Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Na al dat gekook, gebak, gesmeer en gescheur dacht ik dat er al nieuws was. Phoehee heeft het nu vast te druk met Okkie.

Geen nieuws is goed nieuws, ze kan natuurlijk ook nog te druk zijn met andere dingen.

Ik had de rest van de middag visite. En van het één kwam het ander. Zoon zat achter de laptop en ik kon niet op mijn peceetje. De tuin zat vol en forummen zat er echt even niet in. En ik popelde.

Nog maar een keer. Zet 'm op Phoehee en man en Okkie.
Mijn dank is groot Lé. Mooie bos.

Potvolblommen! Heb toch een tukkie gedaan, maar niets verzaakt zo te lezen.

Ik heb de waterkoker weer een zwiepert gegeven hoor.
Sjur, ik heb voor je gekeken in mijn vlinderboek maar daar staat hij niet in. Ik heb géén idee. De enige die er een beetje op lijkt is van de Rouwmantel.
Ik breek even in hoor!

Ik heb hem gevonden. Ik zag dat er een pijl op het achterlijf zat en dat het een pijlstaart moest zijn. Toen ging het zoeken makkelijker.

het is de Wolfmelkspijlstaart.
Stressed is just desserts spelled backwards
Kan hem ook niet vinden Sjur.

SAAR... HELP
Geen nieuws nog van Ok? jee ik hoop dat ze gelukkig liggen te wezen nu!
Tegelijk Male.
Oh MAL HELP kan ook natuurlijk.
Dit is de rups:

En zo wordt hij:

Mooi hoor!!! Ik ben jaloers
What's on a girls mind he Zoebie

Maar dit is m als ie uitgegroeid is:

Als je bij het rupsenzoekysteem kijkt op vlindernet, dan vul je een paar dingen in die kenmerkend zijn voor hoe hij eruit ziet, en dan kun je het al makkelijker vinden.

Weten jullie al welke rups er in Robo's tuin zat?
quote:Maleficent schreef op 01 augustus 2010 @ 19:16:

Als je bij het rupsenzoekysteem kijkt op vlindernet, dan vul je een paar dingen in die kenmerkend zijn voor hoe hij eruit ziet, en dan kun je het al makkelijker vinden.

Weten jullie al welke rups er in Robo's tuin zat?Ja het is een avondrood. Sarah had hem vorig jaar gezien en wist het nog.
Ja, ik las het al (mosterd ) ik heb je trouwens net een leuke mail gestuurd Zoeb!
Een nieuw topic met alweer veel reacties!

Ik kom hier even cheeren voor Phoehee, spannend, zet 'm op, ik hoop dat je hem inmiddels in je armen hebt

(En ik ben eerlijkgezegd jaloers... ik wil oo-hook!)
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik heb sterk het idee dat Phoehee uit barensnood is.

Wat een discussie is er gaande bij Lijf en lijn! Neerkijken op dikke mensen. Die is toch al heel vaak gevoerd?
Ja dat idee heb ik ook. Ben erg benieuwd.
Ik ben me net toch in slaap gesukkeld!! En lees gelukkig dat ik het grote nieuws niet gemist heb.

Ik hoop zo voor Phoehee dat het goed gaat.

Sjur, ook jij weet nu welke rups het was! Mooie foto had je, echt prachtig. Male wat weet jij veel van vlinders!

Ik ga me zo eens voorbereiden op morgen, ik moet weer aan de chemo.

Krijg het bijna mijn toetsenbord niet uit terwijl er een bevalling aan het gebeuren is!!!!
Wat is daar nou voor raars, Bo? Een typische afspiegeling van het echte leven, dat is het!
Jammer Bo dat ik je niet kan SMSen.

Ik hoop en duim dat alles goed gaat morgen.

Neem je mijn beschermengeltje, wat nu ook de jouwe is weer mee? En dat je natuurlijk wat meer te weten komt over je been. Ook heel belangrijk. Wat gaat het snel hé zo'n chemovrije week.

En als je dan wat rust krijgt is het lekker meegenomen, maar dat was ook weer niet zo. Ik denk de hele dag aan je morgen.

Gaan de doerakjes weer naar de buurvrouw?
Sterkte Bo
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
En en en, ik ben in mijn smartje net keihard naar huis gescheurd. Lieve poehee ik hoop dat je ondertussen aan het genieten bent. Ik heb er al de hele dag de kriebels van.

Leuk hoor al die rupsen. Die kom ik hier echt niet tegen in de stad. Zelfs niet in mijn volkstuintje.

Norre die discussie wordt hier al heel lang gevoerd, ik doe er niet meer aan mee. Iedereen is zoals hij is en dat maakt iedereen bijzonder.

Nu even ontwerken. Ik ben duidelijk toe aan vakantie. Nog twee weken waarvan ik er maar 11 hoef te werken en dan eindelijk twee weken niets.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ow vergeet ik zoeb te feliciteren. Lieverd het is je zo ontzettend gegund

En Bo te knuffelen voor morgen

(geloof dat ik mijn ADHD even moet uitzetten , ik typ nu zoals ik in mijn hoofd denk)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Its :-)

Rust maar lekker uit!!

En Norre, inderdaad, dat is ook zo, maar het voelde zo raar toen ik het zat te typen, snap je :-)

Zoebie, ja, ik hoop dat ze er weer bij is. Want ze helpt.

En ik wil inderdaad heel graag weten wat er met mijn been is!
Maakt niet uit Its. het komt uit je hart en dat is het belangrijkste. En wat je zegt. Die discussie over dik of niet dik ga ik ook niet meer aan. Iedereen is zoals ie is. Niet meer en niet minder.

Dus Nor lieverd gewoon laten gaan dat topic.

Trouwens, heb ik een privéchauffeur en dan weet ik haar adres niet eens. Zou je me dat eens willen mailen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven