Meisjesnamentopic!
zaterdag 31 juli 2010 om 20:59
Niene zou ik kiezen omdat het logischer is, maar Nine vind ik mooier staan, qua schrijfwijze. Denk dat ik voor Nine zou gaan. Bij Niene denk ik erg veel aan Nienke, daar ken ik er al wel genoeg van.
Fem vind ik een gave naam! Wat vind je anders nog van Suus, Lin, Len, Saar, Lot, Juul, An, Fleur, Yann, Kaat, Miek?
Fem vind ik een gave naam! Wat vind je anders nog van Suus, Lin, Len, Saar, Lot, Juul, An, Fleur, Yann, Kaat, Miek?
maandag 2 augustus 2010 om 09:02
maandag 2 augustus 2010 om 11:56
@Catooo, thanks voor de namen. Sommigen komen al voor in de vriendenkring en sommigen vind ik niet zo leuk. Fien vind ik bijv erg mooi, helaas kan ik vriend niet overhalen. Hij blijft maar Britt noemen of Lynn, maar ik vind ze veel te populair. Hij is wel steeds wat enthousiaster over Fem, heel fijn Alhoewel Liv ook weer vaker genoemd wordt hier. Wat vinden jullie van de naam Liv?
@Punkiedunkie: van jouw lijstje vind ik Leah en Norah erg mooi. De rest niet zo... Wat vind je van Hannah, Sarah of Farah?
@Punkiedunkie: van jouw lijstje vind ik Leah en Norah erg mooi. De rest niet zo... Wat vind je van Hannah, Sarah of Farah?
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:43
@Germanwings: Het liefst wel. We hebben een vrij lange achternaam en we vinden korte namen gewoon mooier. Suus vind ik leuk, maar niet dé naam. Namen, zoals Noor, die op een -r eindigen kan ik niet normaal uitspreken, haha. Echt, klink dan ineens als een Gooische Vrouw. Wel jammer aangezien ik Noor en Saar bijv. hele mooie namen vind.