Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
http://babybytes.nl/namen/herkomst/jongens/Griekse/3
Lucas afgeleid van Lucius (Persoon afkomstig uit Lucani
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik vond Milan al mooi maar dit zie ik op de griekse jongensvoornamensite staan;

Milos afgeleid van Camillus (dienaar bij religieuze plechtigheden)

Timon afgeleid van Timotheus (Eer)

Tycho Geluk, godin van het toeval, van het lot
Oh jullie zijn zo lief. Ik noem alle namen op maar tot nu toe vind vriend niets echt passen bij hem....
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Loeder.

Karel
Neko
Wat voor naam wil je Anne?

Stoer, kort, moeilijk, is de betekenis belangrijk, chique?
Acropolis
Ik geef het even op hihihi. (als het niet een griekse naam hoeft te zijn, de meeste namen van mijn katten heb ik van Keltische jongensnamen site. Ook met betekenissen.
Myron
Ha boerinnetjes!

Gaan we met de voetjes in de klei allemaal? Van Rat had ik al een uitnodiging gekregen. Ik ga me er nog even in verdiepen hoor, voor ik meedoe! Heb nu al geen tijd meer voor mijn IRL, dus kweenie of het wel zo verstandig is.....

Maarre......ook wel heel veel mooie berichtjes!

Male, . Super, súper!!

Anne, wat leuk dat hij er is!! Wat een poepie. Enne.....beetje grote poten heeft ie wel hè? Die gaat vast nog een heel end groeien! Heeft poes ´m al ontdekt?

Zoeb, je hebt het verdiend hoor! Gefeliciteerd met je ere-plekkie!

Kletsje, je hebt mooie dingen gekocht! Gisteren heb ik ook gewinkeld, maar de uitverkoop liep al echt op z´n einde, vind ik. Weinig moois meer te zien. Hee, maar dit gaat je ook vast helpen bij het solliciteren! Ben je al nerveus voor je 1e werkdag morgen?

Over 1e werkdag gesproken, Fran, gaat het weer een beetje?

Babs, family weer compleet? Wat een gedoe zeg, met Bunker! Arm beest. En niet te vergeten: arme jij!

Zo, even verder lezen en eten maken. Kheb honger!!
Oh, even een vraag van een verse-kruiden-nitwit: we hebben tomatensoep straks en daar wil ik verse basilicum in doen. Wat is het lekkerst, gewoon verse blaadjes erin of kun je die beter eerst bakken of fijn maken of iets anders mee doen?

En Oh-2: Klets, je had het toch over die wasmachine van Indesit? Ik weet niet meer om welke het ging en voor welke prijs, maar bij de Makro staat de WIAL 143 voor 236 euro. Ondanks alle waarschuwingen, misschien iets voor jou?
ADM: Molos?

(naar de hond van vrienden van ons, geen idee of het een god is ofzo, moet dat? )
Zeg boerinnendames, jullie moeten niet vergeten om water te geven he. Ik blijf bezig... mopper de mopper...

Oh, en ik heb ook nog niks gejat. Ik zou dus maar eens gaan oogsten anders ben je het kwijt....
Ik heb nog geen idee of ik morgen moet werken. Ik kreeg vrijdagmiddag heel laat alleen een adres voor vrijdagochtend door. De rest zou nog volgen.

Maar waarom zou ik godsnaam zenuwachtig zijn om de plee te schrobben bij iemand?

Ik heb dat werk al heel lang gedaan hoor en ik had mezelf toen beloofd dat ik het nooit meer hoefde te doen. En taadaaaaa

Ik kon ook niks meer vinden hoor in de uitverkoop. Gelukkig kan de grijze vent terug Maar dit staat gewoon wat netter bij een sollicitatie vind ik. En bedrijf B weet toch niet dat ik hetzelfde pakkie ook bij bedrijf A aanhad.

Ja Babs, ben wel benieuwd hoe de hereniging is verlopen.
Knippen Splint
Is dat alles? Had ik nog niet bedacht, hihi.

*knipperdeknip*
Nou ik heb het ook opgegeven. Vriend wil geen naam verzinnen maar geen van jullie namen of die ik heb gevonden vind goed. Argh!

Kletsmajoor je outfit vind ik superleuk! Het is perfecte sollicitatie kleding.

Slof ik denk dat hij idd best gaat groeien. Hij is trouwens van eind maart / begin april. Ze weten het niet precies.
Ik heb net ook bij een vriendje water gegeven... durf niet te jatten daar is hij te lief voor!

Myleen ik zie je nog steeds niet...
Hee, waar is de basilicum?

Uhm, de basilicum?

Ja, die had ik hier neergelegd.

Oh, die heb ik tussen de tosties gestopt! Moest dat niet?

Klets je hebt mail! Sorry het is niet gelukt.... ik had je mail pas na dat we terug waren gelezen. Jammer de bammer maar misschien dat we nog wat anders kunnen regelen.

Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor je eerste werkdag. Maar he, die oudjes willen alleen maar iemand die goed schoonmaakt (niet zo zeer snel maar wel grondig), een praatje met ze maakt en goed Nederlands praat. Nou volgens mij zijn dat drie dingen die je prima kan toch?

Succes hé!
quote:Splinter02 schreef op 01 augustus 2010 @ 19:38:

Hee, waar is de basilicum?

Uhm, de basilicum?

Ja, die had ik hier neergelegd.

Oh, die heb ik tussen de tosties gestopt! Moest dat niet?

Ha..ha. zo een heb ik er hier ook rondlopen.
Ik heb al geplant Anne en water gegeven, dus ik ben er echt.

Maar wat is er nou leuk aan? Ik moet zaadjes kopen, en water geven en dan oogsten? Ik heb nu al 100 keer de afgelopen paar minuten iets aangeklikt maar bij alles zegt die dat het mijn tijd nog niet is.

Maar ik dacht door alle verhalen dat het een spannend spelletje was. Ik zie een tekening met een huisje, een hondehok en een moestuin. Niet echt spectaculair. Of gaat dat nog komen?

Anne, waarom laat je vriend niet even los op een babysite met jongensnamen? Hij is niet de makkelijkste qua naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven