Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
maandag 2 augustus 2010 om 00:36
quote:delphicat schreef op 02 augustus 2010 @ 00:34:
Oh, als je naar bed wil zal ik maar niet beginnen over andere favorieten zoals The Fisher King (gegarandeerd huilen, hoe vaak ik hem ook zie) of Être et Avoir (prachtige docu over een Frans plattelandsschooltje).Etre et avoir: prachtig! En nu moet ik echt naar bed
Oh, als je naar bed wil zal ik maar niet beginnen over andere favorieten zoals The Fisher King (gegarandeerd huilen, hoe vaak ik hem ook zie) of Être et Avoir (prachtige docu over een Frans plattelandsschooltje).Etre et avoir: prachtig! En nu moet ik echt naar bed
maandag 2 augustus 2010 om 00:53
Etre & avoir wil ik nog altijd zien!! Ik kan 'm op You Tube niet vinden (niet ondertiteld iig want het plattenlands Frans kan ik niet altijd goed volgen) dus als 'ie weer op tv komt: gillen aub!
Haha, egel en egelin zijn brommers oan 't kiek'n
Oh ja, ik ging slapen.
Hèhè, ik heb ein-de-lijk mijn sims life stories-spel binnen, in werkende versie en zonder virussen (daarom zei mijn pjoet vorige week: bekijk 't maar)
MV, de gelukkige huisvrouw nog niet goed gevonden, ik blijf zoeken. Herinner me er maar ook aan hoor, want anders verdwijnt het weer ergens achter in mijn stoffige hersenpan.
Oh ja, ik ging slapen.
Nu echt weg!
Haha, egel en egelin zijn brommers oan 't kiek'n
Oh ja, ik ging slapen.
Hèhè, ik heb ein-de-lijk mijn sims life stories-spel binnen, in werkende versie en zonder virussen (daarom zei mijn pjoet vorige week: bekijk 't maar)
MV, de gelukkige huisvrouw nog niet goed gevonden, ik blijf zoeken. Herinner me er maar ook aan hoor, want anders verdwijnt het weer ergens achter in mijn stoffige hersenpan.
Oh ja, ik ging slapen.
Nu echt weg!
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 2 augustus 2010 om 06:21
Moge Tetters,
Nou nog een paar namen voor Anne.
Banjer en Livingstone
Banjer en Igor
Banjer en Doerak
Banjer en Simba
Banjer en Timon
Banjer en Mowgli
Banjer en Balou
Banjer en Berlioz of Toulouse, Jazz (van de film aristokatten)
Banjer en Sam of Moos
Banjer en Boy
Banjer en Teddy
Banjer en Bono
Banjer en Rhodos (kos vond ik ook leuk)
Klets, Morgan vind ik een hele leuke naam.
TH, heb je nou al kleine egeltjes? Komen ze wel in het huisje?
Ratt, Net de badkamerfoto's gezien, prachtig is die geworden zeg.
Nou nog een paar namen voor Anne.
Banjer en Livingstone
Banjer en Igor
Banjer en Doerak
Banjer en Simba
Banjer en Timon
Banjer en Mowgli
Banjer en Balou
Banjer en Berlioz of Toulouse, Jazz (van de film aristokatten)
Banjer en Sam of Moos
Banjer en Boy
Banjer en Teddy
Banjer en Bono
Banjer en Rhodos (kos vond ik ook leuk)
Klets, Morgan vind ik een hele leuke naam.
TH, heb je nou al kleine egeltjes? Komen ze wel in het huisje?
Ratt, Net de badkamerfoto's gezien, prachtig is die geworden zeg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 2 augustus 2010 om 08:16
Mogguh....
Sjorskoffieapparaat is aan het opwarmen ik ik nog niet wakker.
Hoop dat ze snel komen want ik heb ook nog niet gedoucht...zo huispak aan gesjord
Vanmiddag ga ik nog even met zus naar ikea.
(hé vervelend..)
ik heb in oude huis 2 dekbedovertrekken achtergelaten en ga denk ik maar 2 van die hele goedkope bijhalen.
even googlen...
Klets,heb je al wat gehoord?
Francis ben je er al?
Sjorskoffieapparaat is aan het opwarmen ik ik nog niet wakker.
Hoop dat ze snel komen want ik heb ook nog niet gedoucht...zo huispak aan gesjord
Vanmiddag ga ik nog even met zus naar ikea.
(hé vervelend..)
ik heb in oude huis 2 dekbedovertrekken achtergelaten en ga denk ik maar 2 van die hele goedkope bijhalen.
even googlen...
Klets,heb je al wat gehoord?
Francis ben je er al?
maandag 2 augustus 2010 om 08:36
maandag 2 augustus 2010 om 08:36
Jaja, was even aan het bijlezen
@Olijf voor Joep, ik lees graag zijn verhaal.
American History X, indrukwekkende film. Hij staat in mijn lijstje 'beste films'. Helaas heb ik dat wereldje, van neonazi's, ook van dichtbij mogen bewonderen (ex). Vandaar dat de film zo een indruk maakte.
Ik heb niet zo lekker geslapen vannacht. Veel wakker. Ik heb ook geen zin om te werken maar moet even die drempel over. Gaat goedkomen. Vanmiddag komt Mr Big weer. Hij komt een weekje logeren. Erg veel zin in Weet alleen niet of zijn baasjes mee komen eten, dat hoor ik vanmiddag.
Oh, vandaag moet ik om 10u beginnen en om 14u ben ik klaar. Daarna werk ik van 9u tot 13u.
Maandag, dinsdag en donderdag.
Ik neem nog een bakkie koffie
@Olijf voor Joep, ik lees graag zijn verhaal.
American History X, indrukwekkende film. Hij staat in mijn lijstje 'beste films'. Helaas heb ik dat wereldje, van neonazi's, ook van dichtbij mogen bewonderen (ex). Vandaar dat de film zo een indruk maakte.
Ik heb niet zo lekker geslapen vannacht. Veel wakker. Ik heb ook geen zin om te werken maar moet even die drempel over. Gaat goedkomen. Vanmiddag komt Mr Big weer. Hij komt een weekje logeren. Erg veel zin in Weet alleen niet of zijn baasjes mee komen eten, dat hoor ik vanmiddag.
Oh, vandaag moet ik om 10u beginnen en om 14u ben ik klaar. Daarna werk ik van 9u tot 13u.
Maandag, dinsdag en donderdag.
Ik neem nog een bakkie koffie
maandag 2 augustus 2010 om 08:39
Ik ga nu 2 weken 3 dagdelen en dan om de week 4 uurtjes erbij.
Ik heb wel eind deze maand een gesprek met de arbo omdat ze bang is dat ik te snel ga anders. Ze heeft ook mijn bazin gesproken en verteld dat ik niet sneller mag terug keren. Liever het gevoel hebben dat ik meer kan dan dat ik meer ga werken en later blijkt dat het te snel was.
Dus dat komt wel goed
Nu echt koffie pakken
Nog bedankt voor al jullie succes wensen van gisteravond/vannacht. Lief zijn jullie
Ik heb wel eind deze maand een gesprek met de arbo omdat ze bang is dat ik te snel ga anders. Ze heeft ook mijn bazin gesproken en verteld dat ik niet sneller mag terug keren. Liever het gevoel hebben dat ik meer kan dan dat ik meer ga werken en later blijkt dat het te snel was.
Dus dat komt wel goed
Nu echt koffie pakken
Nog bedankt voor al jullie succes wensen van gisteravond/vannacht. Lief zijn jullie
maandag 2 augustus 2010 om 08:48
Goed geregeld dus Francis.
ik had ook vooral de laatste weken soms het idee dat ik wel weer volledig kon (en had ik ook vast gered) maar arboarts vond dat ook onverstandig.
(kreeg vrijdag bij het eindgesprek ook nog wel de boodschap mee dat als ik niet beter op mezelf zou letten en mijn grensen niet bleef aangeven dat ikn er zo weer zou kunnen komen te zitten!! incl. vermanend vingertje)
Dusssss....
ik had ook vooral de laatste weken soms het idee dat ik wel weer volledig kon (en had ik ook vast gered) maar arboarts vond dat ook onverstandig.
(kreeg vrijdag bij het eindgesprek ook nog wel de boodschap mee dat als ik niet beter op mezelf zou letten en mijn grensen niet bleef aangeven dat ikn er zo weer zou kunnen komen te zitten!! incl. vermanend vingertje)
Dusssss....

maandag 2 augustus 2010 om 09:06
Bieb, ik weet niet of je het erg vindt of niet maar aan de dekbedden van de Ikea zit geen instoopstrook. Ik vind er niks aan van die losse dekbedden, de mijne mag best strak ingestopt zijn. Ik haal geen overtrekken meer bij de Ikea. Ik ga nu naar de Leen Bakker. Daar heb je ook hele mooie en is ook niet duur. (ok, aan 4 euro kan LB niet tippen)
maandag 2 augustus 2010 om 09:13
maandag 2 augustus 2010 om 09:14
maandag 2 augustus 2010 om 09:18
Ik heb mijn krabpaal heel goedkoop bij een site, kan hem nog niet vinden, is iets met voordeel in de naam, kwam wel deze tegen, even kijken of die het nou wel of niet is;
http://www.vanvoordeel.nl/experience/vanvoordeel/home/
Staan wel goedkope reisjes.
http://www.vanvoordeel.nl/experience/vanvoordeel/home/
Staan wel goedkope reisjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.