Taboe? Schaamte? Deel 3

02-07-2010 21:36 2969 berichten
Dit is het derde deel van het topic Taboe? Schaamte? Een topic dat ik bijna een jaar geleden startte om het taboe rond schizofrenie te doorbreken. Een aandoening die mij zoveel parten speelt dat ik al vele jaren op een afdeling van een instelling woon. In de vorige delen van dit topic heb ik dit kunnen delen, maar ook heel veel kunnen leren van forummers die ook een aandoening hebben (psychisch en/of lichamelijk) of vanuit hun werkervaring postten of gewoon geïnteresseerd waren.

Wat ook de reden is van posten, we praten gewoon lekker verder en iedereen is welkom om mee te praten! Hopelijk hebben we weer net zo veel steun aan elkaar en kunnen we weer samen veel lachen en/of huilen!

Of schizofrenie in de maatschappij nog een groot taboe is, blijft voor mij interessant. Maar dat geldt net zo goed voor andere aandoeningen of ze nou psychisch of somatisch zijn.

Nou ja, voor degenen die nog niet bekend zijn met dit topic, zie eerste post.
Alle reacties Link kopieren
quote:Verana schreef op 04 augustus 2010 @ 23:24:

Kon jij tenminste rustig forummen, Janna Nou, het is meer andersom... doordat ik ging forummen, ging hij tv kijken... terwijl er niets leuks was....
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ja Moon, maar ik vind het super dat er ook weer eens mensen van de oude garde hier posten!

Goed van je dat je je med's nu meer trouw bent. Meer 'therapie-trouw' bent.
quote:Annemeike schreef op 04 augustus 2010 @ 23:26:

Eeh....dat is dus wel een beetje een probleempje. Heb die fout al een paar keer gemaakt en wist me er nauwelijks uit te kletsen!!

Straks gaan ze je medicatie verhogen... omdat je allemaal wiskundige formules ongepast onder teksten schrijft
quote:Verana schreef op 04 augustus 2010 @ 23:22:

Arme Moon

Ik geloof dat ik maar een boek ga schrijven, Annemeike Goed idee!!
Net zoals met die vaatwasser

Dat snapte ze ook niet he...

Trusten!
quote:Janna80 schreef op 04 augustus 2010 @ 23:29:

[...]

Straks gaan ze je medicatie verhogen... omdat je allemaal wiskundige formules ongepast onder teksten schrijft Je moest eens weten wat voor formules ik kan schrijven in mails als ik zelf mijn medicatie verláág!! Dan vind ik mezelf echt geniaal!! Jammer dat ik daarin dan de enige ben. Anderen weten mijn genialiteit gewoon niet te waarderen!
quote:Janna80 schreef op 04 augustus 2010 @ 23:30:

Net zoals met die vaatwasser

Dat snapte ze ook niet he...

Trusten!

Nee, begrijp jij dat nou???

Hee, welterusten!!!
Ik ben er niet, ik lig te rillen in mijn bed zonder dekbed.
quote:Annemeike schreef op 04 augustus 2010 @ 23:32:

[...]

Je moest eens weten wat voor formules ik kan schrijven in mails als ik zelf mijn medicatie verláág!! Dan vind ik mezelf echt geniaal!! Jammer dat ik daarin dan de enige ben. Anderen weten mijn genialiteit gewoon niet te waarderen! Hahahahhaa, ik zou haast zeggen, probeer eens, maar dat is niet netjes he
Slaap lekker allemaal voor de 10de keer!
Slaap lekker Janna, ik wil je hier niet meer zien!

quote:Moonlight82 schreef op 04 augustus 2010 @ 23:33:

[...]

Hahahahhaa, ik zou haast zeggen, probeer eens, maar dat is niet netjes he Nee, dat is niet netjes!!! Ha ha!
quote:Janna80 schreef op 04 augustus 2010 @ 23:29:

[...]

Straks gaan ze je medicatie verhogen... omdat je allemaal wiskundige formules ongepast onder teksten schrijft
quote:Moonlight82 schreef op 04 augustus 2010 @ 23:34:

Slaap lekker Janna, ik wil je hier niet meer zien!

Janna krijgt het van alle kanten
quote:Moonlight82 schreef op 04 augustus 2010 @ 23:33:

[...]

Hahahahhaa, ik zou haast zeggen, probeer eens, maar dat is niet netjes he Had de neiging om hetzelfde te zeggen, maar eh... niet doen hoor, Annemeike
Ja arme Janna mocht van jou, Veraan, niet eens een dekbedje! Arm scharminkeltje!!

Ik moet ook nodig mijn bed in en heb voor mezelf al een dekbedje geregeld. Ben te moe om mijn tanden te poetsen, maar ga het uiteraard wel even doen!

Slaap lekker!!!

23.43
Gunst, iedereen is weg, zit ik alleen nog maar te praten met mezelf
Ow nee, Annemeike is er nog
quote:Verana schreef op 04 augustus 2010 @ 23:42:

[...]

Had de neiging om hetzelfde te zeggen, maar eh... niet doen hoor, Annemeike Jullie zijn errûg!!!!
quote:Verana schreef op 04 augustus 2010 @ 23:43:

Gunst, iedereen is weg, zit ik alleen nog maar te praten met mezelf Ok, hier ga ik géén grap over maken!!!
(doe maar wel)
Ik ga beginnen aan het naar-bed-stappenplan.

Tandenpoetsen met mijn nieuwe tandenborstel

Tot zo!
Nee, zou weer een grap vol zelfspot zijn en ik moet niet aan de gang blijven! Anders word ik gewoon vervelend en dat is niet de bedoeling!!

Ik kruip nu met mijn tandenborstel naar de wastafel voordat de spetters tegen het scherm vliegen.

Trustúh!!
Veel plezier met poetsen met je nieuwe tandenborstel, Moon!!

Hi hi!

Nou daaaaaahaaaaaaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven