weekend gent
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:37
Ik ben er vorig jaar geweest en had heel veel opgezocht en meegenomen. Uiteindelijk niets van terecht gekomen,we sliepen midden in het centrum (NH) en toen we naar buiten liepen zagen we dat het een aaneenschakeling van terrassen,restaurants,barretjes etc was.
Zijn gewoon ergens gaan eten en dat was meer dan prima.Ik zou zeggen,laat het gewoon over je heen komen Alles wijst vanzelf.
Zijn gewoon ergens gaan eten en dat was meer dan prima.Ik zou zeggen,laat het gewoon over je heen komen Alles wijst vanzelf.
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:47
De lekkerste broodjes hebben ze zonder twijfel bij Krokantino. Toen ik nog in Gent woonde, gingen we daar ieder weekend wel 2x heen. Een lekker broodje uit het vuistje haal je bij bakkerij Panda, aan het Pietersplein.
Chocoladebar Quetzal aan de Sint Pietersnieuwstraat is ook geweldig, mits van je chocolade houdt Hier kun je alle uiteenlopende chocoladesoorten proeven en de lekkerste chocomel.
Rondom het Vleeshuis vind ik het altijd heel gezellig en het cognac/likeurhuisje is zeker een bezoek waard! De abrikozenlikeur is om te zoenen
Chocoladebar Quetzal aan de Sint Pietersnieuwstraat is ook geweldig, mits van je chocolade houdt Hier kun je alle uiteenlopende chocoladesoorten proeven en de lekkerste chocomel.
Rondom het Vleeshuis vind ik het altijd heel gezellig en het cognac/likeurhuisje is zeker een bezoek waard! De abrikozenlikeur is om te zoenen
dinsdag 3 augustus 2010 om 12:02