Weekje Engeland
vrijdag 30 juli 2010 om 18:22
Ik heb bedacht dat ik in het voorjaar wel een weekje naar Engeland wil gaan maar ik ken alleen Londen en verder weet ik niets van Engeland. Dussss wat is leuk? We willen graag een huisje ofzo huren en dan de boel verkennen. Zullen we met de trein of met de boot gaan? Welke regio is leuk? We dachten dat het noord-westen wel leuk is. (Liverpool / Blackpool) maar is dat ook zo?
Ik ben benieuwd of er leuke ervaringen zijn hier?
Ik ben benieuwd of er leuke ervaringen zijn hier?
vrijdag 30 juli 2010 om 23:25
zaterdag 31 juli 2010 om 10:15
zaterdag 31 juli 2010 om 10:17
quote:borderwalk schreef op 30 juli 2010 @ 23:25:
[...]
Tip: dit is ook allemaal te googelen
Dat weet ik wel maar ik wil zo graag horen wat de ervaringen van anderen zijn en dan is het wel zo handig als ik het een beetje voor me kan zien of het om 1 stadje gaat in een regio of dat er nog meer leuks is om te zien / doen. Snap je?
[...]
Tip: dit is ook allemaal te googelen
Dat weet ik wel maar ik wil zo graag horen wat de ervaringen van anderen zijn en dan is het wel zo handig als ik het een beetje voor me kan zien of het om 1 stadje gaat in een regio of dat er nog meer leuks is om te zien / doen. Snap je?
zaterdag 31 juli 2010 om 21:42
zondag 1 augustus 2010 om 19:23
Als ik trouwens naar Devon/Cornwall ga, dan vlieg ik op Exeter, met Flybe. Van daaruit met bus of trein verder (of een huurauto natuurlijk, maar ik durf niet te rijden in de UK).
Flybe is een kleine maatschappij, die op veel bestemmingen in Engeland vliegt (loont waarschijnlijk ook de moeite om te bekijken als je naar een andere regio gaat). Vliegtuigjes zijn ook vrij klein, maar ze zijn niet duur, en het is een korte vlucht.
Flybe is een kleine maatschappij, die op veel bestemmingen in Engeland vliegt (loont waarschijnlijk ook de moeite om te bekijken als je naar een andere regio gaat). Vliegtuigjes zijn ook vrij klein, maar ze zijn niet duur, en het is een korte vlucht.
donderdag 5 augustus 2010 om 12:58
vrijdag 17 september 2010 om 12:58
shame on me , misschien veelste laat.....
Hierbij alsnog de link:
http://www.eastgatebarn.co.uk/
wie weet is het iets voor een Cornwall-fan?!
Hierbij alsnog de link:
http://www.eastgatebarn.co.uk/
wie weet is het iets voor een Cornwall-fan?!