Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Bierrrrrrrr
Ik ben eigenlijk niet lekker, en moet naar bed. Vent ligt al zielig te zijn in bed... die is natuurlijk weer veeeeel zieliger. Maar ben nu Bones aan het kijken, admin aan het doen en jullie bij aan het houden en een mega pot brandnetel thee aan het wegwerken.

Dus ik heb geen tijd om ziek te zijn.

Hé Kokos leuk dat je er ook weer bent trouwens, veel vlaaien gegeten in Limboland?
Hup met thee naar boven en daar verder tv kijken (als je er tenminste een hebt boven )
ja maar.... je kent het wel.

Moet morgen weer 3 dagen werken en ik wil nog... en.. en.. en

Ik weet dat ik het niet moet doen maar ik heb anders het gevoel dat ik weer met 3000 dingen achter loop. Maar nu bijna post/admin gedaan dus dan ga ik uw advies opvolgen Dr. Star
Ahh Enka, zijn jullie allebei ziek? Bleghh.. lekker naar bed dan inderdaad.

Ja hier alles goed. Alleen heeft Robin sinds vanmorgen 3 gaten in zn tong. Hij is met zn kin op de vensterbank geklapt toen hij naar buiten wilde kijken naar de auto's.

Arm ventje, kon de hele dag niks eten.

Star, lekker een biertje!
Aaaaaaauw dat arme ventje! Was het erg brullen? En bloederig ook zeker? Wat zielig
Knuffel voor je kleine man, Naatie. dat is zeker hard aangekomen zeg als hij er de hele dag last van heeft gehad, echt zielig.

Zo mijn dingen gedaan nu slapen. Truste!
Och wat zielig Naat! voor de kleine man!
Tja ik was aan het werk en Naatieman was bij de kinderen. Dus ik heb er gelukkig weinig van mee gekregen. Maar toen ik het hoorde kreeg ik bijna tranen in mn ogen.

Z'n tong ziet er niet uit. Hij vroeg ook bij elk hapje: Auw nee?

Ahh.. ik hoop dat het morgen wat beter gaat.

Slaap lekker allemaal. Ik ga er ook vandoor. Ik moet morgen om 7 uur beginnen. Toedeloe
Trusten al tesaam! Hier prima weertje: heerlijk buiten tot nu. Gezellig pizza en borreltjes Geen dozen nodig om te schuilen. kleine man is belachelijk laat opgebleven (ligt net 20 min.) en hopelijk slaapt hij uit morgen, maar goed. Zien we wel.

Jin: ik ga morgen mijn collega voor je vrage. Zag haar gisteren op msn maar kreeg haar nog niet te pakken. Lekker geshopt! Veel plezier met wennen morgen!

Naat: ach gossie... sneu voor hem

Enka: je ligt nu toch wel al in bed hoop ik hè! Sterkte!

Bam: ah dat boek is zoooo leuk! Wanneer ga je?

Kokos: haaaaai!

Zo. Ga zo mijn bed in. Doei!
Rise and shine darlings
Goedemorgen!

Oe Naatie wat sneu, hoe gaat het nu met het ventje?
Pfff... waar is dat plaatje met wallen en zo?

Kindjes gewoon vroeg wakker ondanks belachelijk laat naar bed. Meisje nu naar kdv dus heb maar 1 moe kind thuis... (En mezelf, hihi )
Mooi, Ties voor tv en mama in bed
Mogge!

Naatie, wat zielig! Auw, oeh naar zeg!

Nu weer even weg. Kita was een succes. Het was heel rommelig want er werd nog geschilderd, maar een fijne sfeer!
Heb even up-date op de groep gezet...
Reactie op groep!
Fijn Jin!
Reactie ook
Dank jullie!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Mijn humeur is tot onder het vriespunt gedaald. Hadden optie op vakantie, iedereen enthousiast was alleen nog even wachten op antwoord van reisbureau of extra bed mogelijk was, belt mijn broertje dat hij zich vergist heeft en dat hij geen vrij heeft die week.

Kan wel janken.
Wat een droeftoeter... En nu? Andere week? Waarheen, wanneer?
Skiën zeker? En dat moet in de voorjaars natuurlijk want schoolvak endezo. Mooi naar
Heb net mijn moeder gesproken maar die was in tranen dus kwam weinig zinnigs uit. Andere week wordt lastig, want we waren juist allemaal vrij die kerstvakantie. Hopelijk gaat hij proberen of hij vrij kan krijgen die week, maar gezien het feit dat ze twee weken dicht gaan met de kerst, vrees ik het ergste.
Ja wintersport idd en dan met de kerst. Moeder roept al jaren dat ze met de kerst weg wil en nu waren we eens op tijd begonnen met zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven