Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
quote:zonnetje82 schreef op 05 augustus 2010 @ 20:32:

wat vinden jullie van jongensnaam Danel ?Het is nét-niet Daniël, dat vind ik er eigenlijk van. Niet echt mooi, niet echt lelijk, maar net-niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Danel vind ik persoonlijk niks, maar dat kan ook zo zijn omdat mijn schoonvader Daniël heet, en ik nu het gevoel heb dat de ië vergeten is.
@ zonnetje ik ken een Daniel,zonder puntjes----uitspraak

Daaniel
haha ja daniël is natuurlijk veelvoorkomend.. maar ik wil juist niet zo standaard...
Danel vind ik niet zo mooi. Soort Chanel, en beetje te ver gezocht voor mijn gevoel. Wat vind je nog van Wessel, Vince, Boaz, Levi, Leander, Kamiel, Rocco, Fender, Tobias, Ward, Yoeri, Chris? Ik noem zomaar even wat namen hoor.
quote:jelu schreef op 05 augustus 2010 @ 20:46:

Danel vind ik persoonlijk niks, maar dat kan ook zo zijn omdat mijn schoonvader Daniël heet, en ik nu het gevoel heb dat de ië vergeten is.

Wat vind je eventueel nog van:

Daan

Dann

Dani

Danne

Danis

Danno

Danio

Daniek staat trouwens op bijna alle jongensnamen sites onder de D hoor! Dus echt een jongensnaam
quote:Catooo schreef op 06 augustus 2010 @ 09:08:

Danel vind ik niet zo mooi. Soort Chanel, en beetje te ver gezocht voor mijn gevoel. Wat vind je nog van Wessel, Vince, Boaz, Levi, Leander, Kamiel, Rocco, Fender, Tobias, Ward, Yoeri, Chris? Ik noem zomaar even wat namen hoor.

iig bedankt voor het meedenken....

ik vind vince wel leuk, staat ook op mijn eigen lijstje..

levi heet mijn vader

wessel.. denk ik aan een hondje

leander: hmmm

kamiel: niet mijn smaak

Rocco: neeej! denk ik aan een beetje aso type

Fender: apart

Tobias: staat ook op mijn lijst, maar wordt em niet.

Ward en yoerie: neej niet mijn smaak

chris: te standaard

:-)
quote:MissShopping schreef op 06 augustus 2010 @ 12:59:

[...]

Wat vind je eventueel nog van:

Daan

Dann

Dani

Danne

Danis

Danno

Danio

Daniek staat trouwens op bijna alle jongensnamen sites onder de D hoor! Dus echt een jongensnaam

daan vind ik te standaard, deze naam wilde mijn vriend wel.

dani was mijn topnaam.. maar wilde mijn vriend net niet, dus daarom ben ik verder gaan zoeken en kwam ik bij danick uit.

De rest van de namen vind ik mwah... danis is nog wel grappig.
quote:zonnetje82 schreef op 06 augustus 2010 @ 23:28:

[...]

daan vind ik te standaard, deze naam wilde mijn vriend wel.

dani was mijn topnaam.. maar wilde mijn vriend net niet, dus daarom ben ik verder gaan zoeken en kwam ik bij danick uit.

De rest van de namen vind ik mwah... danis is nog wel grappig.Je schreef eerder dat je Yaniek niets vond. Maar wat vind je dan van Jannick. Klinkt wel vrolijk vind ik en toch jongensachtiger dan Danick. Ik sta voor de klas en heb geregeld meisjes die Danique heten, maar nog nooit een jongen gehad die zo heet. Ik vind het toch echt een meisjesnaam
quote:blogbabe schreef op 30 juli 2010 @ 22:27:

[...]

Tja, het hoeft ook niet persé origineel te zijn natuurlijk. Als jij het maar mooi/bijzonder vindt.

Ruben: ik ken een niet zo leuke Ruben. Dus die zou voor mij afvallen. En bij Ben denk ik aan een oud mannetje.

Lars: leuk, kort maar krachtig, stoer, vlot! (ik vind dit de leukste!)

Roan: leuk. Maar komt best veel voor in 'asowijken'. Ik werk in het onderwijs en ik werk op een 'kakschool' en ben die naam nog nooit tegen gekomen. Mijn vriendin heeft nu 3 Roan's in de klas en zij werkt op een school met een ander publiek (jan modaal en ook een beetje aso's).Haha, oké Roan valt af ;)
zonnetje : gooi er zomaar ff wat in:

Dari

Dario

Dayan

of als je voortborduurt op Daniek:

Marnick

Loic, met puntjes op de I, spreek je uit als Lowiek

Paniek, (grapje...)
whaha paniek! jaaa dat wordt em !

Loïc .. best grappig bedacht !

marnick is t weer net niet...

dari, dario en dayan ook niet...
quote:lavendelbloem schreef op 06 augustus 2010 @ 23:36:

[...]

Je schreef eerder dat je Yaniek niets vond. Maar wat vind je dan van Jannick. Klinkt wel vrolijk vind ik en toch jongensachtiger dan Danick. Ik sta voor de klas en heb geregeld meisjes die Danique heten, maar nog nooit een jongen gehad die zo heet. Ik vind het toch echt een meisjesnaamtjah jannick... moet er nog ff aan wennen...
ik wil je nog wel meer suggesties doen zonnetje, maar moet ff wat meer stof te hebben om op voort te borduren, hoeft toch niet persee met een D te zijn, wel?
Als we het dan toch over de letter D hebben, de namen waar ik al een tijdje mee loop.

Dévi en Dévin.

Ze staan hier nog steeds hoog op het lijstje..
Devi heb je wel het risico dat het vaak verkeerd gespeld zal worden, als Davy....
Klopt. Ik vind alleen de naam Davy of Davey niet zo leuk. Ik weet niet wat het precies is.

Als Dévi vind ik hem dan wel weer leuk en stoer. Maar goed. Ik kreeg commentaar dat ie te meisjes achtig was... helaas..
Levi?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Verder word hier getwijfeld tussen de Jay varianten.

Tot nu toe gaan vriend en ik voor Jay.

Maar ergens vind ik de naam toch te kort.. Een leuke orginele variant kunnen we niet bedanken helaas.

Dan kom je al snel op Jayden.. Maar zo heet iedereen dus dat gaat hem niet worden.

Verder hebben we dan

# Jaylan

# Jayno

en dus Dévi of Dévin...

Dit lijstje hebben we dus al 10 weken... maar de echte naam.. ik weet het niet hoor.. al moeten we nu toch wel een beetje opschieten.

Dus iemand nog ideen of meningen over de namen?
Jevin, spreek uit als Djevin

Jaymon

Javey (heb je en Jay en Devi)

Jaymie

Jael, met puntjes op de e
quote:raspberry71 schreef op 07 augustus 2010 @ 18:26:

ik wil je nog wel meer suggesties doen zonnetje, maar moet ff wat meer stof te hebben om op voort te borduren, hoeft toch niet persee met een D te zijn, wel?

nee hoor, hoeft helemaal niet met de D te beginnen !

ik houd van namen met bv de A O of Y erin

ik vind 2 lettergrepen leuk, niet langer, korter mag wel

Dani, Danick, Luca en Liam vind ik tot nu toe het leukste, maar het is het dus net niet.

het moet dus een jongensnaam zijn, niet te meisjesachtig

Goed uit te spreken, maar niet te standaard ! Vooral dat laatste !

tjah verder ben ik een zeur... ik heb gewoon DE naam nog niet gevonden.

een meisjesnaam hadden we wel, Loïs .. maar ja, het wordt een jongen :-)
quote:raspberry71 schreef op 07 augustus 2010 @ 20:06:

Jevin, spreek uit als Djevin

Jaymon

Javey (heb je en Jay en Devi)

Jaymie

Jael, met puntjes op de eik vind Jaymie en Jaël het leukste !
quote:kloontje schreef op 07 augustus 2010 @ 19:54:

Verder word hier getwijfeld tussen de Jay varianten.

Tot nu toe gaan vriend en ik voor Jay.

Maar ergens vind ik de naam toch te kort.. Een leuke orginele variant kunnen we niet bedanken helaas.

Dan kom je al snel op Jayden.. Maar zo heet iedereen dus dat gaat hem niet worden.

Verder hebben we dan

# Jaylan

# Jayno

en dus Dévi of Dévin...

Dit lijstje hebben we dus al 10 weken... maar de echte naam.. ik weet het niet hoor.. al moeten we nu toch wel een beetje opschieten.

Dus iemand nog ideen of meningen over de namen?

Ik vind Dévin erg leuk ! Orgineel ook :-)

Devi vind ik niks.

Verder zit ik ook met een namen-probleem.. :p dus of ik je kan helpen? zie mijn berichtjes haha
quote:zonnetje82 schreef op 05 augustus 2010 @ 20:32:

wat vinden jullie van jongensnaam Danel ?Erg leuk, stoere naam.
Ik vind ze allemaal een beetje ordi Kloontje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven