**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
ohh jullie zijn snel op de vroege ochtend!

Ik heb eigenlijk niks te klagen dat snap ik, maar ik ben nu effe zielig

Ik heb niks te klagen omdat ik eind van de maand weer voor twee en een halve week naar hem ga Daarna zit er helaas weer 3 maanden tussen want dan zal het pas weer rond de kerst zijn (heb niet meer vrije dagen!). Daar zie ik nu alweer tegenop

De papieren (informatie) voor emigratie liggen bij mijn vriend thuis intussen. Eerst gaan we uitzoeken hoe en wat (als ik daar ben). En als we dat weten ga ik mijn ouder inlichten omdat ik ze dan ook beter kan vertellen wat mijn plan is.

Een van de belangrijkste dingen die we nu uit moeten zoeken is wat mijn vriend zijn minimale inkomen moet zijn om mij daarheen te halen.

Hij is nu net klaar met 1 opleiding en gaat nu werken om te sparen voor zijn vervolgopleiding en voor het sponsorship voor mij. Dus ik hoop dat hij een baan vind, die ook met loon voldoet.

De rest gaat allemaal wel lukken Het duurt gewoon even

Ik las dat verhaal van Ine van die gasten, dat lijkt me echt eng! Goed dat ze weg zijn, moet een opluchting zijn

Nemo, moeilijke tijden zo... wel fijn dat je moeder mee kan doen met dat project. En fijn dat je nieuwe vriend een goede steun voor je is!

Spijker: Ben je verliefd? leuuuuukkkkk Wat gaat het even snel bij jou! af en toe staat alles effe op zijn kop lijkt het

Ik weet niet alles uit mijn hoofd van de rest van de schrijvers hier, want ik heb de laatste weken vluchtig meegelezen...

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen verder!

Ik heb besloten dat ik niet ga janken op het vliegveld morgen Hopen dat dat gaat lukken...
Punica, tuurlijk ben je zielig! Na drie maanden alleen zijn is vreselijk. Ik vond de eerste dagen alleen het treurigste van een ldr. Ik zeg: laat gaan die waterlanders morgen.

Ik mag toch de stage doen van het gesprek van dinsdag! Jippie jippie jee. Dus moet nu als dolle huis gaan zoeken en dingen gaan regelen.

Ik heb vannacht absurd gedroomd: over reizen met 40% korting terwijl ik geen kortingskaart meer heb, een meisje van de basisschool en Berliner. Bijzondere combinatie van dingen.

Kjong, dat heb je goed geregeld. Heb je ook bedongen dat je niet gaat macrameeen, potten bakken of borduren?
Sjit. Nee, ook geen clausule erin geplaatst over bonbons bakken of paaldanscursus.
Hallo lieve allemaal,

Even terug van weggeweest, lekker even een paar daagjes er tussenuit geweest.

Vriend is nu op vakantie in Frankrijk, over een paar dagen sluit ik me bij hem aan. Ik kijk er naar uit maar ben ook benieuwd hoe het zal gaan. Twee weken iedere dag samen, en ik ga zijn moeder daar ontmoeten (vader heb ik al eens ontmoet). Spannend!

Heb inmiddels weer even bijgelezen, dus hier volgens nog een paar late reacties.

Snorhaar schreef:

Hoi KL, welkom! Klinkt wel lastig, jouw situatie! Hoe lang moet je nog studeren? Als jullie toch dezelfde studie doen/gedaan hebben, kun jij dan geen stage regelen bij hem?

Ik moet nog een jaar studeren, en eens gaan bedenken wat voor Master ik zal doen. Hij heeft het er wel eens over, dat het leuk zou zijn als ik in zijn stad kom studeren. Ik vind dat overigens een hele stap, ik heb altijd geroepen dat ik absoluut niet in Amerika wil zitten, en veel liever in de UK ga studeren (ook zodat mijn Brits accent niet verpest wordt door Amerikaans ). Ik wil aan de ene kant bij mezelf blijven, maar aan de andere kant, stel dat hij het nu echt is, en het is nodig voor de relatie, dan is het wellicht toch een optie die ik moet overwegen.

Heejhallo schreef:

KL, 5 jaar, dat zou ik ook wel lang vinden, kun je niet inderdaad daar een tijdje op stage o.i.d.? En ik wil niet de Debby Downer hier zijn, maar de meeste PhDers die ik in de VS ken (daar woon ik nu, hiervoor in de UK, waar mijn LDR woont), doen er nog wat langer dan 5 jaar over. Dus het is echt minimaal 5 jaar

Het is inderdaad lang, 5 jaar, en er is inderdaad ook geen garantie dat het 5 jaar duurt, of dat hij na 5 jaar terugkomt. Lastig allemaal.

We hebben in ieder geval besloten om ergens tijdens de laatste dagen van onze vakantie eens te bespreken hoe we er beide in staan en hoe het verder moet.

Oh en nog bedankt voor het overzicht van hoe het er bij iedereen voor staat, ik zal binnenkort het oude topic met de samenvattingen eens lezen!

Dan nog een hele hele dikke knuf voor Nemo, wat heftig allemaal. Sterkte!
Kjong, sukkeltje.

KL, goed dat jullie het gaan bespreken. Jij kan wel iets bedenken, maar als hij iets heel anders in zijn hoofd heeft, heeft dat inet zoveel zin.

Zo, ik heb zojuist elf interessemailtjes voor woningen er uit gegooid. En bij eentje mag ik al langs komen. Ergens heb ik goed karma opgedaan. Misschien toen ik mijn laatste 22 cent aan de straatmuzikant gaf.

Nemo, je hebt nog steeds niet geantwoord hoe het zo kwam dat je Habibi aan de telefoon had en mijn verdere vragenlijst daarover. Als je denkt dat ik daar niet op terug kom dan heb je het mooi mis.

Dan ga ik nu de toch de hele nare foto´s bekijken vrees ik.
Nou Kjong, dat wordt dus lekker dakpannen beschilderen .

Fille, hele goede berichten!

Nemo, ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van fille.

KL, inderdaad goed dat jullie het over ''jullie toekomst'' gaan hebben. Dat schept wat duidelijkheid.

Zijn Es en Isiss nu op vakantie?

Spijker, wat leuk van de nieuwe date! Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen ondertussen?

Punica, zo he, ik verbaasde me ook al over het feit dat de 3 maanden alweer om zijn. Omgevlogen natuurlijk. En huilen mag hoor, maar kijk dan maar weer snel uit naar jullie volgende tijd samen, want dat is al snel. Je zult trouwens wel zien dat die tijd daarna tot aan de kerst vast ook weer omvliegt. Je hebt tenminste straks weer iets om naar af te tellen.

Heejhallo, ik vind horse tits erg leuk, maar horse piss eigenlijk nog leuker. Heb jij eigenlijk binnenkort weer een ontmoeting met je geliefde in de planning zitten?

Jullie vroegen laatst om meer verhalen over minimoon. Gaat allemaal goed, ben er hele dagen (en nachten ) zoet mee. Ze begint steeds meer naar je te lachen en maakt ook steeds meer geluidjes. Erg lief hoor, had niet gedacht dat ik daar ooit nog eens zo van zou gaan smelten. Ze is alweer 6 weken, gaat hard hoor.

Ben trouwens veel alleen met haar, want E. werkt nu én 's avonds/'s nachts én overdag. Hij is zo'n beetje alleen thuis om te slapen. Gelukkig maar tijdelijk, het overdag werken houdt over een paar weken weer op. Het idee is nl. even wat extra geld verdienen voor de bruiloft..

Over bruiloft gesproken...we hebben eindelijk een locatie gevonden en het wordt echt heel mooi volgens mij.

Foto van de jurk zal ik even in de ak plakken, want daar heb ik geen anoniem plaatje van.

Schoenen zoeken viel nog mee en heb zelfs nog 2 paar ook. Deze die hier onder staan (de linker is het) en ik vond nog een paar slippers met heel klein hakje voor 4 euro die ik helemaal geweldig vond. Gelukkig dus toch nog iets wat low-budget is.

Dakpannen beschilderen, hahaha.

Mooi Moon (heel mooi, zou mijn nichtje zeggen).

Fijn dat alles zo goed gaat. Wanneer is de bruiloft precies? Jammer dat E. zo druk is nu Minimoon er net is. Maar ja, er moet inderdaad gewoon geld in het laatje komen.

Ik ben ondertussen een huis gaan bekijken. Kreeg een vaag telefoontje en hij zei dat ik meteen kon komen kijken (met enorm accent dat hielp niet echt moet ik eerlijk toegeven, ook omdat ik een heel ander huisnummer verstond dan in de advertentie stond). Dus heb mijn broer de gegevens gemaild voor het geval er nooit meer iets van me vernomen zou worden. Ik kwam binnen en er hing echt zo´n ouwe mannenlucht. Een beetje zurig, heel vies. De man was alcoholist kunstenaar en het was er minuscuul, vies en propvol. Ik heb alles netjes bekeken, wat vragen gesteld en gezegd dat ik morgen aan zal geven of ik interesse heb (nee natuurlijk heb ik geen interesse). Toen regende het, dus ging hij me ook nog met paraplu naar de metrohalte begeleiden, want hij wilde toch iets gaan eten. Vervolgens ging ik (in plaats van met de metro) boodschappen doen, waarna ik steeds bang was dat hij me gevolgd had en dan voor me zou staan om te zeggen: ´je ging toch met de metro? Waarom heb je gelogen?´ Dus nu kan ik niet meer naar die buurt toe uit angst voor hem.
Nou vergeet ik nog het ergste. Ik sta vervolgens bij de tramhalte te wachten en denk: wat ruik ik nou? Ik stink nu dus daar vieze ouwe man! Te vies! Stel je voor dat ik daar zou gaan wonen.Dan zou de geur in mijn porieen dringen en dan zou ik daarna nooit meer een huis, baan of man vinden!
Die man heb je dan al.
Met een huis.

En als je dan zijn muze wordt heb je je wensenlijstje gelijk afgewerkt.
Ohja. En na een tijdje ruik je de geur toch niet meer. Mijn vrienden ook niet, want die bellen me niet meer, maar hé, als het ware liefde is. Overigens is hij bevriend met de eigenaren van het Italiaanse restaurant aan de overkant (waar ik gisteren gegegeten heb) dus met een beetje geluk kan ik daar met korting eten en word ik zijn dikke muze. Hmm, toch goed dat ik niet meteen ´nee´ gezegd heb. Dank voor het wijze inzicht Kjong.
En dan met hem spaghetti eten.

Als Lady en de Vagebond.

Ro-mán-ties!!
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 06-08-2010 18:15
Reden: ietuljaanse worde zijn heel moeluk
% gewijzigd
Kjong en Fille ik hou van jullie!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:fille schreef op 03 augustus 2010 @ 14:23:

Nemo, hoe kwam het dan dat je Habibi aan de telefoon had? Belde hij jou of jij hem? Was dat afgesproken of onverwachts? Hebben jullie vaker contact gehad de laatste tijd? En hoe was het om hem weer aan de telefoon te hebben? Ik ben verder niet nieuwsgierig ofzo hoor.

So he, ik moest terug tot pagina 34 om dit te vinden.

Habibi had me een tijd geleden opeens toegevoegd op facebook (had ik verteld toch) Wat heen en weer gemaild (op zijn initiatief) en hier en daar heb ik een steek onder water gegeven (kon het niet laten). Laatst begon hij op facebook tegen me te praten op de chat, dus zo even gekletst en ook gepraat over eventuele nieuwe liefdes in ons leven (ik heb verteld over Tymp). Toen het van de week zo slecht ging met mijn moeder dacht ik: ik moet hem gewoon bellen (hij had zijn nummer gegeven) en het hem vertellen. Hij kent haar, ik wil toch graag dat ie het weet. Dus toen heb ik gewoon de telefoon gepakt. het was gek om hem weer te horen. Klonk natuurlijk precies hetzelfde! Hij nam eerst niet op dus ik had op facebook op de chat gezegd dat ik hem belde en dat het belangrijk was. We kwamen in het gesprek dus al gauw op mn moeder. Hij schrok heel erg en zei met echt een gekwetste, oprecht gemeende klank in zijn stem: "wáárom heb je me niet eerder gebeld?" Toen moest ik even huilen, want ja, 100 redenen waarom ik dat niet eerder heb gedaan. Om een lang verhaal kort te maken: hij was erg geschrokken, klonk heel oprecht enz enz.

Sinds dat gesprek: NIKS meer gehoord.

Dus dit was wat ik even nodig had om er helemaal, compleet mee KLAAR te zijn. Ben er ook niet verdrietig om geweest. Het kan me geen reet schelen, maar die kleine twijfel die ik nog had om hem in te lichten: zal ik wel/ zal ik niet is nu weg. Als mijn mama overlijd dan is hij niet iemand tegen wie ik dat zal zeggen.

WAT EEN .... (tsja, er zijn geen woorden die ik hier kan zetten die de lading dekken wat ik van hem vind)

Dus dat is het Habibi verhaal.

Sorry Fille voor het niet meteen antwoorden
Kjong waarom doet jou avater ding het niet?

Of ben ik de enige die niks ziet?
Dank Nemo.

Inderdaad een lul dat hij niks meer laat horen. Terwijl hem belt om het te vertellen. Aan de andere kant, je hebt het verteld, dan mag hij ook wat doen en hoef jij inderdaad niet achter hem aan te lopen om hem steeds op de hoogte te brengen. Een beetje initiatief tonen mag wel.

Trouwens, heeft hij een nieuwe liefde? Oh domme vraag aangezien ik dat facebookding van laatst heb gelezen.

Ik heb vanavond een girls night out en werd ook nog uitgenodigd voor een biertje drinken dus ga eens uitzoeken of ik beide kan doen (waarom kiezen?).

Ik zie Kjongs avatar ook niet. Misschien is ze een nieuwe aan het maken in het kader van haar vrijgezellendag?

Spijker, wij ook van jou.

Oeh, ik moet stinkende man nog inlichten. Of zal ik het laten? Nee, straks belt hij mij.
La moon aan het einde van de maand zie ik hem weer. Ik kom dan terug uit Verweggistan (ben nog steeds op veldwerk zoals we dat noemen) en hij komt dan langs en ik heb er heeel veel zin in.

Kreeg gisteren een kaart van hem. Die hij al enthousiast had aangekondigd in een email. In mijn enthousiasme scheur ik de envelop los: inderdaad een mooie kaart, staan er wel 6 hele woorden op: Hey liefje, groetjes uit X. Y.

Het is niet zo'n schrijver

(Vond het een mooie kaart hoor, en ook lief dat hij er eentje stuurde, want hij is niet zo van de kaarten stuurderij (dat ben ik meer), moest vooral lachen om mijn eigen verwachting en dat hij heel erg trots was dattie min adres eens niet kwijt was geraakt.)
Hij zit nu in het vliegtuig

Ik heb gisteren heel hard gehuild in bed en hij heeft me heel lief getroost...

Vandaag ging redelijk, ik denk dat de meeste tranen al op waren... op t vliegveld toch nog een kleine snif en snotter :(

Kan niet wachten tot over 3 weken, dat is echt kort! (maar het is die tijd daarna tot kerst waar ik me het drukst over maak)

Heeft er iemand een cursusje positief denken? Ik kan me maar moeilijk verzetten naar andere gedachten

Verder alles zn gangetje hier...

@Fille: Ik heb een keer een weekendje in de ardennen in een hutje overnacht wat ook zo stonk... alles maar dan ook ALLES tot de auto aan toe stonk na dat weekend smerig. Zelfs na 2 keer wassen hing die geur er nog in. Kun je nog zo hard op zoek zijn naar woonruimte, maar goed dat je hebt afgewezen! En dan nog zo'n griezel erbij ook

@HH: Kei-liefffffffffffffffffffffffffffffff! Kaartjes zijn leuk!
Wat een drama dat hij weer terug is punica! He, maar over drie weken dan zie je hem weer!

Dus misschien kunnen we gaan aftellen want over drie weken ziet Punica haar vriendje terug, HH ook en ik ook!

Positief denken. Daar worstel ik ook mee, maar ik ben er nu weer terug mee bezig om uit te zoeken of mijn negatieve gedachten wel terecht zijn. En die zijn bijna nooit waar natuurlijk, dus die probeer ik dan maar in te wisselen voor leuke gedachten. Ik had mezelf trouwens beloofd om minder te denken aan het denken. En dan nog wat, het voordeel van piekeren is dat het goed is voor de lijn

Echt super lief HH dat ie je een kaartje stuurt!
Nou, het leukste van het kaartje vond ik dat ik toen ik de envelop zag ik hem wilde bewaren voor als ik alleen in mijn tent zou zitten (er van uitgaande dat het een hele liefdesbrief zou zijn). Haha, staan er 6 hele woorden op. Nou ja, zoals mijn collega zei: Sometimes it's the size that matters, not what you do with it. (Het was nogal een grote kaart). Maar goed, hij doet weer andere dingen.

Positief denken kun je wel leren hoor, maar ik denk dat je er 'gewoon' even doorheen moet Punica.
Heejhallo, dat klinkt heel schattig!

Leuk dat jullie alledrie weer kunnen gaan aftellen!

Ik was vanmorgen vroeg opgestaan om te gaan sporten Normaalgesproken ga ik daar op de fiets naartoe, maar nu even niet, omdat ik gisteren al gebergwandeld had en het ook niet helemaal zeker was dat het droog zou blijven (sportclubje is niet echt om de hoek).

Maar het lot besliste anders: ik kwam aan op de plaats waar ik over moest stappen op de bus, was bus al weg. Kon ik weer naar huis. En bed weer in

Toen ik voor de tweede keer opstond regende het pijpenstelen en was ik best blij dat ik die bus gemist had

Zo, nu ga ik sollicitatiebrief schrijven. Ik riep vorige week geloof ik nog dat er geen vacatures waren. Moet ik vaker doen, dat helpt!
Op m'n mama dr iphone. Ik dacht eens even uiprpbroberen. Lezen gaat heel goed maar typen is moeilijker. Snap wel dat Ze Zelf Niet goed meer kan sms'en. Je zit er zo naast.
Pff... ik heb even jullie mening nodig.

Vriend is afgelopen woensdag naar Frankrijk vertrokken, en ik kom dinsdag die kant op. We hadden afgesproken dat hij en zijn ouders mij dan op zouden halen in Parijs, en dat we dus een dagje Parijs zouden doen. Dan hoefde ik minder lang en minder ver te reizen en zou het me ook minder geld kosten. Ik moest ook maar vroeg van huis vertrekken zodat ik er op tijd was en we nog wat aan de dag hadden.

Sinds zijn vertrek heb ik niks meer van hem gehoord (waarover no hard feelings) en ik dacht vandaag ik zal hem eens smsen hoe het weer daar is ivm spullen pakken.

Uren later, smst hij in zijn reactie even tussen neus en lippen door of ik het erg vind om toch vanuit Parijs nog met de tram en trein 2,5 uur verder naar een andere stad te reizen, want het wordt toch lastig om dinsdag naar Parijs te komen.

Het reizen an sich maakt me niet echt uit, hoewel ik het wel vervelend vind om in Parijs alles nog helemaal uit te moeten zoeken. Maar ik vind het echt niet leuk dat hij me dit nu pas even tussendoor vertelt .

Ben in nu een zeikwijf dat ik dit niet leuk vind?
KL, ik zou het niet leuk vinden als ik me er erg op verheugd of op ingesteld had. Meestal vind ik het ook niet leuk als afspraken op het laatste moment veranderen.

Maar hij vraagt ook of "jij het erg vindt als", dan lijkt het ook of er nog wel onderhandeling mogelijk is. Ik zou even bellen, dat praat wat makkelijker dan per sms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven