Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Die dozen zijn zo groot, daar kan je wel onder schuilen

Nee het viel niet mee, stinkend druk en k*tklussen.
leuk is dat zo na de vakantie en dan meteen er vol in...

Dat zit er hier ook wel in...

Het is nu overigens rustig, je kan wel merken dat nu alle provincies vakanties hebben...

Ik ga trouwens naar molletje die op zijn hoofd is gepoept Star ( van dat boek ), in theather hiero.. Lijkt me erg leuk voor de kinderen
Ik ben gek op dat boek
ik ook

Volgens mij is dat straks echt geweldig.

Juul mag een vriendje meenemen, wel zo gezellig
Enka, leuk weekend! Fijn dat de kinderen het zo ontzettend leuk hadden. Ik wacht de post af, ik ben je nu al dankbaar!

Bam, haha naar het circus zonder kinderen, dat had ik ook even niet door. En leuk naar de mol! I love de mol met de poep!

Bridges, gezellig zeg met de buren pizza eten en zwemmen! Vandaag kwam een buurvrouw van verderop aan de deur, we zijn uitgenodigd voor een lunch (ja, verrassend he, geen ontbijt dus, maar het zijn Engelsen, misschien verklaart het wat ).

Ik had gekocht: een beha voor mezelf en een rokje, shirts voor de boys, pantoffels voor de Kita voor jongste, rekenmachine voor werk voor man, cadeaubon voor vrouw van een vriend van Jinnyman snappie, broek voor Oudste en dat soort dingen. Niks spectaculairs hoor.

Suze, oie kolfverlof bijna klaar, hoe ga je dat doen?

Star, ga je nog een beetje verder voeden of stopt het nu echt?
quote:Jinny schreef op 02 augustus 2010 @ 20:59:

Enka, leuk weekend! Fijn dat de kinderen het zo ontzettend leuk hadden. Ik wacht de post af, ik ben je nu al dankbaar!

Bam, haha naar het circus zonder kinderen, dat had ik ook even niet door. En leuk naar de mol! I love de mol met de poep!

Daar ga ik wel heen met kind hoor

Bridges, gezellig zeg met de buren pizza eten en zwemmen! Vandaag kwam een buurvrouw van verderop aan de deur, we zijn uitgenodigd voor een lunch (ja, verrassend he, geen ontbijt dus, maar het zijn Engelsen, misschien verklaart het wat ).

Ik had gekocht: een beha voor mezelf en een rokje, shirts voor de boys, pantoffels voor de Kita voor jongste, rekenmachine voor werk voor man, cadeaubon voor vrouw van een vriend van Jinnyman snappie, broek voor Oudste en dat soort dingen. Niks spectaculairs hoor.

Suze, oie kolfverlof bijna klaar, hoe ga je dat doen?

Star, ga je nog een beetje verder voeden of stopt het nu echt?
Dat is eens wat anders dan een ontbijt gezellig!
haha Bam, dat had ik door hoor, dat je niet alleen gaat poepen! Gekkerd.
Ik voeder nog wel hoor Jin, alleen overdag niet meer. En nu zo meteen ook een flesje want ik zit aan de drank
quote:bambino schreef op 02 augustus 2010 @ 21:06:

Dat is eens wat anders dan een ontbijt gezellig!Origineel he?
quote:Star schreef op 02 augustus 2010 @ 21:07:

Ik voeder nog wel hoor Jin, alleen overdag niet meer. En nu zo meteen ook een flesje want ik zit aan de drank Lekker drank!
Morgen wennen op de kita voor beide venten. Leuk en een beetje spannend. Oudste had er heel veel zin in. Hij zal het daar best spannend vinden, maar hij verheugt zich ook!
Bam, jij hebt toevallig ook geen kinder-pictogrammen dag- of weekplanner in jouw shop he?
Nee, maar ik kan wel even voor je kijken of de leveranciers wat hebben? gil maar en ik kijk even.
Gil.
Welk merk Star? Want Biobim moet de mijne niet...
Niet zelf aan de slag Jin? Mijn buren hebben een muur. Kan wel ff foto maken morgen?
quote:Jinny schreef op 02 augustus 2010 @ 21:09:

Morgen wennen op de kita voor beide venten. Leuk en een beetje spannend. Oudste had er heel veel zin in. Hij zal het daar best spannend vinden, maar hij verheugt zich ook!Ik ga duimen dat het leuk/goed gaat!
Suze, ik wil een gerichte planner, niet zomaar wat op de muur doen, anders wordt het hier niks vrees ik. Ik ben wel crea met andere dingen hoor, maar die planner moet echt structuur gaan geven en daar heb ik een richtlijn voor nodig vrees ik.
quote:Suze2hier schreef op 02 augustus 2010 @ 21:15:

Welk merk Star? Want Biobim moet de mijne niet...

Nutrilon Hypoallergeen nummero deux

Biobim slaappapje lust ze wel, maar dan van een lepel
Google op planner levert geen tips op?
Spannend Jinny. Ben benieuwd hoe ze het vinden.

Wel een goed teken dat grote man er zin in heeft.
Heb me rot gegoogeld Star, en geshopt .
Star jij had toch zo,n dure planner van een bekend speelgoed merk? was dat niks?
Ik was al aan het kijken Jinny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven