***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Spitsmuisje, wat k*t van de auto zeg. Ik ben ook niet zo van de Range Rover (maar ook niet van de BMW om eerlijk te zijn) maar ze zijn wel praktisch met de 2 muisjes natuurlijk.

Buitenmeisje, ik herkende Zahra in het begin ook niet als ik het schriftje las hoor, maar het is ws gewoon wennen voor Koen. Op den duur zal het vast beter gaan, hij zal nu ws ook steeds bèkaf zijn 's avonds van alle indrukken op de crèche, maar het gaat vanzelf beter. Bij mij op de crèche zeiden ze toevallig vorige week dat Zahra zich steeds beter alleen kon vermaken in de box maar dat doet ze thuis al een tijdje. Ik denk dat ze gewoon snel afgeleid zijn met al die kindjes om hen heen dus dan is het niet zo gek als je geen zin hebt om in de box te spelen. Zahra is een meisje dat echt dol is op gezelschap, als ze bij de gastouder thuis is en er zijn oudere kindjes (op maandag en dinsdag) dan wil ze daar ook het liefste bij zitten. Ze zetten haar dan gewoon in haar wipstoel op de grond bij de spelende kindjes en dan hebben ze er geen kind aan.

Ik had Zahra om kwart voor 8 op bed gelegd en om een uur of 8 ging ik even zachtjes om de hoek kijken of ze al sliep. Lag ze in slaaphouding met haar labeldoekje over haar gezicht dus ik dacht dat ze sliep, schrok ze ineens van mij en trok dat doekje van haar gezicht en ging me met grote ogen aanstaren. Ik ging maar weer snel de kamer uit, ze bleef gelukkig stil en is ws meteen weer in slaap gevallen. Het was wel een komisch moment eigenlijk. Lief vond het zielig en wilde haar gelijk uit bed halen want hij vind het zielig als ze wakker ligt ('ze ligt daar helemaal alleen') maar gelukkig kon ik hem tegenhouden. (watje! )
Oh Lievelust, ik heb het specifiek gevraagd op het CB vorige week en de buro arts zei tegen mij dat ik met lichtbruin brood moest beginnen, géén wit! (leek me ook wel logisch ivm verstopping)
Wát een heerlijke berichten over Robbemans! Wát schrijf je lief over hem Yasmijn!
Yasmijn, vergeet ik gewoon te reageren! (schaam!! )

Wat klinkt Robbie goed!! Echt als weer als de normale Robbemans, ik ben blij met zo'n positief bericht!
Ja, hij was vandaag goed te pas. Helaas is de koorts inmiddels al weer bijna tot 40 opgelopen. Het lijkt haast wel alsof iedere opleving direct bestraft moet worden met een terugval. Wát zouden we het mannetje graag eens helemaal beter zien worden. Overmorgen is hij al 3 weken ziek.

Swissie, wat enorm lief van jullie, die kerstboom! Ik blijf elke dag visualiseren dat we daar straks lekker met zijn drietjes onder zitten en deze onvoorstelbare klotezooi ver achter ons ligt.
Schrijf ik net dat ik zo blij ben met de fijne dag tussen Yasmijn en Robbie, lees ik de update van Compli. Verdorie zeg. Alweer zoveel koorts. Ik hoop dat die scan morgen iets brengt. Jullie verdienen het allemaal zo! Hopenlijk kunnen eindelijk de artsen weer eens iets voor Robbie doen. Hij kan wel eens wat hulp gebruiken tegen die ziektes.

Bedankt voor het vragen naar mijn ogen Lara en Michi (sorry las het gisteren op moment dat ik geen tijd had en daarna vergeten). Het gaat gelukkig een stuk beter. Was alleen huidontsteking (godzijdank). De creme die ik heb werkt wel, alleen heb ik nog wel een beetje brandend gevoel in mijn ogen. Maandag ga ik weer even langs voor controle. Ik heb inderdaad gisteren en vandaag alweer gewerkt, morgen lekker thuiswerkdag.

Vrijdag hebben we uitgebreide teamlunch (waarschijnlijk echt alles erop en eraan), dus breng ik Finn ook maar even naar de creche. Dan kan ik tenminsten genieten van de lunch.

Ik ga lekker Finn in bed doen en zelf ook slapen. Lekker mijn ogen rust geven.
quote:Zoyla schreef op 07 november 2007 @ 20:51:

Wát een heerlijke berichten over Robbemans! Wát schrijf je lief over hem Yasmijn!

Het is een skattie!

En hij had zo'n lol vanmiddag en reageerde zo leuk! Ik hoop dat dit zo doorzet!

Ik ben dan ook een echt babymens. Bij anderen dan he, mijn tijd is al voorbij, ik kan zowat oma worden, hahaha.

Zonder dollen, geef mij een baby en je hoort me niet meer. Mits ik ze kan teruggeven aan de ouders na verloop van tijd.

Soms vind ik het best wel jammer dat mijn babygedoe over is. Dan kijk je naar de foto's van toen, och en aaahh!

Mijn zoon is een stoere knul van bijna 19 en pleegdochter is 22.

Dus geniet ik volop van babies van anderen.

Heb sinds 4 maanden een nieuwe vriend, maar er komt geen liefdesbaby meer, ghegheghe.
ps ik wil natuurlijk niet te optimistisch zijn en te hard van stapel lopen, maar vanmiddag was ie echt heel goed te pas.

Je weet het maar nooit.
Ben ik ook ff weer,,,

Xaloy Rusten jullie maar even lekker uit! Jullie kijken er straks weer even een stukkie 'helderder' tegen aan denk ik.

Muis Wat naar je man in een ongeluk! Volgens mij raakt zoiets je ook nog meer als je eenmaal kinderen hebt of niet? Toch een beetje meer een verantwoordelijkheids gevoel wat dan mee speelt.

Layla, een 3wieler! wat geweldig! gefeliciteerd!

Mich brrrr een uitstrijkje lijkt mij echt afschuwelijk zoiets!Fijn dat het je is meegevallen. Ik heb gelukkig nog een paar jaartjes te gaan voordat het zover is!

Is Lars inmiddels alweer een beetje onder controle?

Swissie jemig! 400euro!! wat een sneu geld zeg! Ik heb er nooit bij nagedacht dat je na een ongeluk ook nog eens een bekeuring kan verwachten.

Buitenmeisje Gek is dat hè dat het werk gewoon weer doorgaat alsof je niet weg bent geweest. Dat had ik ook destijds...

Lijkt me niet leuk om in zo'n creche boekje dingen te lezen over je kind waar je het zelf eigenlijk niet helemaal mee eens bent. Zou meteen het gevoel krijgen dat zij niet deugen daar!

haha en daarom gaat Tommy niet naar de creche! Zijn mama vind niemand goed genoeg om voor hem te zorgen

Met mij en de zwangerschap gaat het prima. Voel mij nog steeds heel normaal, totaal geen klachten. Daardoor vergeet ik ook heel vaak dat ik zwanger ben. Ik heb het ook nog steeds aan bijna niemand verteld.

Morgen weer naar de VK zit nu in wk 11 en krijg binnenkort de combinatie test echo.

Oja, en mijn buik begint al wel te groeien...grappig om te zien, was vorig jaar nog niet zo snel.
Ow, ik zag papa's post over het hoofd. Verdomme, weer de koorts omhoog.

Maar dat is toch vaak bij kids, 'savonds hogere koorts.

We blijven hopen! En alle kaarsjes branden weer, de nieuwe Y-man doet ze trouw steeds aan. De ouwe Y-man ook trouwens, alles en iedereen leeft zo mee!

We duimen dat de botscan wat oplevert!!
van dat brood wist ik trouwens niet! Ik durf Tommy alleen nog maar te laten sabbelen op een wit broodkorstje. Maar mag ik hem al gewoon een stukje bruin brood met smeerkaas geven??
compli alweer koorts dus.... raar hoor!? wat is er dan toch loos???
Wisten we dat maar.
layla zag je situatie bij het bedje helemaal voor mij. Dat koppie van Zahra is ook zo grappig naast je profiel! Ze kijkt zo ondeugend, en dan in dat bedje! haha zie het helemaal!

Ik heb ook vaak dat ik even ga gluren bij Tommy en soms kijkt hij mij dan ook ineens aan. Ik loop dan snel weg voordat hij van zijn slaap fase in de pret fase valt!

Oja Tommy kan achteruit kruipen hoe vinden jullie dat?
quote:yasmijn schreef op 07 november 2007 @ 21:44:

Wisten we dat maar.vind het zo gek dat geen enkele arts dit kan achterhalen????
Sja. Ik sprak vanmiddag even met een arts-assistent die even kwam kijken, zij zei: het is enorm frustrerend, ook voor ons, dat we het nog niet kunnen achterhalen.

Misschien levert de botscan van morgen wat op, dat er ergens een bacterie wordt ontdekt.
Hè wat een naar bericht weer over Robbie. Die kl*&te koorts moet gewoon weggaan bij hem en wel nù!

Framboos, ja grappig was het, ik was ook bang dat ze in de pretfase ging dus ben maar gauw weggeslopen hihi.

Wauw Tommy die achteruit kruipt! Wat goed!

Ik heb Zahra vanmiddag ook een bruin broodkorstje gegeven en ze at het gewoon op (lees sabbelde erop en slikte het door) ik ga pas over een paar weken echt een boterham geven hoor, maar zo kan ze vast een beetje oefenen toch? Ik heb trouwens ook van die Bambix startkoekjes gekocht, die mag je ook vanaf 6 maanden geven.
Het is bij mij natuurlijk al lang geleden (op de babies van anderen na) maar ik gaf bruinbroodkorsten gedoopt in melk. Later gewoon droog met smeerkaas en/of leverworst.

Bambix startkoekjes hadden wij ook, drama, ze verslikken zich in de kruimels.

Was geen succes op deze leeftijd.
Mijn moeder had het er ook over dat ze het brood in de melk doopte, maar ik gaf Zahra gewoon een droog korstje en dat ging prima. Je moet er natuurlijk wel bij blijven, want ze kunnen zich makkelijk verslikken op deze leeftijd.
Gossie, Robbie alweer koorts en de berichten van vanmiddag waren nog wel zo gunstig. Ik zit dan gelijk weer te denken wat iemand anders net ook zei. Dat de koorts na inspanning bij baby's 's avonds vaak omhoog schiet, maar als dat het is zouden de artsen zich niet ook zo'n zorgen maken toch?

3 weken al in deze nachtmerrie, Xaloy en Compli, zo snel gaat de tijd en tegelijk duurt het nu al zo lang. Ik hoop echt dat er morgen ook iets uit de botscan komt of dat een arts ineens het licht ziet, dan weet je tenminste iets en kun je van daaruit verder. Steeds weer deze onzekerheid lijkt mij zo enorm slopend. Petje af hoor hoe jullie er zo nuchter en geduldig over kunnen praten en er mee omgaan. Dat moet Robbie toch ook , zo jong als ie is, een gerust gevoel geven. Ik hoop tenminste dat ie het merkt. Hier duimen we nog steeds door. Ik wens jullie 3 een goede nacht toe in al zijn betekenissen..
quote:yasmijn schreef op 07 november 2007 @ 21:50:

Sja. Ik sprak vanmiddag even met een arts-assistent die even kwam kijken, zij zei: het is enorm frustrerend, ook voor ons, dat we het nog niet kunnen achterhalen.

Misschien levert de botscan van morgen wat op, dat er ergens een bacterie wordt ontdekt.lijkt me een gek gevoel...Aan de ene kant wil je dat alles goed is, en aan de andere kant wil je weer dat ze iets ondekken zodat er duidelijkheid is. Wel iets 'onschuldigs' en goed te behandelen natuurlijk!
layla, zal het morgen eens proberen met een stukkie bruin brood. Maar mag er dan ook gewoon smeerkaas op?
Ik heb geen goed woord over voor Bewlgische CB's, maar ze raden in ieder geval geen wit brood aan. Bruin, gewoon. Niet volkoren, dat kunnen ze nogniet aan, maar wel bruin.

Robbie, doe het nou, wordt nou beter, laat iedereen versteld staan en wewes gewoon zo goed de komende dagen dat je van het weekend naar huis mag! Jij bink! Bikkel! Knuffelbikkel, dat wel, maar toch! Wordt nou toch beter!

Yas, je bent een lieverd. Maar dat wist ik eigenlijk al.
He bah! Het zit ook steeds tegen.........die arme Robbie! (wel fijn dat het vanmiddag zo goed ging met yasmijn!) Nu hopen dat er morgen meer duidelijkheid komt met de scan of dat de uitslag van de kweek dan binnen is!

Spitsmuisje; wat onmijs kl...te zeg van de auto!

Mich; fijn dat het uitstrijkje is meegevallen! Ben toch blij dat ik voorlopig niet hoef!

Swissie; 400 euro en ook nog voor een maand je rijbewijs kwijt?!! Wat belachelijk! De rechtsbijstand kon dus niets voor je betekenen?

Framboos'; fijn dat het goed gaat met je zwangerschap! Wanneer heb je de echo? En ga je het daarna aan meer mensen vertellen?
quote:framboos81 schreef op 07 november 2007 @ 22:06:

[...]

lijkt me een gek gevoel...Aan de ene kant wil je dat alles goed is, en aan de andere kant wil je weer dat ze iets ondekken zodat er duidelijkheid is. Wel iets 'onschuldigs' en goed te behandelen natuurlijk!Je hebt gelijk Framboos, wat frustrerend dat deze nachtmerrie nu al 3 weken duurt! Je zou toch verwachten dat de heren medici nu onderhand wel zouden weten wat er aan de hand is. Dit is om gek van te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven