Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:12
quote:Zuigstengel schreef op 10 augustus 2010 @ 23:10:
[...]
Ik weet niet wat dat is, maar ik heb elke keer het idee dat je hier vlak bij mij woont, vraag me niet waarom, dat gevoel heb ik....
Nepnagels????? Nepnagels???? Dat heet kunstnagels Ja, hele mooie altijd... de laatste tijd naturel ivm werk.
Ik heb de licht blauwe al bij mijn vriendin gezien....en hij is...
Jaaaaa een lekker zonnig oord het is er nu rond de 35 graden en dan die blauwe shrek op je bruine kluiven.......MOOOOOOOI!!!
Hahaha, ik woon in het hoge noorden, richting Duitsland
Sorry Ik wil ze eigenlijk ook....maar de laatste keer dat ik ze had beviel het niet zo goed. Ik vond het heel dik op mijn nagels en ze zaten gruwelijk in de weg.
Ik kan niet wachten tot de blauwe hier is!!
Heerijk zo'n oord
[...]
Ik weet niet wat dat is, maar ik heb elke keer het idee dat je hier vlak bij mij woont, vraag me niet waarom, dat gevoel heb ik....
Nepnagels????? Nepnagels???? Dat heet kunstnagels Ja, hele mooie altijd... de laatste tijd naturel ivm werk.
Ik heb de licht blauwe al bij mijn vriendin gezien....en hij is...
Jaaaaa een lekker zonnig oord het is er nu rond de 35 graden en dan die blauwe shrek op je bruine kluiven.......MOOOOOOOI!!!
Hahaha, ik woon in het hoge noorden, richting Duitsland
Sorry Ik wil ze eigenlijk ook....maar de laatste keer dat ik ze had beviel het niet zo goed. Ik vond het heel dik op mijn nagels en ze zaten gruwelijk in de weg.
Ik kan niet wachten tot de blauwe hier is!!
Heerijk zo'n oord
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:12
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:15
quote:nouschi schreef op 10 augustus 2010 @ 23:12:
Ik zag laatst in een blad grijze nagellak, heel mooi. Iemand een idee waar ik die kan kopen? voor weinig natuurlijk.
ow mat grijs was het.Ik heb grijs van Mavala, 4.95 bij Douglas. Bevalt erg goed. Die is alleen niet mat. Wel zonder shimmer, dus creamy. Om hem mat te krijgen kan je er een topcoat overheen doen.
Ik zag laatst in een blad grijze nagellak, heel mooi. Iemand een idee waar ik die kan kopen? voor weinig natuurlijk.
ow mat grijs was het.Ik heb grijs van Mavala, 4.95 bij Douglas. Bevalt erg goed. Die is alleen niet mat. Wel zonder shimmer, dus creamy. Om hem mat te krijgen kan je er een topcoat overheen doen.
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:17
quote:Zwup schreef op 10 augustus 2010 @ 23:15:
[...]
Ik heb grijs van Mavala, 4.95 bij Douglas. Bevalt erg goed. Die is alleen niet mat. Wel zonder shimmer, dus creamy. Om hem mat te krijgen kan je er een topcoat overheen doen.Goeie tip, dank je goedkoop ook!
[...]
Ik heb grijs van Mavala, 4.95 bij Douglas. Bevalt erg goed. Die is alleen niet mat. Wel zonder shimmer, dus creamy. Om hem mat te krijgen kan je er een topcoat overheen doen.Goeie tip, dank je goedkoop ook!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:18
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:20
quote:Zuigstengel schreef op 10 augustus 2010 @ 23:18:
BTW, ik kan bij mijn vriendin die Shrek kopen tegen inkoopsprijs incl btw istie dan 8 euro.. Dus ik denk dat ik maar een flesje aanschaf.is nog wel duurder dan the USA, maar dat haal ik nu niet meer voor ik op vakantie ga.
Deze van Catrice ( 040 princes for a day ) heb ik van de week nog gekocht.
[afbeelding]
Dat is ook nog wel ok toch. Nu met omrekening kost hij 4 euro in amerika + nog verzendkosten.
Die is ook mooi! Waar koop je die?
BTW, ik kan bij mijn vriendin die Shrek kopen tegen inkoopsprijs incl btw istie dan 8 euro.. Dus ik denk dat ik maar een flesje aanschaf.is nog wel duurder dan the USA, maar dat haal ik nu niet meer voor ik op vakantie ga.
Deze van Catrice ( 040 princes for a day ) heb ik van de week nog gekocht.
[afbeelding]
Dat is ook nog wel ok toch. Nu met omrekening kost hij 4 euro in amerika + nog verzendkosten.
Die is ook mooi! Waar koop je die?
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:28
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:31
http://www.kruidvat.nl/do ... ode=2010-32-nagelfestival
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:37
quote:Zwup schreef op 10 augustus 2010 @ 23:31:
http://www.kruidvat.nl/do ... ode=2010-32-nagelfestivalGoh, das verrekte interessant...
http://www.kruidvat.nl/do ... ode=2010-32-nagelfestivalGoh, das verrekte interessant...