Fleurtje is (even?) terug!

06-08-2010 16:31 92 berichten
Zo dan maar, om niet verder offtopic te gaan elders



Fleurrrrrr hoe is het met je???? Fijn je weer te zien!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:45:

[...]





Minny, ik denk dat jij mijn Joego's onderschat.Zou je even on topic willen blijven? Het ging hier helemaal niet over Joego's. Dank u beleefd.
.
quote:Mariannanas schreef op 06 augustus 2010 @ 16:51:

[...]





Zou je even on topic willen blijven? Het ging hier helemaal niet over Joego's. Dank u beleefd.*grinnik!*
quote:Mariannanas schreef op 06 augustus 2010 @ 16:51:

[...]





Zou je even on topic willen blijven? Het ging hier helemaal niet over Joego's. Dank u beleefd.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij ze onderschat, als je ze niet eens ff alleen durft te laten!
quote:Arthemis schreef op 06 augustus 2010 @ 16:50:

Heb je een ban gehad?IK een ban? Welnee! Ik ken mn grenzen hoor :-)
Alle reacties Link kopieren
hey fleur
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 06 augustus 2010 @ 16:52:

[...]



*grinnik!*Dat geldt ook voor jou, Sarah. Foei.
.
Alle reacties Link kopieren
Fleur meid, wat leuk!! ik heb je bijdrage echt gemist!!
*moet uitkijken voor de toorn van Marie Annanas*
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:40:

Hahahaha, ik heb op een gegeven moment iederéén uit mn Hyves gepleurd, behalve mensen waar ik niet onderuit kon Ik doe niet meer echt Hyves, Hyves is zooooo tweede helft 2008 :-)Bedankt he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 06 augustus 2010 @ 16:58:

*moet uitkijken voor de toorn van Marie Annanas*





Fijn dat we dat maar even duidelijk hebben, Sarah.



.
Alle reacties Link kopieren
Dag Fleur........ fijn dat je er weer bent.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Idd star, ook even checken of ik er nog bijhoor of dat ze er niet onderuit kon. ;)
quote:Mariannanas schreef op 06 augustus 2010 @ 16:59:

[...]





Fijn dat we dat maar even duidelijk hebben, Sarah.



Whahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:32:

Woehahahaaaaa!Haaaaaaaaaaaaaai Fleur
Alle reacties Link kopieren
We kennen elkaar nog niet maar toch: hooooooooooooooooooooooooooooooooooi fleur en welkom terug
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk. Heb me regelmatig afgevraagd waar je gebleven was!
Alle reacties Link kopieren
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Fleur...
Hoi Fleurtje... Ik hoop toch dat je weer wat vaker post.
Alle reacties Link kopieren
Heey Fleur, leuk dat je er weer bent!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fleur!!!! Een hele, hele, hele tijd geleden vroeg ik mij ook publiekelijk af waar je was gebleven en toen zeiden dat je met vakantie was in Thailand. Hoe was het? En inderdaad ik mis je bijdrages!
Alle reacties Link kopieren
Haai Fleur, u werdt gemist.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:40:

Hahahaha, ik heb op een gegeven moment iederéén uit mn Hyves gepleurd, behalve mensen waar ik niet onderuit kon Ik doe niet meer echt Hyves, Hyves is zooooo tweede helft 2008 :-)Oh ja, dat weet ik nog. Erg onaardige actie van je Fleurtje! Ik dacht dat wij hyves dinnetjes waren enzo, maar jij dacht er dus tóch anders over dan ik.....
Alle reacties Link kopieren
Kom je nu weer wat vaker posten hier trouwens? Vond het altijd erg leuk je te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven