Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Jummie Mar.. Maar ik wist dat jij moeilijk te schokkeren was! (of hoe je schokkeren ook maar spelt)

Trusten Nas!
shockeren
Op dat gore plaatjes topic laatst konden ze het wel hoor! Daar kon ik op een gegeven moment echt niet meer kijken!
Trusten Nas!
schattig:

Stolsels:

Lijken wel pruimenpitten!

Ah Gooische vrouwen weer begonnen. Ik kijk gewoon alle afleveringen nog een keer.
Ik ga naar bed.. trusten allemaal.

Mar, succes morgen!
Hier hebben we iets stoms van Ajax opstaan :puke:
Ik heb ook geen spiegel gehad hoor, wel gevoeld, gek gevoel, beetje zacht met haar (en nee dat was niet mijn punani )
Truste Plakkie!

Ik ga de computer ook uitgooien.

Even brood smeren en dan op mijn luie bakkes liggen!

Zwanger zijn is zoooooooooo zwaar
Ik wacht op de laatste fles en taai dan ook af! Goodnight
Ik vind net weer een rugstreeppad in huis! Is al de tweede in een week tijd. Beesten zijn vet zeldzaam, maar kennelijk hebben wij een ideaal huis!
Succes morgen mariel! T is vast allemaal goed! Ik mag morgen ook weer. Toch iedere keer weer spannend. Die uk hier mag ook wel gaan trappellen! Kan niet wachten tot ik het eerste plopje voel.
Melie, voel je al wat?

nut, wdn, arie slaapt al door? hier nog niets van dat alles

kleine update van hiero: ik ben de bv aan het afbouwen, ben er klaar mee, is alleen maar frustratie, ik heb geen geduld voor kolfen en als ik alleen ben overdag is het een droeve ellende. zit regelmatig naar krijsend kind te luisteren. bah. kleine A is een kleine vulkaan, kan enorm spuwen. das wel heel zielig Hij is nu officieel proefkonijn, we doen mee met de PIM studie (google maar weer). 1/9 komen ze daarvoor langs, dan loten ze in welke studiegroep hij komt.
Momo beter dan om af te bouwen. Denk ook aan jezelf hè! Klink interessant die studie.
daarom, maliboo. Besloten om wel wat dingen met hem te ondernemen, wil babymassage gaan doen, en als dat afgelopen is, wil ik gaan zwemmen met hem (maar tegen die tijd dan ben ik al weer aan het werk ook! waaaaaaaaah)
Moom hoop dat A ook snel wat uurtjes doorslaapt, misschien ook wel snel met de fles!

En dapper van je dat je stopt, je moet ook om jezelf denken (zei ze die vorige week brulde als een klein kind )
Oh leuke dingen doen? Misschien houdt ie ook van shoppen
Zwemmen lijkt me ook heel erg leuk dat wil ik ook zeker gaan doen. Zo leuk ook om die kleintjes te zien genieten in het water. Schiet je verlof alweer zo op? Jee tijd gaat echt snel hè.
nog 8 weken.. dus heb nog wel even hoor! maar babymassage is 5 weken lang, en begint rond de 7 weken. dus als dat klaar is, moet ik back to work zeg maar. maar tijd gaat sowieso wel snel.

nut, zou je denken? de suup is tot nu toe heel goed gegaan
Nou 8 weken vliegen waarschijnlijk voorbij, maar nog maar even niet aan denken.

Haha gezellig samen shoppen, wie weet.

Ik ga lekker slapen nu, moet er vroeg uit morgen want moet naar de osteopaat.

Trusten allemaal.
Oja ik denk dat ie de Bijenkorf wel kan waarderen, gezellig shoppen en dan lunchen met moeders! Hij de fles jij een heerlijke salade met een homp vers afgebakken brood...... Ja Nut weet wel wat leuk is.
nut, wanneer gaan we? klinkt gooeeeeed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven