Lastminute evaring

11-08-2010 11:10 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben over twee weken vakantie .

We zouden eerst gewoon in NL blijven maar ik heb hem eindelijk zo ver gekregen dat we een weekje weggaan.

Het leek mij leuk om gewoon naar schiphol te gaan met een goed gevulde koffer en te kijken waar we heen zouden kunnen.

Maar nu heb ik begrepen dat dat helemaal niet kan?

Ik vraag mij af of er een site is waar je de dag zelf nog kan boeken, of is dat ook niet mogelijk?

Ik heb een beetje rond gekeken maar ik heb niet echt iets kunnen vinden.
als je nu weet dat je over 2 weken weg wilt voor een weekje, waarom boek je dan nu niet meteen een last minute. Bij arke of neckermann bijv.
Het lijkt ons alletwee leuk om de dag zelf nog niet te weten waar je heen gaat. Dat je het pas echt "lastminute" weet.
Ik heb er ook wel eens van gehoord Michelle. Heb echter geen idee hoe of wat.
Je kan inderdaad niet naar ik ikwilNUweg-balie op schiphol

Maar twee vriendinnen van mij zijn momenteel op Kreta en hebben die reis een paar uur van tevoren kunnen boeken. ('s avonds laat geboekt en om 5u smorgens ging t vliegtuig.) Niks mis gegaan bij hun.

Ik weet niet precies bij welke organisatie precies, maar ze hebben naar schiphol gebeld om te vragen of er zo'n ikwilwegbalie bestond en toen ze te horen kreeg dat die er niet was, kwam die vrouw aan de telefoon met wat opties (waaronder Kreta dus).
Het kan wel volgens mij, dan ga je naar de balie van bijvoorbeeld Neckermann. Daar hangen dan a4-tjes, waarop de aanbiedingen vermeld staan. De keer dat ik het zag ging het wel om een vertrek de volgende dag.
Dat lijkt me zelf helemaal niet leuk, je weet niet wat voor weer het is of wat er allemaal te doen is in de omgeving. Ik zou zelf meer van voorpret met reisgidsen enzo.
Bel eens wat organisaties op en vraag hun of dat kan.

Er is inderdaad geen ik-wil-nu-weg-balie op Schiphol, maar Necerkmann heeft er wel een bali. En die hebben aanbiedingen voordezelfde dag weg. Maar kan zijn dat er maar 1 aanbieding is! En dan is het dus die of niks. En is er dus kans dat je die aanbieding net niks vindt!

Ik vind het idee op zich best heel leuk en spannend, maar ik denk dat de uiteindelijke ervaring minder is.

Je hebt toch altijd iets van een voorkeur. Strand/bergen, cultuur/natuur, levendige omgeving/rustig, luxe/goedkoop, etc.

Ik wil niet in een levendige omgeving, want meestal betekend dat dat je hotel in de barstraat staat!

Ik zou zeggen: bel Neckermann eens op. Nummer van hun bali op Schiphol staat wel op de website.
quote:schorpioentje29 schreef op 11 augustus 2010 @ 11:26:

Dat lijkt me zelf helemaal niet leuk, je weet niet wat voor weer het is of wat er allemaal te doen is in de omgeving. Ik zou zelf meer van voorpret met reisgidsen enzo.Dat is ook zo, normaal doen we dat ook. Maar omdat het nu al op het laatste moment afgesproken is dat we op vakantie gaan lijkt het ons leuk dat de bestemming een verassing is.
TO: ik heb laatst precies hetzelfde gedaan: samen met man op de bonnefooi naar schiphol en maar kijken waar we een vlucht voor kunnen krijgen. Bij ons een succes verhaal, voor weinig geld zaten we een paar uurtjes later in het vliegtuig naar Cyprus!

Ik heb er een topic over geopend toen. Misschien heb je er wat aan en als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!

@ schorpioentje: dat vonden wij voor een keer ook juist het leukste! Op schiphol kochten we een brochure en belden we naar een guesthouse voor een eerste overnachting. Je gaat heel ontspannen op pad Heerlijk, ik wil weer!
Bestaat L'tur niet meer? Die deed dat vroeghâh wel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bestaat nog! Ltur had ook goede aanbiedingen de dag dat wij er waren, uiteindelijk hebben we via thomas cook/neckerman een ticket gekocht.
transavia.com heeft elke dag nu een lastminute vlucht voor 99,-

ik hou er wel van LAST MINUTE

napels voor 99,- bij transavia

zo lekker
ik ben vorig jaar 1 mei naar het reisbureau gegaan met de vraag of ze nog iets haden met vertrek op 6 mei. Genoeg keuze, en voor 251.25 eurotjes zat ik een week in een appartement op Mallorca, aan het strand.

Misschien een idee om ook te proberen?
Nog iemand leuke last-minutes voor de herfstvakantie? Heb wat gezocht, maar kan niet direct DE vakantie vinden. Liefst wil ik iets online boeken, reisbureau is niet zo mijn ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven