Ik ben zo bang... deel 5
zaterdag 31 juli 2010 om 10:15
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
zondag 1 augustus 2010 om 21:33
Zo zeg, die wordt mooi als-ie verpopt is! Ik heb nog een rups in de aanbieding. Die zat dit jaar in de tent, en toen we het grondzeil gingen opruimen, bleek er een kleine kraamkamer onder te zitten: allemaal poppen. Wat kunnen die dingen spartelen zeg! Toen ik ze losmaakte om in een struik te hangen (anders waren ze ingepakt, lijkt me niet echt de bedoeling ) sprong één pop zo m'n hand uit...
Er kwam ook een cicade op onze tent ui de pop, prachtig om te zien!
Gaaf hoor, al die dieren op de camping. Als jullie het aandurven heb ik ook nog een foto van een spinnetje in de aanbieding...
Dank trouwens voor het zoeken en snuffelen in de vlindercatalogi!
En het is natuurlijk maar een heel klein bruggetje van de kraamkamer op de camping naar de kraamkamer bij Phoehee. Zou ze nu met een gelukzalige glimlach verliefd naar Okkie liggen te kijken of wordt er nog geperst?
Bo, heel veel succes morgen met de chemo. Hoe is het nu met de zwelling van je been? Wordt daar morgen ook nog naar gekeken? Weet niet meer zeker of je ook nog naar Petit moest... Enneh, nog 3 weken, dan ga je je volgende chemovrije week in!
Er kwam ook een cicade op onze tent ui de pop, prachtig om te zien!
Gaaf hoor, al die dieren op de camping. Als jullie het aandurven heb ik ook nog een foto van een spinnetje in de aanbieding...
Dank trouwens voor het zoeken en snuffelen in de vlindercatalogi!
En het is natuurlijk maar een heel klein bruggetje van de kraamkamer op de camping naar de kraamkamer bij Phoehee. Zou ze nu met een gelukzalige glimlach verliefd naar Okkie liggen te kijken of wordt er nog geperst?
Bo, heel veel succes morgen met de chemo. Hoe is het nu met de zwelling van je been? Wordt daar morgen ook nog naar gekeken? Weet niet meer zeker of je ook nog naar Petit moest... Enneh, nog 3 weken, dan ga je je volgende chemovrije week in!
zondag 1 augustus 2010 om 22:07
zondag 1 augustus 2010 om 22:28
Wat mooi die foto van de cicade Sjur, ik heb ze honderden keren gehoord, maar kon er nooit eentje vinden om eens goed te bekijken.
Moeilijk het topic over dikke mensen, ik reageer er niet op hoor, het is toch ook niet te verwoorden zoiets? Over haast alle mensen denk ik meteen iets, daar heeft hun gewicht volgens mij niks mee te maken.
Moeilijk het topic over dikke mensen, ik reageer er niet op hoor, het is toch ook niet te verwoorden zoiets? Over haast alle mensen denk ik meteen iets, daar heeft hun gewicht volgens mij niks mee te maken.
maandag 2 augustus 2010 om 06:58
Als je maar dik tevreden ben he zoebie. En dar maak uiterlijk niets aan uit. Dat geklets wat je hoor te zijn. Ja gelukkig met wat je innerlijk mag zijn dat vindt ik. Nou phoehee denk vaak aan jou. Kom vast goed hoor. Nou weer snel op fiets. Hoop vanmiddag vrij ben. Was toch rare film best mooi over dromen geweest en mensen bewust in eigen dromen gingen. Nou was druk weekend nog twee weken werken dan drie vrij!!! Nou robo hoop je wat kunnen doen voor je rottig dit heb aan been. Leuke foto,s hoor trouwens
maandag 2 augustus 2010 om 07:16
Ja ben ik weer, met zoon! Hij is zo mooi en lief.... Ik lig op de kraamkamer, mijn vriend komt zo weer. Mijn mannetje ligt naast me in bed.
De bevalling was heftig, in het (andere) ziekenhuis eerst aan de ctg, alles was goed. Die been weeën waren echt niet te hebben en ik kon ze niet opvangen. Op naar de ruggeprik, dat was een verademing al kwamen de weeën bij mijn rechterbeen nog door. Om een uur of 6 had ik 9 cm en niet veel later volledig. Prik eraf maar ik bleef verdoofd en na een poos wachten mocht ik verdoofd proberen te persen. Dat lukte alleen kwam hij het laatste bochtje niet om maar een knip en de vacuümpomp hielp direct.
En dan ligt ie op je buik! Hij is zo prachtig en doet het heel goed. Hij heeft ook al meteen gedronken.
Sterkte Bo vandaag!
De bevalling was heftig, in het (andere) ziekenhuis eerst aan de ctg, alles was goed. Die been weeën waren echt niet te hebben en ik kon ze niet opvangen. Op naar de ruggeprik, dat was een verademing al kwamen de weeën bij mijn rechterbeen nog door. Om een uur of 6 had ik 9 cm en niet veel later volledig. Prik eraf maar ik bleef verdoofd en na een poos wachten mocht ik verdoofd proberen te persen. Dat lukte alleen kwam hij het laatste bochtje niet om maar een knip en de vacuümpomp hielp direct.
En dan ligt ie op je buik! Hij is zo prachtig en doet het heel goed. Hij heeft ook al meteen gedronken.
Sterkte Bo vandaag!
maandag 2 augustus 2010 om 07:43
maandag 2 augustus 2010 om 07:50
maandag 2 augustus 2010 om 08:44
Phoehee heerlijk dat alles is goed gegaan! Van harte gefeliciteerd lieverd met je kindje. Ik zat wel in spanning hoor, gisteravond naar bed zonder te weten of hij er was. Wat een lange dag hebben jullie gehad, want pas om even voor tienen was hij er pas djieez. Gelukkig wel met prik.
Geniet met volle teugen, ik ben heel blij! Wanneer mogen we weten hoe hij heet? doe mijn felicitaties ook aan je vriend! liefs!
Geniet met volle teugen, ik ben heel blij! Wanneer mogen we weten hoe hij heet? doe mijn felicitaties ook aan je vriend! liefs!