mijn dochter wordt 3 help!

04-08-2010 15:12 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wordt 2 september 3 jaar en ik wil weer een thema bedenken voor het feestje. Zelf maak ik een marsepeinen taart dus die kan ik aanpassen op elk thema maar ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Budget is niet al te groot.

Heeft iemand tips en misschien handige websites?

Oja verjaardag 1 was hello kitty en verjaardag 2 was prinses.

Heb zelf een hekel aan Dora, en K3 dus dat wordt m niet.
anoniem_108189 wijzigde dit bericht op 04-08-2010 15:36
Reden: Lezers zijn nogal geneigd de humor van eerste te missen dus heb het aangepast, maar hierover zal ik ook wel weer gezeik krijgen
% gewijzigd
Kan me niet voorstellen dat dat iets met hormonen te maken heeft.

Maak je het thema appel, en je maakt een appeltaart[/quote]

Heb een hekel aan appels
thema: "cadeautjes"
quote:BizzyB schreef op 04 augustus 2010 @ 15:15:

Ja weet het, baal er zelf ook van dat in mijn omgeving overal een thema aan wordt gehangen maar met mijn hormonenspiegel kan ik gewoon niet anders dan mee doen. Dus aub niet veroordelen maar met ideeen komenStop er dan mee. Zorg voor taart, slinger, ballonnen en een cadeautje (pakpapier!) en klaar.
quote:diaantje1971 schreef op 04 augustus 2010 @ 15:20:

Je woont zeker in het gooi.

Daar hebben zelfs de uitvaarten nog een thema.
Ik weet een leuk thema: roze (Of een andere kleur die ze mooi vind) Koop alles in die kleur. Je kunt om lowbudget te blijven ook zelf versiersels ed maken.

Ander ideeen: Sesamstraat

Of teletubbies of tweenies (of heten die niet zo)

beestenboerderij?

(Ik vind een themafeest voor een 3jarige trouwens onwijs overdreven! Wat die je jezelf aan? )
Ik denk dat je dochter liever geen thema heeft dan een gespannen moeder.
.
anoniem_99612 wijzigde dit bericht op 04-08-2010 15:44
Reden: het is de moeite niet.
% gewijzigd
Ach het kan ook heel leuk zijn, een thema voor een kleintje. Mijn zoontje was echt helemaal idolaat van de teletubbies, ik heb gewoon wat extra verwend met een teletubbiestaart en slinger, hij glunderde er gewoon van. Kostte me niks extra's en het was gewoon een 'extra in het zonnetje zetten' van de jarige!

Hij vond het zelf helemaal super, leuk toch!
Mijn dochter had voor haar eerste verjaardag 'heel veel slingers en ballonnen' en volgende week zet ik in op 'mooi weer'.
Oud hollands, net zoals jij vroeger een feestje kreeg. koekhappen, ezeltje prik, stukje cake versieren met slagroom en smarties. enorm hip thema (koop wat van die nep oud hollandse meuk bij de Xenos) en eigenlijk heb je een doodgewoon kinderfeestje gegeven. Want laten we eerlijk zijn: wat een bullshit dat je je hier druk om maakt voor je 3 jarige kind, zonde van je energie. Maar je wilde tips, dus bij deze.
Wat een onzin. En het doen omdat de omgeving het ook doet? Wat een rotsmoes. Als jij geen thema wilt dan komt er geen themafeestje, maar gewoon een gezellig ouderwets verjaardagsfeestje. Hoelang gaat die onzin door, tot ze 12 zijn?
...
quote:BizzyB schreef op 04 augustus 2010 @ 15:20:

Maak je het thema appel, en je maakt een appeltaart[/quote]

Heb een hekel aan appels

Hier heb je je thema:

quote:moekie76 schreef op 04 augustus 2010 @ 15:23:

Ach het kan ook heel leuk zijn, een thema voor een kleintje. Mijn zoontje was echt helemaal idolaat van de teletubbies, ik heb gewoon wat extra verwend met een teletubbiestaart en slinger, hij glunderde er gewoon van. Kostte me niks extra's en het was gewoon een 'extra in het zonnetje zetten' van de jarige!

Hij vond het zelf helemaal super, leuk toch!

ja hoor, denk dat je kind van 3 alles leuk vind als het maar cadeautjes krijgt, taart kan eten en lekker in de belangstelling staat de hele dag.

Is toch gewoon rete commercieel om een thema te doen zeg.

Mijn hemel.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Prinsessentaart

Sprookjes

Beestenboel (lievelingsdier, kat/hond/konijn)
Jeetje meiden wat zijn we toch weer triest vandaag, als je wilt zitten zeiken doe dat lekker ergens anders, ik vraag om tips geen commentaar. Weet niet waarom jullie het allemaal belachelijk vinden en hoef dat ook niet te weten. Een themafeestje voor een ukkie is niet zo gek want het gebeurd echt wel vaker.

Mijn "probleem"is dat ik nu geen thema weet en daar van baal. Ik vind het aan de ene kant leuk om te doen en aan de andere kant niet omdat het ook behoorlijk in de papieren kan lopen. Dat laatste wil ik nou net voorkomen.

Dus als je een serieus kindvriendelijk idee hebt prima hoor ik graag. Zo niet bemoei je er niet mee en zoek een ander toppic op!
quote:diaantje1971 schreef op 04 augustus 2010 @ 15:20:

Je woont zeker in het gooi.

Daar hebben zelfs de uitvaarten nog een thema. Maar ze zegt dat ze het kei leuk vindt om taarten te maken, dus ik denk het niet.
dit goede idee, houd ik wel voor iemand die het kan waarderen
'Mooi weer', hee die is leuk dametje27!

BizzyB wat dacht je van thema zon! Leuk samen zonnetjes knutselen, leuke zonneslingers maken (rondjes van geel papier en gele driehoekjes er aan plakken en alles aan elkaar rijgen). Taart in de vorm van een zon is ook makkelijk te maken.

Mandarijntjes met zonnestraaltjes, koekjes in een zon-vorm...

Leuke gele wegwerpbordjes, naamslinger knutselen met zonnetjes tussen de woorden. Hahaha ik zie het al helemaal voor me!
Thema's;

Hartjes (zoals je dochter zelf al zei)

Paarden & pony's

De kleine Zeemeermin

Elfjes
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 04 augustus 2010 @ 15:17:

[...]

Kom op zeg, heeft niets met hormonen te maken, want je doet het nu al voor het 3e jaar.

Maak je het thema appel, en je maakt een appeltaart
Perfectionisme is niet perfect...
Damn.. het wordt steeds gekker hier... straks baren we ook nog met een thema.

Er zijn natuurlijk genoeg leuke thema's te bedenken voor een 3-jarige:

Elfjes

Sesamstraat

hartjes

zandkasteel

Kabouter plop

Maar nergens niet om hoor, maar het is toch juist leuk om niet met de meute mee te gaan. Hormonen of niet maar je beschikt als het goed is wel over een gezond stel hersens. Waar gaat dit eindigen?
quote:BizzyB schreef op 04 augustus 2010 @ 15:15:

Ja weet het, baal er zelf ook van dat in mijn omgeving overal een thema aan wordt gehangen maar met mijn hormonenspiegel kan ik gewoon niet anders dan mee doen. Dus aub niet veroordelen maar met ideeen komen

Even wel veroordelen, want ik vind dit te belachelijk voor woorden. 'Nee' is ook een antwoord. Ben je bang dat je met de nek wordt aangekeken als het verjaardagsfeestje van je dochter van 3(!) niet hip genoeg is ofzo? Grow up...

Wat dacht je van het thema ballonnen?
Hallo miss pinnig, ik geef je een super idee. Nu jij weer. Niet zo ondankbaar.
Hoeren en pooiers feestje?

Stel je niet zo aan zeg, met je thema, je kunt je nog lang genoeg druk maken om die feestjes...
Ik denk sowieso dat het hele thema je dochter ontgaat, ze is 3 geen 13.

Mijn god, als je al niets had om je druk over te maken dan kun je er nog voor zorgen...

Thema's: Hartjes (ze zegt het al zelf), of 'back2basic' voor die laatste zou ik gaan: plakjes leverworst, blokjes kaas, wat slingers en ballonnen. Oh en als je dan toch uit wilt pakken een ziveruitje op het blokje kaas. Kinderen voor Kinderen cd opzetten, stoel versieren en een verjaardagsmuts (nee niet gaan breien nu! gewoon van papier in elkaar nieten) op haar hoofd.

Veel plezier!
This is not kosher!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven