heeft R. vanmiddag een speurtocht op touw gezet en een mooi geboortekaartje gevonden. Niet dat dat 'm direct wordt (maar misschien wel), maar ik vond het gewoon zo leuk dat hij zelf is gaan zoeken

Loeszie, wat een grappige foto die tweede!
Leuk Nas, dat R zelf op zoek is gegaan..

Kwam even trusten zeggen.
Zo net terug van vakantie.

Heb alles bijgelezen en reageer even op het belangrijkste:

Nut gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !

Naski wat leuk een meisje (nu ben ik ook wel heel benieuwd wat ik dinsdag te zien krijg).

Maliboo, gaat ook al de goeie kant op nu !

Mariëlle, Toa, Toosje, die van jullie zijn ook nog blijven zitten deze week !!!! Houden zo !

Morgen meer van mij, ga nu douchen en slapen.
Goedemorgen dames!

Loeszie, ji bent maf, haha wel leuke foto!

Leuk hoor maliboo en naski om te gaan shoppen.

Als we hier ene babykamer moeten maken dan moet die kamer volledig gestript worden. Planken van de muur en stucadoren, nieuwe kozijnen en dan meteen dubbel glas (we wonen in een oud maar zo schattig huisje) Dat zal dan L haar nieuwe kamer worden. De babykamer hebben we toen ook helemaal gestript. Kost een beetje, maar dan is het wel voor jaren goed en ooit moet het toch gebeuren.

Maar goed, eerst maar eens goede echo. Moet er om 11.00 zijn vandaag. Ben stikenuwachtig.
Toosje: Succes met de echo vandaag! Laat je ons wat weten?

MelY: Jeetje morgen alweer de 20 weken echo, wat vliegt de tijd! Aangezien de beneden tabel zowat roze is , gok ik dan ook maar op een meisje bij jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven